Ik vind hem in het geel juist wel tofquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou een uur mogen rijden in deze auto. Ik moet zeggen dat hij me uitstekend beviel!
Zit lekker, stoel kan lekker laag. Strak display niet te veel poespas. Had een 1.2 benzine en vond deze al erg pittig voor zo'n motor.
Ik zal dan de 100 PK versie nemen, me alles erop en eraan. Maar welke kleur??
Ik twijfel of rood met zwart of gewoon volledig zwart......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga er nog een nachtje over slapen
Clio heeft ook alle opties, maar met r-link en bose speakers. Dus heerlijk geluid. Tom-tom navigatie, maar als nadeel is dat je 'm nu echt óveral ziet, dus bijzonder is hij niet.
Cactus ook alle opties, maar standaard speakers, maar wel goed geluid en lekker ruim. En niet de doorsnee auto..
Een nier levert niks op:quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Verkoop alles wat je niet meer nodig hebt + een nier en jij hebt een citroen voor je deur staan
Wacht maar, binnen no-time is dit de meest doorsnee auto op de Nederlandse weg. Namelijk veel auto, niet duur, niet afzichtelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Clio heeft ook alle opties, maar met r-link en bose speakers. Dus heerlijk geluid. Tom-tom navigatie, maar als nadeel is dat je 'm nu echt óveral ziet, dus bijzonder is hij niet.
Cactus ook alle opties, maar standaard speakers, maar wel goed geluid en lekker ruim. En niet de doorsnee auto..
In zwart vind ik hem wel wat stoerder,quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind hem in het geel juist wel tof. Een erg handige kleur ook
.
In het zwart vind ik hem een stuk saaier in ieder geval.
http://www.havocscope.com/black-market-prices/organs-kidneys/quote:Op maandag 15 september 2014 12:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een nier levert niks op:
http://www.transplantatie(...)donor-een-vergoeding
quote:Op maandag 15 september 2014 schreef De Telegraaf / AutoVisie het volgende:De Citroën C4 Cactus behaalt een score van vier sterren. Op drie van de in totaal vier categorieën weet de Citroën een goede score te noteren. De Fransen laten alleen een steekje vallen bij de veiligheidsassistentie. De C4 Cactus beschikt niet over veel veiligheidssystemen zoals bijvoorbeeld Lane Departure Warning, waardoor de Citroën een ster verliest..
Test results Euro NCAPquote:Op maandag 15 september 2014 schreef Autoweek het volgende:De Cactus biedt volgens de experts van Euro NCAP met een score van 82 procent een goede bescherming aan de inzittenden. Ook voetgangers komen er relatief goed vanaf, wanneer de Citroën met hen in botsing komt. Alleen op het gebied van veiligheidssystemen laat de Fransman het een beetje liggen. Zo is een aantal veiligheidssystemen die extra punten kunnen opleveren niet beschikbaar op de C4 Cactus. Dat kost de auto een ster in de eindscore.
Zijn er nog auto's die minder als 4 sterren hebben dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef DieselTank het volgende:
Nog heel veilig ook wat een top auto.
Citroën heeft goed werk afgeleverd!
ze zijn wel los van elkaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:47 schreef Tijn het volgende:
Is dat ding voorin nou echt een bank of zijn het toch losse stoelen?
als je een handbak koopt is het nog minder een sofaquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan dat het een sofa is in de reclame? Dat is dus gewoon niet waar.
Landwind en die Tata Nano, die heeft n half sterretje ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef Idanue het volgende:
[..]
Zijn er nog auto's die minder als 4 sterren hebben dan?(behalve Dacia natuurlijk)
Hahahahahahahahaha. Laat me niet lachen, come at me bro.quote:
Wow vet stoer man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef rupsnooitgenoeg het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha. Laat me niet lachen, come at me bro.
Een veredelde botsauto is het. Ik blijf toch bij mijn McLaren P1. Uitstekende prestaties en relatief laag verbruik. Ziet er ook nog eens blits uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |