quote:
wtfquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh, zo. Ja, dat klopt. Rustige muziek in het algemeen. Wist je dat er een onderzoek is dat tot de conclusie kwam dat planten harder groeien als je ze Beethoven laat luisteren dan wanneer je ze naar metal laat luisteren?
Hoe goed zo'n onderzoek is is natuurlijk de vraag maar, jaquote:
Serieus? Dat is wel bizarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh, zo. Ja, dat klopt. Rustige muziek in het algemeen. Wist je dat er een onderzoek is dat tot de conclusie kwam dat planten harder groeien als je ze Beethoven laat luisteren dan wanneer je ze naar metal laat luisteren?
Helemaal afgestompt, jouw oren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of Dip it low
[..]
Ach ik luister net zo hard hardcore als nederhop shizzel, dus mijn oren zijn wel wat gewend inmiddels
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe goed zo'n onderzoek is is natuurlijk de vraag maar, ja
Ik ben nu alles van Massive Attack aan het binnenhalen. Weet niet wie het was hierboven maar bedankt voor de reminder.
Pleasurequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe goed zo'n onderzoek is is natuurlijk de vraag maar, ja
Ik ben nu alles van Massive Attack aan het binnenhalen. Weet niet wie het was hierboven maar bedankt voor de reminder.
Lekker deprimerendquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb vandaag al de hele dag dit nummer in mijn hoofd
Valt reuze mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal afgestompt, jouw oren.
Nee, het leven is een spel, feest!quote:
Nou, wat een feest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, het leven is een spel, feest!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
4EBEquote:
Ja, vind het ook een mooi nummerquote:
Essquote:
Nummers van The Verve duren -allemaal- te lang. Wel mooi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
We zijn een van de weinigen geloof ik.quote:
Niet mee eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nummers van The Verve duren -allemaal- te lang.
Goedquote:
Nooit zo opgevallen eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nummers van The Verve duren -allemaal- te lang. Wel mooi.
Nouja, als iedereen daar bij jou zo'n accent heeft...quote:
Het gaat maar door en doorquote:
Muziek maken waarop?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedIk ging net muziek maken en nu ben ik helemaal hyper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |