Jij woont in Leiden toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noordwijkerhout ligt op 15 minuten fietsen, op mijn tempo van gisteren.
Ik woon officieel in Sassenheim, maar Noordwijkerhout - Sassenheim is al 20 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fietste van Noordwijkerhout door Sassenheim naar huis
Ja, dus, en?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik woon officieel in Sassenheim, maar Noordwijkerhout - Sassenheim is al 20 minuten fietsen.
Tja, als je dat al ver vindt...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik woon officieel in Sassenheim, maar Noordwijkerhout - Sassenheim is al 20 minuten fietsen.
Nee maar hij fietst van Noordwijkerhout via Sassenheim naar Leiden in een kwartier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, dus, en?
Ik fietste vroeger elke week van Noordwijk naar Sassenheim.
Dan moet je sneller fietsen als het niet de afstand is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind t niet ver, vind t alleen lang.
Dat duurde wat langer, tussen de foto's en mijn post dat ik in Sassenheim was zaten 21 minuten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee maar hij fietst van Noordwijkerhout via Sassenheim naar Leiden in een kwartier.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je sneller fietsen als het niet de afstand is.
Ooh.. Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat duurde wat langer, tussen de foto's en mijn post dat ik in Sassenheim was zaten 21 minuten.
Heb je de stok al?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je sneller fietsen als het niet de afstand is.
Dat mag wel, moeten ze hem alleen op mijn route en voor 7 uur neerleggenquote:
Tja, de enige die dat doet is zwarte_hand (zegt ie), als hij geen zwarte_hand doetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat mag wel, moeten ze hem alleen op mijn route en voor 7 uur neerleggen
Al zal dat laatste wss niet gebeuren.
Ik heb gisteren ook een semi-zwarte_hand gedaan. Ik rij echt niet in 37 minuten naar Wateringen én de foto's uploaden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, de enige die dat doet is zwarte_hand (zegt ie), als hij geen zwarte_hand doet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:00 schreef ursel het volgende:
"Heenweg" is helaas niet gelukt. Wordt dus weer vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |