Ja maar toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog streetview voorhanden als omgevingsfoto wanner niemand er uitkomt, maar aangezien Noordwijkerhout uit tig verschillende borden bestaat, lijkt me deze echt niet al te moeilijk om eruit te filteren.
Kijk eens naar mijn screenshot een paar posts terug. Aan de hand van de beschikbare foto's lijkt dat al redelijk in de buurt te komen. Aangezien nattekat denk ik via de duinen van Zandvoort langs Noordwijkerhout naar huis is gefietst is de kans groot dat 'ie aan de westkant van het dorp ligt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven. Een minor hint best, maar drie nietszeggende foto's kan je weinig mee.
Jij had twee foto's van de volledige straat. Nattekat heeft twee foto's van alleen de borden en de lucht erachter. Dat is toch een aardig verschil.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn screenshot een paar posts terug. Aan de hand van de beschikbare foto's lijkt dat al redelijk in de buurt te komen. Aangezien nattekat denk ik via de duinen van Zandvoort langs Noordwijkerhout naar huis is gefietst is de kans groot dat 'ie aan de westkant van het dorp ligt.
Op die manier is er dus best uit te komen.
Waarom zouden er duinen moeten zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Meike26 het volgende:
Ten Oosten van Noordwijkerhout zijn er naar mijn weten geen duinen meer...
Oke, dan heb ik wat plaatsen betreft nog wel wat te doen in de buurt...quote:Op maandag 10 februari 2014 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, voornamelijk door DagoDuck
Wiki's bij deze bijgewerkt
Mijn tijd is wel miniem dat ik me beperk tot plaatsen op mijn route. Dat is dan tussen n'wijkerhout -> Den Haag -> De wacht (daar kom ik elke woensdag om de hoek)quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan gaat ie naar Den Haag?
quote:
Ik ben de dorpen in de buurt aan het doen. Alle nieuwe gemeentes liggen te ver rijden meestal. Dat komt wel weer es als de Stok in die buurt ligt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel snel inderdaad.. En hij ligt alweer in het westland, vlakbij waar hij pas nog lag....
Dat zal een hele korte verplaatsing worden, als niet dé kortste.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef ursel het volgende:
Dat stukje kunnen we nog wel omrijden.
Kan hem ook de hoek om schoppen, ligt die ook eens in Den Haag.
Lijkt me een mooie vermelding waard.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zal een hele korte verplaatsing worden, als niet dé kortste.
Er staat een bordje Den Haag letterlijk om de hoek, op de Wippolderlaan. Zoveel verder zal het niet zijn. Het is wel voor de fiets/lopend om de hoek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:42 schreef NoBody122 het volgende:
Zo nu en dan pikt zo'n Pipo hem per fiets op, om hem vervolgens aan de andere kant van het weiland weer neer te leggen.
Niets mis mee, overigens, maar zulke verplaatsingen komen dus wel al voor
Hij kan ook in het noorden komenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er staat een bordje Den Haag letterlijk om de hoek, op de Wippolderlaan. Zoveel verder zal het niet zijn. Het is wel voor de fiets/lopend om de hoek.
Die is wel heel erg...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
41. 10-04-2009 Zevenaar Gelderland sander89 85
42. 10-04-2009 Zevenaar Gelderland fathank
Vaak genoeg in de buurt geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:15 schreef Rockiejj het volgende:
KOMT DAT DING EEN KEER IN MN WOONPLAATS....![]()
Heus wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Kaag en Noordwijkerhout zijn nou niet bepaald ver te noemen
Noordwijkerhout ligt op 15 minuten fietsen, op mijn tempo van gisteren.quote:
Jij woont in Leiden toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noordwijkerhout ligt op 15 minuten fietsen, op mijn tempo van gisteren.
Ik woon officieel in Sassenheim, maar Noordwijkerhout - Sassenheim is al 20 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fietste van Noordwijkerhout door Sassenheim naar huis
Ja, dus, en?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik woon officieel in Sassenheim, maar Noordwijkerhout - Sassenheim is al 20 minuten fietsen.
Tja, als je dat al ver vindt...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik woon officieel in Sassenheim, maar Noordwijkerhout - Sassenheim is al 20 minuten fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |