quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:00 schreef ursel het volgende:
"Heenweg" is helaas niet gelukt. Wordt dus weer vanavond.
Daar wilde ik hem ook es neerleggen, maar was er zo snel langs gereden, dat ik besloot hem maar ergens anders neer te leggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:00 schreef ursel het volgende:
"Heenweg" is helaas niet gelukt. Wordt dus weer vanavond.
Is dat een plaats?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar wilde ik hem ook es neerleggen, maar was er zo snel langs gereden, dat ik besloot hem maar ergens anders neer te leggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vrachtauto?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:16 schreef ursel het volgende:
Yup.
Overigens zit de sleutel in de vrachtauto
Plaatje op het bord.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vrachtauto?
De volgende verplaatser mag dus een betonschaar meenemen.
Ben je al onderweg?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef KaBuf het volgende:
Hmmm, 40 minuten rijden.
Eens aanzien
SCHENKELDIJK (ursel)quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef Fopje het volgende:
Ik volg dit niet op de voet, er staat een TR, maar er staat niet bij hoe de TT veranderd moet worden![]()
Waar kan ik hem in veranderen?
Ophalen dat ding! Zo dichtbij!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef KaBuf het volgende:
Hmmm, 40 minuten rijden.
Eens aanzien
Nee nee nee, gewoon aan het werk momenteelquote:
Op de brandstapel met urselquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
Ook meteen een bitchslap aan degene die een foutieve TR heeft gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |