www.tvgids.nlquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat zijn de samenvattingen op de NOS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22.30 ofzo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat zijn de samenvattingen op de NOS?
Als je dat al lekker vond, kijk dan hier maar eens naar.quote:
Je moeder is een raadsel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het als raadsel bedoelde.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
www.tvgids.nlWat vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Italiaans voetbal boeit echt niemand.
Blij dat Strootman nog zulke trouwe fans als DrMikey heeftquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat al lekker vond, kijk dan hier maar eens naar.
Ja. Van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Voor GAE zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1 GAE
Wie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1 GAE
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Van jou.
Ga eens naar bed.Als jij meekomt (GEBRUIKEN OP TINDER!!!!!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een Kolder.quote:
Ik Schenk nog even een drankje in. Vind je het erg als ik nog wat Houtkoop? Ik hou je graag te Vriendsquote:
Whutquote:
Ja maar ik krijg maar geen matches daar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij meekomt (GEBRUIKEN OP TINDER!!!!!)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik Schenk nog even een drankje in. Vind je het erg als ik nog wat Houtkoop? Ik hou je graag te Vriends
Had hij toen ook al een iPad mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
Van Halst debuteerde voor Ajax tegen Heerenveen #feitje
KNJBquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat? Nog 13 seconden en de scheids fluit al af
Nee, maar hij was al wel kaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij toen ook al een iPad mee?
"Spannend tot de laatste speeldag"quote:
*Pluim.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit een redelijke grap.
Je krijgt van mij een pluim.
TSJONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGEquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan dat advocaatrijtje xd
Haha zelfs op internet willen mensen je nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg maar geen matches daar.
Kutapp.
Mikkiemausliekquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Spannend tot de laatste speeldag"
"Knotsgek"
"De nummer laatst had nog nooit zo veel punten"
Vul de bingokaart aan.
Dan zijn ze juist oppervlakkig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha zelfs op internet willen mensen je niet
Krankzinnigquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Spannend tot de laatste speeldag"
"Knotsgek"
"De nummer laatst had nog nooit zo veel punten"
Vul de bingokaart aan.
Goaltje hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)kc-waalwijk-2-2.html
Zijn vrouw is zwanger. Hij denkt nu, wordt het een Booy of een girl.quote:
Ik moest diep van binnen gniffelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is zwanger. Hij denkt nu, wordt het een Booy of een girl.
xd
Wauw dit is echt tong80 niveau
Tong zou zich hiervoor kapot schamenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xd
Hier zou ik niet trots op zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xd
Ik zal wel weer leuke grappen maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier zou ik niet trots op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |