Wat een Kolder.quote:
Ik Schenk nog even een drankje in. Vind je het erg als ik nog wat Houtkoop? Ik hou je graag te Vriendsquote:
Whutquote:
Ja maar ik krijg maar geen matches daar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij meekomt (GEBRUIKEN OP TINDER!!!!!)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik Schenk nog even een drankje in. Vind je het erg als ik nog wat Houtkoop? Ik hou je graag te Vriends
Had hij toen ook al een iPad mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
Van Halst debuteerde voor Ajax tegen Heerenveen #feitje
KNJBquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat? Nog 13 seconden en de scheids fluit al af
Nee, maar hij was al wel kaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij toen ook al een iPad mee?
"Spannend tot de laatste speeldag"quote:
*Pluim.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit een redelijke grap.
Je krijgt van mij een pluim.
TSJONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGE JONGEquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan dat advocaatrijtje xd
Haha zelfs op internet willen mensen je nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg maar geen matches daar.
Kutapp.
Mikkiemausliekquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Spannend tot de laatste speeldag"
"Knotsgek"
"De nummer laatst had nog nooit zo veel punten"
Vul de bingokaart aan.
Dan zijn ze juist oppervlakkig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha zelfs op internet willen mensen je niet
Krankzinnigquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Spannend tot de laatste speeldag"
"Knotsgek"
"De nummer laatst had nog nooit zo veel punten"
Vul de bingokaart aan.
Goaltje hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)kc-waalwijk-2-2.html
Zijn vrouw is zwanger. Hij denkt nu, wordt het een Booy of een girl.quote:
Ik moest diep van binnen gniffelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is zwanger. Hij denkt nu, wordt het een Booy of een girl.
xd
Wauw dit is echt tong80 niveau
Tong zou zich hiervoor kapot schamenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xd
Hier zou ik niet trots op zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xd
Ik zal wel weer leuke grappen maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier zou ik niet trots op zijn
Dat kun jij niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Kumt niet meer goed ben ik bang.
Ik rol van den Berg van het lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal geen slechte naamgrappen meer maken, I Promes
Dijks, Lukoki, Castillion..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
Dijks is echt een schandalig slechte voetballer.
GGMM kijkt voor het eerst naar voetbalquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Tadic, die 2 minuten geleden nog lag te kermen van de pijn, schiet nu vrolijk op goal.
Hopelijk komt die niet meer terugquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
Dijks is echt een schandalig slechte voetballer.
okquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Tadic, die 2 minuten geleden nog lag te kermen van de pijn, schiet nu vrolijk op goal.
prima keeperquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Nordfeldt blijft ook een grabbelaar hoor
Ik geef je toestemming.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Als ik één persoon mocht kopschoppen, zou het Castaignos zijn.
Je bent op dreef.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij moet de castaignos uit het vuur halen.
Een generatie die we beter zo snel mogelijk kunnen vergeten.quote:
Komt door de jeugdopleiding denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Marzo kan er overigens ook helemaal niks van.
Marco ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Marzo kan er overigens ook helemaal niks van.
Gejat van Rutger Castricum toen ome Ro van de WC kwam.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je dat zelf verzonnen of heb je hulp gehad? eerlijk zeggen!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gejat van Rutger Castricum toen ome Ro van de WC kwam.
Marco Pappa bakte er niet veel van inderdaad.quote:
Blagen zijn het.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef alors het volgende:
Wat een pedante mannetjes spelen er toch ook bij Twente.
ah dat niveauquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gejat van Rutger Castricum toen ome Ro van de WC kwam.
Op z'n Duitsquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Scorpie het volgende:
Twente zal in de 89e minuut wel een mazzelgoaltje scoren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Blagen zijn het.
Hup Heerenveen, doe het voor Alors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |