abonnement Unibet Coolblue
pi_136372317


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:29:32 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_136373379
1 april: IKEA PS 2014 collectie _O_
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136373488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Adelante het volgende:
1 april: IKEA PS 2014 collectie _O_
Wat is het thema dit keer?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136373544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Adelante het volgende:
1 april: IKEA PS 2014 collectie _O_
Je maakt een grapje?
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:38:29 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_136373852
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is het thema dit keer?
On the Move :7

heb de collectie gezien en er zitten echt toffe dingen tussen: stoer industrieel (buitenmeubelen staal en hout), grappig (lamp met scheve kap), handig (nachttafeltje met lamp in 1), licht (led zitelementen) en funky (kinderevenwichtsbalk)....







[ Bericht 20% gewijzigd door Adelante op 05-02-2014 20:02:05 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136375068
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Adelante het volgende:

[..]

Funky design :7

heb de collectie gezien en er zitten echt toffe dingen tussen: stoer industrieel (buitenmeubelen staal en hout), grappig (lamp met scheve kap), handig (nachttafeltje met lamp in 1), licht (led zitelementen) en funky (kinderevenwichtsbalk)....
Oh! Ben benieuwd!
Dit mis ik dan wel weer aan het werken bij IKEA :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136406952
Vraagje voor de ikea-kenners..
Ik wil een opstelling maken waarbij ik een blad heb voor mijn kookplaat, en ik daaronder mijn combi-magnetron kwijt kan. Mn kookplaat is ongeveer 55x52 (bxd) cm, mn combi magnetron 60x60x35 (lxbxh).
Ik wilde de poten van een lack salontafel afhalen en daar bureaupoten onder schroeven (dus 90x55 werkblad waar ik de kookplaat op leg) en daaronder een vierkant lack tafeltje zetten met mn combi magnetron erop. Nu is echter mijn combi magnetron zodanig hoog dat de bureaupoten dan 85cm hoog moeten zijn, en de goedkoopste verstelbare bureaupoten zijn 10 euro per stuk. Nu dacht ik, zou ik ook normale bureaupoten onder de lack salontafel kunnen zetten en dan capita pootjes van 21cm onder het lack tafeltje van 55x55? De magnetron weegt 23.5 kilo en het lack tafeltje kan volgens de beschrijving 25 kilo aan, alleen ik weet dus niet of dat nog steeds zo is als ik er 4 capita pootjes onder zet.. Iemand van jullie een idee? Of een andere (goedkope) oplossing? Het kleine lack tafeltje, de lack salontafel en 4 normale bureaupoten heb ik al, vandaar dat ik aan deze oplossing zat te denken.
pi_136407487
Ik zou dan een gewoon blad kopen. Die kan denk ik ook beter tegen de hitte.
pi_136427336
Heb uiteindelijk in Delft de Vilasund slaapbank gekocht. Wordt morgen bezorgd. Was nieuw in het assortiment. Maar ik kan hem op de site niet terugvinden, vroeg me namelijk af of dit ook een serie is waar meerdere dingen in te krijgen zijn. Iemand die dit weet?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:29:54 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136428594
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje voor de ikea-kenners..
Ik wil een opstelling maken waarbij ik een blad heb voor mijn kookplaat, en ik daaronder mijn combi-magnetron kwijt kan. Mn kookplaat is ongeveer 55x52 (bxd) cm, mn combi magnetron 60x60x35 (lxbxh).
Ik wilde de poten van een lack salontafel afhalen en daar bureaupoten onder schroeven (dus 90x55 werkblad waar ik de kookplaat op leg) en daaronder een vierkant lack tafeltje zetten met mn combi magnetron erop. Nu is echter mijn combi magnetron zodanig hoog dat de bureaupoten dan 85cm hoog moeten zijn, en de goedkoopste verstelbare bureaupoten zijn 10 euro per stuk. Nu dacht ik, zou ik ook normale bureaupoten onder de lack salontafel kunnen zetten en dan capita pootjes van 21cm onder het lack tafeltje van 55x55? De magnetron weegt 23.5 kilo en het lack tafeltje kan volgens de beschrijving 25 kilo aan, alleen ik weet dus niet of dat nog steeds zo is als ik er 4 capita pootjes onder zet.. Iemand van jullie een idee? Of een andere (goedkope) oplossing? Het kleine lack tafeltje, de lack salontafel en 4 normale bureaupoten heb ik al, vandaar dat ik aan deze oplossing zat te denken.
Dit klinkt als een onnodig ingewikkelde en instabiele oplossing, eigenlijk. Als ik goed lees, wil je een combimagnetron en een vrijstaande kookplaat kwijt, toch? Want als het een inbouwkookplaat is, kun je sowieso met Lack niks, die is hol. Je lacktafeltje zou 25 kilo moeten kunnen hebben, maar mijn ervaring is dat het niet echt stevig is. Bovendien weegt een beetje ovenschaal al snel meer dan de marge die je overhoudt.

Is het geen idee om gewoon een los keukenkastje met de mogelijkheid om je combi in te bouwen aan te schaffen en daar je kookplaat op te leggen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136428661
Het is inderdaad een vrijstaande kookplaat. Ik had zitten kijken bij de keukenkastjes, maar die zijn dan dicht aan alle kanten en dat leek me niet zo handig ivm de warmte van de combi magnetron die dan nergens heen kan.. maar ik zal eens langs de ikea gaan om te kijken of ik daar wat wijzer word van de keukenkastjes!

Edit: heb r nu een gevonden die wel aan de achterkant open is, maar die ziet er in elk geval zoals hij op de site staat nu niet uit alsof hij mn kookplaat gaat houden. Ga hem vanmiddag in de ikea wel even bekijken en even een medewerker vragen hoe t zit. Thanks in elk geval!

[ Bericht 18% gewijzigd door vlindertje89 op 07-02-2014 09:25:20 ]
pi_136442336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:29 schreef Leontje het volgende:
Heb uiteindelijk in Delft de Vilasund slaapbank gekocht. Wordt morgen bezorgd. Was nieuw in het assortiment. Maar ik kan hem op de site niet terugvinden, vroeg me namelijk af of dit ook een serie is waar meerdere dingen in te krijgen zijn. Iemand die dit weet?
Als ik google dan lijkt het alleen een bank en een slaapbank te zijn
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:52:17 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_136442453
Gaat de Factum nog in een eindaanbieding omdat die eruit gaat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136443345
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:52 schreef Troel het volgende:
Gaat de Factum nog in een eindaanbieding omdat die eruit gaat?
Adelante vertelde laatst van wel... een Goodbye FAKTUM actie...
In andere landen 20% korting. Best netjes.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136446692
In Zwolle kunnen ze gaan bouwen, laatste bezwaar is afgewezen, ik ben benieuwd. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:21:47 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_136449940
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:52 schreef Troel het volgende:
Gaat de Factum nog in een eindaanbieding omdat die eruit gaat?
FACTUM niet
FAKTUM wel :P

15% korting op kasten, deuren, fronten en laden vanaf week 10
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:22:02 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_136449945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef trovey het volgende:
In Zwolle kunnen ze gaan bouwen, laatste bezwaar is afgewezen, ik ben benieuwd. :P
Opening mei/juni 2015
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:22:52 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_136449962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

FACTUM niet
FAKTUM wel :P

15% korting op kasten, deuren, fronten en laden vanaf week 10
Dank je :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136450033
Thanks Tink voor me nog een keer op de keukenkastjes wijzen, het is uiteindelijk een faktum 80cm breed gootsteen basiselement geworden waar ik een plank bovenin zet voor mn kookplaat en waar onderin mn combi magnetron komt :)

Wel weer jammer dat ik m echt nu al nodig heb en niet kon wachten op de 15% korting..
  zaterdag 8 februari 2014 @ 15:55:55 #20
70559 singha
Singhalicious
pi_136472723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

15% korting op kasten, deuren, fronten en laden vanaf week 10
Is er ook korting op de apparatuur? Ik zie dat onze zuiderburen nu 20% op alles hebben incl. apparatuur.
When the flag drops, the bullshit stops
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:16:35 #21
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_136481389
Als je een artikel niet meer op de website kunt bestellen (maar deze nog wel voorradig is in de winkel zelf), is dat dan een voorteken dat deze uit het assortiment wordt gehaald? Gaat mij even om de Hemnes salontafel in grijsbruin. Zowel de grote als de kleine tafel zijn niet meer in grijsbruin te bestellen, maar nog wel in zwart of wit. En zijn er nog meer Hemnes artikelen die eventueel binnenkort gaan verdwijnen uit het assortiment?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_136483098
Vandaag bij de IKEA geweest en vééél gekocht.

Alleen. Ik ben net thuis en ik zie net iets. Ik heb dus veel gekocht, en toen moest ik de halve ikea door om iemand te vinden die onze PAX-kasten bij elkaar te zoeken, bon te maken, weet ik veel wat.

Toen ging ik naar de bezorgservice en heeft die meneer een bezorgbon opgesteld. Alleen, zie ik nu, is hij iets vergeten. Namelijk mijn Alex-kast. Wat moet ik doen? Want die stond wel op de winkelwagen en is dus onderweg naar de transport... Maar niet op de bezorgbon, dus ik ben bang dat ik die nooit terug ga zien :')

Halp
Halp

Gr gr
pi_136483748
Oh... zo te zien is de bon alleen voor de verzamelshit. Ik bel morgen anders wel even, ik heb hoofdpijn
  zondag 9 februari 2014 @ 18:44:47 #24
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_136515760
Wie weet wat de kwaliteit is van onderstaande salontafel?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104294/#/40104294
pi_136516094
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wie weet wat de kwaliteit is van onderstaande salontafel?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104294/#/40104294
wij hebben de witte versie.
Wij zijn er, met 2 kinderen in huis, tevreden over.. Je moet er alleen niet met je knie op gaan zitten want dat krijg je een deuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')