SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanaf
Dus ik : ''Zeggen we geen dankjewel meer tegenwoordig''
Zij keek me eens aan en haalde haar schouders op
Raar mens dat het is
Klacht: Mensen die geen manieren hebben
Subklacht: Er werd misbruik gemaakt van TS zijn galantheid en is nu het vertrouwen kwijt in de gehele mensheid.
gr gr
SgtPorkbeans
[ Bericht 0% gewijzigd door SgtPorkbeans op 05-02-2014 17:28:04 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Daar ging het mij nog niet eens om, maar je hoort gewoon een deur voor iemand open te houden, of het nou een dame is of een heer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef SimplyAlex het volgende:
TS is wanhopig op zoek naar sociale interactie ... maar heeft geen succes
Je bent gewoon jaloers dat niemand de deur voor jou open houdt.quote:
Ik ben gelukkig zelf in staat de deur open te doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat niemand de deur voor jou open houdt.
Je doet alsof je haar een mega gunst hebt verleend, terwijl je gewoon een kutdeur hebt opengehouden. Get over it, autist.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar ging het mij nog niet eens om, maar je hoort gewoon een deur voor iemand open te houden, of het nou een dame is of een heer.
Er wakker van liggenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Dingflofbips het volgende:
Galant doen en daarvoor beloond willen worden is niet echt galant he, lillike kut
Nee, maar dat heurt zij wel te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Dingflofbips het volgende:
Galant doen en daarvoor beloond willen worden is niet echt galant he, lillike kut
Wij weten allebei wat vrouwen heuren te doen. Voor de rest houden ze liefst gewoon de kaken op elkaar bij voorkeurquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar dat heurt zij wel te doen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wij weten allebei wat vrouwen heuren te doen. Voor de rest houden ze liefst gewoon de kaken op elkaar bij voorkeur
Broederquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef SimplyAlex het volgende:
Daarbij zou TS ook gewoon een dank je wel van deze vrouwmens hebben gekregen als hij niet zo ongekend lelijk was.
Ik las hoeren. Zegt dat iets over mij of over de vrouwen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wij weten allebei wat vrouwen heuren te doen. Voor de rest houden ze liefst gewoon de kaken op elkaar bij voorkeur
Waarheid is hard, kerel. Het door geschetste probleem met het vrouwelijk schoon is mij vreemd. Ik krijg zelfs als ik niet galant ben de aandacht van deze mooie schepsels. Kortom, het ligt toch echt aan jou en niet aan deze vrouwmensen.quote:
En als je wakker bent lig je weer op je dichtgemetselde zolderkamer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:35 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Waarheid is hard, kerel. Het door geschetste probleem met het vrouwelijk schoon is mij vreemd. Ik krijg zelfs als ik niet galant ben de aandacht van deze mooie schepsels. Kortom, het ligt toch echt aan jou en niet aan deze vrouwmensen.
You choose your path wisely Lemmiwinksquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik las hoeren. Zegt dat iets over mij of over de vrouwen?
Nee, beste kerel. Je verward je eigen miserabele leven met die van een geslaagd mens (lees:SimplyAlex). De in mijn eerdere post beschreven situatieschets berust geheel op waarheid. Ik kan me thans voorstellen dat met uw zolderkamerautisme deze feiten zwaar op uw wegen, maar weest niet bang en gun mij dit succes in het leven. Waarvoor dank!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En als je wakker bent lig je weer op je dichtgemetselde zolderkamer?
Wat een nonsens. Ze heeft je toch niet gevraagd om die deur open te houden? Je houdt hem open, of niet, waarom zou haar dat uitmaken. Geen onnodige dankbaarheid in het ene geval, en waarschijnlijk ook geen negatieve reactie in het andere geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar dat heurt zij wel te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |