En als je wakker bent lig je weer op je dichtgemetselde zolderkamer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:35 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Waarheid is hard, kerel. Het door geschetste probleem met het vrouwelijk schoon is mij vreemd. Ik krijg zelfs als ik niet galant ben de aandacht van deze mooie schepsels. Kortom, het ligt toch echt aan jou en niet aan deze vrouwmensen.
You choose your path wisely Lemmiwinksquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik las hoeren. Zegt dat iets over mij of over de vrouwen?
Nee, beste kerel. Je verward je eigen miserabele leven met die van een geslaagd mens (lees:SimplyAlex). De in mijn eerdere post beschreven situatieschets berust geheel op waarheid. Ik kan me thans voorstellen dat met uw zolderkamerautisme deze feiten zwaar op uw wegen, maar weest niet bang en gun mij dit succes in het leven. Waarvoor dank!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En als je wakker bent lig je weer op je dichtgemetselde zolderkamer?
Wat een nonsens. Ze heeft je toch niet gevraagd om die deur open te houden? Je houdt hem open, of niet, waarom zou haar dat uitmaken. Geen onnodige dankbaarheid in het ene geval, en waarschijnlijk ook geen negatieve reactie in het andere geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar dat heurt zij wel te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |