Je komt een beetje gefrustreerd overquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo? Zit toch heel dicht bij de waarheid
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over
Ik zou de hele tijd brabantse worstenbroodjes halen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:39 schreef Saind het volgende:
Huhm zojuist voor het eerst sinds ik hier woon brood gehaald bij de bakker
dat moet ik vaker doen
Er zit op mijn fietsroute naar de TU sinds een paar weken een worstenbroodjes winkelquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou de hele tijd brabantse worstenbroodjes halen.
http://houbenworstenbrood.nl/quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou de hele tijd brabantse worstenbroodjes halen.
Die gasten zijn helemaal gekquote:
Nog nooit in je hele leven een worstenbroodje op? Damnquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
Nog nooit gegeten maar ik heb ook van m'n ouders meegekregen dat je alles en iedereen uit Brabant in principe moet wantrouwen
Vind ik toch wel beter bij Strootman passen dan Strootgod, Wasmachinetwitter:jouracule twitterde op donderdag 06-02-2014 om 11:55:58Kevin Strootman nicknamed "Er lavatrice" – the washing machine – by Rudi Garcia (mgr Roma). "Give him a dirty ball and he'll clean it up." reageer retweet
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit in je hele leven een worstenbroodje op? Damn
Wat een goed adviesquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
Nog nooit gegeten maar ik heb ook van m'n ouders meegekregen dat je alles en iedereen uit Brabant in principe moet wantrouwen
een ballenwasserquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
Vind ik toch wel beter bij Strootman passen dan Strootgod, Wasmachinetwitter:jouracule twitterde op donderdag 06-02-2014 om 11:55:58Kevin Strootman nicknamed "Er lavatrice" – the washing machine – by Rudi Garcia (mgr Roma). "Give him a dirty ball and he'll clean it up." reageer retweet
Waar is dit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
4 dagen leven op een boot in het apo rif. Voor anker bij een onbewoond eiland. 1 dag was er nog 1 andere boot, voor de rest alleen wij met 15 man en ongeveer 10 man personeel. Hele dag duiken met haaien, schildpadden, slangen, alles. En s'avonds slapen onder de sterren![]()
Man wat was dat vet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het Apo reef, in de Filipijnen http://en.wikipedia.org/wiki/Apo_Reefquote:
Wat een gehaat...quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |