Niet boos dat je zo lang weg was? Harry was altijd vlindertjeschagrijnig als ik terug kwam van vakantiequote:
Nee maar ik heb m wel omgekocht met kattenmelkquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet boos dat je zo lang weg was? Harry was altijd chagrijnig als ik terug kwam van vakantie
Zegt iemand die ondertussen allang pleite was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
had niet anders van je verwacht
Goedemorgen verder
Waarheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al weet je dat na vannacht pas zeker he. Dan nemen katten wraak.
Ken het niet, maar ik drink ook best weinig de afgelopen tijd. Denk toch verdriet om jouw afwezigheid en eerder de kaartkwestie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Westvleteren beste bier ter wereld. Toch maar eens halen.
quote:
Ik kwam laatst ook langs een zoetsappig, irritant popbandje welke overduidelijk de GGMM look had aangenomen. Bij deze doe ik Queen in de ban, de muziek sprak mij toch niet aan. Hopelijk breken ze nooit doorquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar ik vind dit echt niet kunnen.
Ik ga zelfs zo ver dat ik de leadzanger wel aids zou toewensen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook langs een zoetsappig, irritant popbandje welke overduidelijk de GGMM look had aangenomen. Bij deze doe ik Queen in de ban, de muziek sprak mij toch niet aan. Hopelijk breken ze nooit door
Laten we beginnen met HIV. Houdt hij de snor kan het altijd nog overslaan naar aidsquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zo ver dat ik de leadzanger wel aids zou toewensen.
En als je niet wint kan het nog leuk worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
Vanavond Ajax
Als we winnen zijn we eigenlijk al kampioen.
Niet jinxen gek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
Vanavond Ajax
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, had je bijna voor niks in het stadion gezeten![]()
Mijn excuses. We moeten wel twee handen op één buik blijven om de tirannie van HMF te kunnen overleven.quote:
Dat is waar. Spreek je op de app wel weer over een plan van aanpakquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. We moeten wel twee handen op één buik blijven om de tirannie van HMF te kunnen overleven.
Kijk ernaar uit. Ik zal het ook nog even doorspelen naar de Ajax jongens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Spreek je op de app wel weer over een plan van aanpak![]()
Ja alleen te kortquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi KnutjeMooie reis gehad jongen?
Ja dat is altijd. Al was ik vroeger eigenlijk ook best wel blij weer thuis te zijn na een vakantie. Wat was het mooiste wat je hebt gezien/gedaan? Die 'tropische' eilanden zagen er wel geweldig uit.quote:
Het gaat om het gevoelquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koeman is ook al ontslagen.
morgen toch pas?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
Vanavond Ajax
4 dagen leven op een boot in het apo rif. Voor anker bij een onbewoond eiland. 1 dag was er nog 1 andere boot, voor de rest alleen wij met 15 man en ongeveer 10 man personeel. Hele dag duiken met haaien, schildpadden, slangen, alles. En s'avonds slapen onder de sterrenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is altijd. Al was ik vroeger eigenlijk ook best wel blij weer thuis te zijn na een vakantie. Wat was het mooiste wat je hebt gezien/gedaan? Die 'tropische' eilanden zagen er wel geweldig uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe ook wel in de war ben met al die wedstrijden bijna elke dat is er wel eentjequote:
Wauw dat ziet er echt geweldig uit man. Ik ben op de Malediven geweest maar dit is nog 10x beter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
4 dagen leven op een boot in het apo rif. Voor anker bij een onbewoond eiland. 1 dag was er nog 1 andere boot, voor de rest alleen wij met 15 man en ongeveer 10 man personeel. Hele dag duiken met haaien, schildpadden, slangen, alles. En s'avonds slapen onder de sterren![]()
Man wat was dat vet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heb je een duikbrevet? Of meteen daar even gehaald. Lijkt mij eng trouwens tussen wrakken duiken, straks kom je vast te zitten of zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja, en natuurlijk mijn duik naar de japanse wrakken in de baai van Coron. Heel indrukwekkend om op deze manier een eerbetoon te kunnen brengen aan mijn gevallen helden.
Dat is wel het voordeel dat de Filipijnen zich zo langzaam ontwikkeltquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er echt geweldig uit man. Ik ben op de Malediven geweest maar dit is nog 10x beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |