Ik had microsoft moeten oprichten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had je vroeger maar moeten leren. Had je nu een fatsoenlijke baan gehad waar geen vrouwen werken.
Dat is de invloed van facebook. Alles moet oppervlakkig en positief.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Niet zozeer vrouwen, gisteren had ik ook al gezeik door een kritische noot te zetten bij een rare reli-uitspraak van een collega. Ik word er zo strontziek van dat iedereen maar de grootst mogelijke diarree uit kan kotsen en als iemand er vervolgens ook maar een klein puntje van kritiek bij zet gelijk de hele wereld gepikeerd is. Hoe durf je een andere, wél onderbouwde mening te hebben!!1
Och vooral dat verongelijkte, we zijn zo ontzettend zielig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vrouwen op het werk kunnen sowieso zwaar irritant zijn, met dat gemekker over hun thuissituatie, kleding en weet ik wat nog meer.
Ben je tegen het homohuwelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Filipijnen zat je af en toe als enig normaal stel in een restaurant. Voor de rest alleen 50+ paupers met meisjes van 12-20
En als er weer iets moet gebeuren waar ook maar enig risico aan verbonden is staan ze weer te mekkeren dat ze hulp nodig hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Och vooral dat verongelijkte, we zijn zo ontzettend zielig.
Lekker allemaal de slachtofferrol in en alle schapen knikken toch wel ja.
Die sloegen een bod van 3 miljard af.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snapchat. 5 miljard in 1 jaar
Je gaf voor je edit aan er zelf aan deelgenomen te hebben. Hoe was dat? Had je naderhand een plakkerig gezicht of concentreerde het zich met name rondom je gezichtsbeharing?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een vraag.
http://www.kinky.nl/sex-a(...)tterdam/default.aspx
Ik wou een grap maken, maar altijd als ik dat probeer is het niet grappig dus ik doe het niet.quote:
Pfff. Dat was ook niet alles geworden denk ik.quote:
Is volgens mij maar 1 gast van 23 die daar alles te zeggen heeftquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die sloegen een bod van 3 miljard af.
Wth, hoe komt hij überhaupt aan die linkjes.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je gaf voor je edit aan er zelf aan deelgenomen te hebben. Hoe was dat? Had je naderhand een plakkerig gezicht of concentreerde het zich met name rondom je gezichtsbeharing?
Neerknuppelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrouwen op t werk met hun gezeik over de kinderen
Was een eerdere sessie deze staat voor de 6de.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je gaf voor je edit aan er zelf aan deelgenomen te hebben. Hoe was dat? Had je naderhand een plakkerig gezicht of concentreerde het zich met name rondom je gezichtsbeharing?
Ook helemaal beledigd he, over dat zwangerschapsrisico.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrouwen op t werk met hun gezeik over de kinderen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kinderen ja. En dan op facebook zetten
Schaamte?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een eerdere sessie deze staat voor de 6de.
Het wat ietwat ongemakkelijk wel. Door een ongekende drukte moeten er meerdere mannen tegelijkertijd... Ik weet niet, dat is toch wel een beetje ongemakkelijk.
Daarna in een duiker verstoppen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kinderen ja. En dan op facebook zetten
Dat moet je wel zijn om dat te doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had 1 keer een vrouwelijke collega die al voor de geboorte een Facebookpagina voor het kind had aangemaakt
Teringwijf was dat
Moet een computer delen met eentje die elke keer haar blaag als achtergrond instelt, met een feyenoord pyjamaquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had 1 keer een vrouwelijke collega die al voor de geboorte een Facebookpagina voor het kind had aangemaakt
Teringwijf was dat
Alleen Caland ontbreekt nog in de sc.quote:
Je bent zelf een Sjaak.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen Caland ontbreekt nog in de sc.
En Sjaak, maar die voegt inhoudelijk bijzonder weinig toe.
Moet jij zeggen met die haakneus van jequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen Caland ontbreekt nog in de sc.
En Sjaak, maar die voegt inhoudelijk bijzonder weinig toe.
Ja, maar geen spijt. Naderhand met zijn allen de kroeg ingedoken, zonder Bibi dat wel. Wel werd het zowaar nog gezellig door haar strenge toegangseisen van blank en onder de 45.quote:
Computer delen wat is dat voor armoe?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet een computer delen met eentje die elke keer haar blaag als achtergrond instelt, met een feyenoord pyjama
Bedrijf is teveel gegroeid, alle werkplekken zijn bezet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Computer delen wat is dat voor armoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |