Dat doe ik ook helemaal niet, vlerk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij zulke interessante posts plaatst.
Ik ben bij de toko geweestquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even boodschappen doen. De eerste keer in meer dan 6 weken dat ik zelf eten moet maken.![]()
Het wordt opwarmpizza.
Uh, ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Reis jij uberhaupt wel eens naar buiten Nederland?
Wordt het, ik doe maar even een willekeurige foto, zo'n soort pizza?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even boodschappen doen. De eerste keer in meer dan 6 weken dat ik zelf eten moet maken.![]()
Het wordt opwarmpizza.
Die ziet er bijzonder lekker uit, zeg zelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wordt het, ik doe maar even een willekeurige foto, zo'n soort pizza?
[ afbeelding ]
Die moet wel gemaakt zijn door een echte chef.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ziet er bijzonder lekker uit, zeg zelf.
Okéquote:
Die zou de uitzending van VI wel eens kunnen halen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een schitterende productie
Dat zou meer dan terecht zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou de uitzending van VI wel eens kunnen halen.
Niet meer dan terecht*quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou meer dan terecht zijn.
"nakijken"quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb binnen een dag mijn cijfer terug van een tentamen waar iedereen gemiddeld 4 kantjes vol schreef.
Die man slaapt ook niet veel
Einde bericht.
Dit klinkt een beetje alsof het Japanse eten je toch een beetje is tegengevallen.quote:
Wat voor leven is datquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die pindakaas haten.
Kun je enigszins melk krijgen bij die spleetogen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor leven is dat
Afsluiten met een koud glas melk natuurlijk
Tentakelmelk is daar een delicatesse.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je enigszins melk krijgen bij die spleetogen?
Mijn medicijnen opgelost in water zijn er echt genot bijquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor leven is dat
Afsluiten met een koud glas melk natuurlijk
Of gewoon rechtstreeks van een vrouw.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tentakelmelk is daar een delicatesse.
Even met je kop onder te tap hangen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of gewoon rechtstreeks van een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |