quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe de raapstelen er dit jaar bijstaan is bv offtopic
Kan iemand in godsnaam die UI hier posten aangezien ik hem niet ken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef eigendeegcookie het volgende:
R.I.P., met je lollige usericon en je scherpe tong.
Dit vinden en er dan wél zelf in posten...quote:
Ja omdat je het anders niet duidelijk kan maken dat dit niet nodig is. De mensen waar jij het over hebt hebben al RIP in deel 1 gezet. Waar gaat 2 dan nog over.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit vinden en er dan wél zelf in posten...
Ik denk dat je onderschat hoe veel mensen 3-voud hebben gekend van dit forum, maar goed...
Nee, stel je voor een tweede topic te verspillen aan een overleden user.quote:
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:05 schreef sp3c het volgende:
Als het niet meer nodig is merken we dat vanzelf aan de reacties, das het mooie aan zo'n forum
Tsja, waarom gaan mensen dood he?quote:
Goed om alvast te weten, raptorix, voor als jij dood neervalt. Zetten we dat dan in je elegie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef raptorix het volgende:
De grootste trollen op fora zijn vaak in het echt aardige en zachtaardige mensen, ik kan persoonlijk soms ook wel aardig met gestrekt been inkomen, maar in mijn dagelijks leven ziet iedereen mij als sociaal en hulpvaardig met een dosis zwarte humor, voor mij is forummen (is dat een werkwoord?) een gezonde afleiding van de echte wereld waar je je zelf wat extremer kan uiten, ik denk dat we het vooral niet al te serieus moeten nemen op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |