SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 05-02-2014 10:05:18 ]![]()
Toch wel een goede techniek hoor, niet zo heel slecht in de kleine ruimte. Zeg niet dat ze hem moeten kopen, maar hij zou het niveau zeker aan kunnen. Daarbij zou je hem ook prima als backup kunnen gebruiken tov wat we nu hebben op de flanken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
uhh, neeHupperts kan een beetje rennen maar zeker Fischer en Bojan hebben veel meer kwaliteit dan Hupperts
Maar goed, iemand met de naam Hupperts kan al bijna niet in een Ajax shirt...![]()
Allemaal leuk die kwaliteiten van Bojan en Fischer, maar je hebt er echt helemaal niets aan de laatste maanden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat ook, in het huidige rendement zou Hupperts waarschijnlijk nog de betere zijn ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal leuk die kwaliteiten van Bojan en Fischer, maar je hebt er echt helemaal niets aan de laatste maanden.![]()
Fischer heeft laten zien dat hij goed kan voetballen maar hij is nu al zo lang uit vorm dat ik betwijfel of dat goede spel niet gewoon incidenteel was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal leuk die kwaliteiten van Bojan en Fischer, maar je hebt er echt helemaal niets aan de laatste maanden.AFCA!![]()
Als je die 1 op 1 voor de keeper zet maakt ie ze tenminstequote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat ook, in het huidige rendement zou Hupperts waarschijnlijk nog de betere zijn ook..
Echt, ik vind het scorend vermogen op dit moment echt intens triest bij Ajax, volkomen Ajaxonwaardig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
twitter:AjaxSupport twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:28:00News: Start verkoop FC Dordrecht- Jong Ajax 8 februari; prijs 28,03euro NL uitkaart verplicht, http://t.co/GeKkNx1n2R #JongAjax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga als ik scanpunten voor mijn uitkaart krijg ondanks de prijsquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:29 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AjaxSupport twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:28:00News: Start verkoop FC Dordrecht- Jong Ajax 8 februari; prijs 28,03euro NL uitkaart verplicht, http://t.co/GeKkNx1n2R #JongAjax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Weet iemand dat?
![]()
Nee, niet voor jong Ajax geldig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga als ik scanpunten voor mijn uitkaart krijg ondanks de prijs. Weet iemand dat?
Als het nou vrij vervoer was![]()
![]()
Dan bekijken ze het maar. Ja vrij vervoer naar Dordrechtquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, niet voor jong Ajax geldig.
Als het nou vrij vervoer wasDan ligt die kut stad in puin...mmm..ik zie de voordelen wel.
![]()
![]()
Zou me ook niks verbazen als Ajax Huppert gaat halen in de zomer. Lijkt me ook geen hele slechte aankoop. Toch wel een goede buitenspeler.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toch wel een goede techniek hoor, niet zo heel slecht in de kleine ruimte. Zeg niet dat ze hem moeten kopen, maar hij zou het niveau zeker aan kunnen. Daarbij zou je hem ook prima als backup kunnen gebruiken tov wat we nu hebben op de flanken.
Maar goed, iemand met de naam Hupperts kan al bijna niet in een Ajax shirt...![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)etjes-van-ajax-.htmlquote:Van Ginkel: 'Niet netjes van Ajax'
STAMPVOETEN - De agent van Jaap Stam, Henk van Ginkel, geeft in Voetbal International een sneer aan Ajax. De Amsterdammers zouden volgens hem 'niet netjes' handelen door te doen alsof Stam 'blij moet zijn dat hij bij Ajax trainer is' en dat hij alleen door AC Milan te halen is als er een transfersom betaald gaat worden.
Dit laatste klopt niet volgens Van Ginkel. Ondanks het driejarige contract is er een mondelinge afspraak gemaakt voor een evaluatie na één seizoen, wat komende zomer plaats zou moeten vinden. 'Als Jaap het niet naar zijn zin heeft, kan hij weg en als Ajax niet tevreden is, kan de club zo weer van Jaap af. Volgens mij is dat een heldere afspraak. maar nu hoor ik mensen van Ajax zeggen dat ze Jaap niet voor een appel en een ei willen laten gaan', reageert de geïrriteerde zaakwaarnemer.
Dit is nog niet alles. 'Trainer Frank de Boer riep zelfs dat Ajax veel in Jaap had geïnvesteerd. Ik vraag me af: wat dan? Volgens mij gaat dit gewoon om geld, terwijl de afspraken anders zijn. Ik vind dit niet netjes. Ajax heeft Jaap gevraagd er te komen werken, niet andersom en nu doet de club net of hij daarvoor God op zijn blote knieën moet danken.'
AC Milan wil sinds de komst van Clarence Seedorf als hoofdtrainer graag Stam naar Milaan halen als assistent. In eerste instantie meteen al in januari, maar de Italianen hopen nu op komende zomer.
Wie geloven jullie? Zoiets belangrijks zet je toch in het contract lijkt mij. Verder mag Ajax natuurlijk een bedrag vragen. Zaakwaarnemers :denk![]()
Het is wel een groot gemis als Jaap Stam weggaat maar als hij echt weg wilt gewoon laten gaan anders krijg je alleen maar gezeur.AFCA!![]()
Die gaat gewoon wel weg van de zomer, ze moesten gewoon wat tijd winnen (terecht), die Van Ginkel moet niet jankenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)etjes-van-ajax-.html
Wie geloven jullie? Zoiets belangrijks zet je toch in het contract lijkt mij. Verder mag Ajax natuurlijk een bedrag vragen. Zaakwaarnemers :denk![]()
Ik zou het dom vinden van hem. Misschien was Jaap wel een goede opvolger van de Boer geweest, had ik dta traject gebleven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef RensAjacied het volgende:
Het is wel een groot gemis als Jaap Stam weggaat maar als hij echt weg wilt gewoon laten gaan anders krijg je alleen maar gezeur.![]()
Zo zit de voetbalwereld toch in elkaar, kan me best voorstellen dat hij wel naar Milaan wil, het kwam Ajax alleen wat slecht uit in de winterstopquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het dom vinden van hem. Misschien was Jaap wel een goede opvolger van de Boer geweest, had ik dta traject gebleven.![]()
Ja klopt. Gewoon zonder gezeik laten gaan in de zomer wat ook wel zal gebeuren. Jammer maar ook niet rampzalig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zit de voetbalwereld toch in elkaar, kan me best voorstellen dat hij wel naar Milaan wil, het kwam Ajax alleen wat slecht uit in de winterstop![]()
Zou prettig zijn als wij morgen winnen en FC Twente deze ronde ook nog wat laat liggen. Dan slaan we een gaatje, wat we eigenlijk afgelopen weekend al hadden moeten doen..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zal echt niet het laatste puntverlies zijn, daar is het allemaal nog niet goed genoeg voor maar uiteindelijk wel beter dan de rest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Black-Death het volgende:
Zou prettig zijn als wij morgen winnen en FC Twente deze ronde ook nog wat laat liggen. Dan slaan we een gaatje, wat we eigenlijk afgelopen weekend al hadden moeten doen..![]()
Twente is wel de meest geduchte concurrent, dus als zij in deze fase even een steekje gaan laten vallen is dat meer dan mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal echt niet het laatste puntverlies zijn, daar is het allemaal nog niet goed genoeg voor maar uiteindelijk wel beter dan de rest.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ze hebben deze maand wel 5 lastige wedstrijden, dus dan kunnen we hopelijk wel een gaatje slaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twente is wel de meest geduchte concurrent, dus als zij in deze fase even een steekje gaan laten vallen is dat meer dan mooi meegenomen.![]()
Die krijgen vanavond al een aardige test, Heerenveen houdt wel van tegenstanders die het spel willen maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twente is wel de meest geduchte concurrent, dus als zij in deze fase even een steekje gaan laten vallen is dat meer dan mooi meegenomen.![]()
Heren,
Twente is toch geen concurrent? Spelen zeer degelijk maar dat is het dan ook wel. Daarnaast komen ze nog naar Amsterdam. Helaas zijn we voor dit seizoen al uitgespeeld. Titel binnen, alleen de EL wordt nog grappig als we doorgaan.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Denk dat ze tegen Heereveen nog wel een goede kans hebben. Maar Twente heeft de komende wedstrijden echt een pittig schema. Ze krijgen Vitesse, PSV en Feyenoord volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die krijgen vanavond al een aardige test, Heerenveen houdt wel van tegenstanders die het spel willen maken.![]()
PSV gaat er geen neuk meer om geven en die kunnen niet tegen tukkerdegelijkheid op. Die zijn zo frustrerend slecht dit seizoen, niet te geloven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat ze tegen Heereveen nog wel een goede kans hebben. Maar Twente heeft de komende wedstrijden echt een pittig schema. Ze krijgen Vitesse, PSV en Feyenoord volgens mij.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zou me niet verbazen als PSV in die wedstrijd boven zich uitstijgt om de week daarop weer als een natte krant te gaan spelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV gaat er geen neuk meer om geven en die kunnen niet tegen tukkerdegelijkheid op. Die zijn zo frustrerend slecht dit seizoen, niet te geloven.![]()
Klopt, maar toch blijft PSV voor iedereen echt een hele lastige tegenstander. Ondanks dat ze zo dramatisch veel verliezen hebben ze wel gewoon goede spelers. Ze kunnen van iedereen winnen, maar ook van iedereen verliezen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV gaat er geen neuk meer om geven en die kunnen niet tegen tukkerdegelijkheid op. Die zijn zo frustrerend slecht dit seizoen, niet te geloven.![]()
Zoals tegen Vitesse, Ajax, Feyenoord? Ik hoop het, maar het zou mij wel verbazen helaas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als PSV in die wedstrijd boven zich uitstijgt om de week daarop weer als een natte krant te gaan spelenCharlie: How's it going in there?
Zoiets jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoals tegen Vitesse, Ajax, Feyenoord? Ik hoop het, maar het zou mij wel verbazen helaas.![]()
Klopt, ik ben dan ook wel even 1/64e deel PSV-supporter maar dat gaan ze niet maken tegen de Duitsers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar toch blijft PSV voor iedereen echt een hele lastige tegenstander. Ondanks dat ze zo dramatisch veel verliezen hebben ze wel gewoon goede spelers. Ze kunnen van iedereen winnen, maar ook van iedereen verliezen.Charlie: How's it going in there?
haha vermakelijk is het welquote:Charlie: How's it going in there?
Ik geef geen neuk. Ajax is kampioen. Hopelijk naar Basel want Tel Aviv is mij te ver en te duur. De kuip zou ook wel lekker zijn hoewel ik combi's zo kk zat ben.![]()
EN de vrouwen lijken meer op beren dan iets vrouwelijks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ik geef geen neuk. Ajax is kampioen. Hopelijk naar Basel want Tel Aviv is mij te ver en te duur. De kuip zou ook wel lekker zijn hoewel ik combi's zo kk zat ben.Charlie: How's it going in there?
Eerst Salzburg maar eens verslaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ik geef geen neuk. Ajax is kampioen. Hopelijk naar Basel want Tel Aviv is mij te ver en te duur. De kuip zou ook wel lekker zijn hoewel ik combi's zo kk zat ben.AFCA!![]()
mwa... dat weet ik niet maar die van Basel zijn sowieso wel lekker en zijn voor de nuchtere Nederlander ook haalbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
EN de vrouwen lijken meer op beren dan iets vrouwelijks.![]()
Zowel de google termen als "Average swiss women" en "Average austrian women" gaven enkele 'likeable' zo niet ' boneable' hits. Ik zeg; ga ze grijpen daar, mannen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mwa... dat weet ik niet maar die van Basel zijn sowieso wel lekker en zijn voor de nuchtere Nederlander ook haalbaar.Charlie: How's it going in there?
IK KOM NIET VOOR HET VOETBALquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zowel de google termen als "Average swiss women" en "Average austrian women" gaven enkele 'likeable' zo niet ' boneable' hits. Ik zeg; ga ze grijpen daar, mannen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Charlie: How's it going in there?
Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor maar zolang er clubs zijn die zo dichtbij staan en je zelf niet in staat bent om een zwak Utrecht af te straffen moet je die toch wel als concurrent blijven zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Heren,
Twente is toch geen concurrent? Spelen zeer degelijk maar dat is het dan ook wel. Daarnaast komen ze nog naar Amsterdam. Helaas zijn we voor dit seizoen al uitgespeeld. Titel binnen, alleen de EL wordt nog grappig als we doorgaan.![]()
![]()
dat is toch geen serieuze post mag ik hopen?
Twente speelt beter dan Ajax op het moment...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Klopt wel natuurlijk, moet wel gezegd worden dat ik onze traditionele lenteflow ook nog verwacht. Wel fijn dat we nog maar 1 wedstrijd te gaan hebben waar de hele entourage ons schuimbekkend op staat te wachten, en exploderen bij de geur van een puntje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor maar zolang er clubs zijn die zo dichtbij staan en je zelf niet in staat bent om een zwak Utrecht af te straffen moet je die toch wel als concurrent blijven zienCharlie: How's it going in there?
Bloedserieus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Twente speelt beter dan Ajax op het moment...
Zit geen geur of smaak aan dat voetbal wat die Duitsers tentoonspreiden.Charlie: How's it going in there?
Moet dat dan? 3 punten zijn 3 punten, ze zijn eerder zo kampioen geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bloedserieus.
Zit geen geur of smaak aan dat voetbal wat die Duitsers tentoonspreiden.
Ajax speelt ook al een tijdje (sinds milan) niet geweldig en een doelpunt maken is ze totaal vreemd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Van Salzburg gaan we niet winnen vrees ik. Dat is echt een een goede ploeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst Salzburg maar eens verslaan.![]()
Nee, hoeft natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet dat dan? 3 punten zijn 3 punten, ze zijn eerder zo kampioen geworden.
Ajax speelt ook al een tijdje (sinds milan) niet geweldig en een doelpunt maken is ze totaal vreemd.
Maar heb het gevoel dat iedere club buiten Ajax al aan de top van de prestatieboog heeft gepresteerd. Ik zit persoonlijk nog steeds te wachten op die reeks waardoor Ajax freewheelend kampioen wordt deze jaargang.
Twente is zeer degelijk maar die gaan het niet volhouden zoals toen. Te licht/flegmatiek voorin.Charlie: How's it going in there?
Ja, ik hoop ook op flitsend voetbal van Ajax, maar voorlopig zit het er niet in lijkt het.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, hoeft natuurlijk niet.
Maar heb het gevoel dat iedere club buiten Ajax al aan de top van de prestatieboog heeft gepresteerd. Ik zit persoonlijk nog steeds te wachten op die reeks waardoor Ajax freewheelend kampioen wordt deze jaargang.
Twente is zeer degelijk maar die gaan het niet volhouden zoals toen. Te licht/flegmatiek voorin.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Helemaal waar. Het voetbal is niet zo slecht als er gepredikt wordt maar er mist een bepaalde schwung. Verwacht stiekem wel dat het helemaal goedkomt hoor....binnenkort....quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook op flitsend voetbal van Ajax, maar voorlopig zit het er niet in lijkt het.
Het is wel een feit dat ze elke wedstrijd makkelijk(er) hadden kunnen winnen met iemand die wel goals maakt, de kansen komen elke week toch ondanks het wat matige voetbal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Helemaal waar. Het voetbal is niet zo slecht als er gepredikt wordt maar er mist een bepaalde schwung. Verwacht stiekem wel dat het helemaal goedkomt hoor....binnenkort....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Boilesen niet in de selectie voor morgen. Poulsen op het middenveldAjax Netwerkquote:Wedstrijdselectie Ajax: Cillessen, Boilesen en Ligeon er niet bij, Denswil terug
5 februari 2014 - Ajax.nl
Frank de Boer heeft de wedstrijdselectie voor het midweekse competitieduel met FC Groningen bekendgemaakt. Ten opzichte van de wedstrijd tegen FC Utrecht zijn er drie wijzigingen. De geblesseerde Jasper Cillessen (kneuzing borstkas) ontbreekt. Nicolai Boilesen blijft uit voorzorg aan de kant. De Deen krijgt rust. Keeper Mickey van der Hart en Jairo Riedewald nemen hun plaatsen in de wedstrijdselectie in.
Stefano Denswil is na een wedstrijd afwezigheid weer terug in de selectie. Dit gaat ten koste van Ruben Ligeon. Tegen Go Ahead bleef Denswil uit voorzorg aan de kant met hamstringklachten.
Selectie Ajax:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan
Joël Veltman
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Stefano Denswil
Thulani Serero
Mickey van der Hart
Jairo RiedewaldEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nouja, het moet er nagenoeg iedere keer weer uitgeperst worden, die winnende. Denk dat het een kwestie van pech is. Verdedigend sta je best goed, maar dan maak je weer niet genoeg goals. Met iets meer geluk valt er een balletje vroeg binnen (Eagles, Utrecht) en kan je gemakkelijk voetballen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat ze elke wedstrijd makkelijk(er) hadden kunnen winnen met iemand die wel goals maakt, de kansen komen elke week toch ondanks het wat matige voetbal.Charlie: How's it going in there?
Weet je ook waarom?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:54 schreef Black-Death het volgende:
Boilesen niet in de selectie voor morgen. Poulsen op het middenveld
[..]
Ajax Netwerk
Daarnaast: Is het iemand opgevallen dat Fischer en Bojan elkaar lijken te negeren? Ze weigeren aan elkaar af te geven lijkt het wel.Charlie: How's it going in there?
Dan moet die flow wel komen natuurlijk, dat kwam toch vaak doordat de jongens die er echt bovenuit staken er dan een schepje bovenop deden en de rest meetrokken, nu zie ik er geen spelers bovenuit steken, maar ik zie die flow wel graag komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt wel natuurlijk, moet wel gezegd worden dat ik onze traditionele lenteflow ook nog verwacht. Wel fijn dat we nog maar 1 wedstrijd te gaan hebben waar de hele entourage ons schuimbekkend op staat te wachten, en exploderen bij de geur van een puntje.![]()
![]()
Hamstring probleem had hij tegen Utrecht, dat laatste klopt niet hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weet je ook waarom?
Daarnaast: Is het iemand opgevallen dat Fischer en Bojan elkaar lijken te negeren? Ze weigeren aan elkaar af te geven lijkt het wel.![]()
RIEDGODIk hoop dat Frank ziet dat we met Poulsen te veel inleveren en daarnaast moet Frank niet dingen zeggen en dan wat anders gaan doen ( Riedgod is de 2e linksback en dan Blind weer opschuiven
)
![]()
Ah, jammer maar helaas. Ik hoop het niet, want ze hebben allebei een balletje panklaar voor het inschieten kunnen hebben als de ander had afgespeeld. Achja, ik zie excusesspoken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamstring probleem had hij tegen Utrecht, dat laatste klopt niet hoorFischer, De jong en Sjeune kunnen de motor wellicht aanmaken? Anyways, heb wel het gevoel dat de motor nog volledig gaat ontbranden!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet die flow wel komen natuurlijk, dat kwam toch vaak doordat de jongens die er echt bovenuit staken er dan een schepje bovenop deden en de rest meetrokken, nu zie ik er geen spelers bovenuit steken, maar ik zie die flow wel graag komen
Duarte kan ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop dat Riedewald speelt, zou volgens de rangorde op het trainingskamp ook moeten.![]()
Gewoon met Riedewald beginnen en als hij kapot is na 60 minuten gooi je Duarte op die plek erin. Als hij nog wel best speelt zet je gewoon Duarte voor Klaassen erin (kan hij ook eens ff uitrusten).![]()
Lijkt me ook. De Boer sprak stoer dat Riedewald tweede linksback is nu, dan zet hem ook gewoon op die plek neer!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Syntix het volgende:
Gewoon met Riedewald beginnen en als hij kapot is na 60 minuten gooi je Duarte op die plek erin. Als hij nog wel best speelt zet je gewoon Duarte voor Klaassen erin (kan hij ook eens ff uitrusten).
[ Bericht 0% gewijzigd door Black-Death op 05-02-2014 15:12:18 ]Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Geen idee wie de rechtsbuiten is van groningen maar zolang hij maar zorgt dat die achter hem aan moet lopen lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom niet Duarte op VM? Zie hem dat beter doen dan linksback.![]()
Omdat Blind daar al staat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom niet Duarte op VM? Zie hem dat beter doen dan linksback.![]()
Ajax is zelf zijn grootste concurrent, maar van de overige ploegen is Twente wel de sterkste. Ze komen nog naar Amsterdam, dat zeker, maar nu niet gaan doen alsof Ajax dit seizoen verder geen punten meer gaat verspelen. Dat geldt ook zeker voor Twente, maar die zijn beter dan jij nu neer zet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Heren,
Twente is toch geen concurrent? Spelen zeer degelijk maar dat is het dan ook wel. Daarnaast komen ze nog naar Amsterdam. Helaas zijn we voor dit seizoen al uitgespeeld. Titel binnen, alleen de EL wordt nog grappig als we doorgaan.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Net als wij dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Heren,Twente is toch geen concurrent? Spelen zeer degelijk maar dat is het dan ook wel.![]()
Riedewald was, als tweede linksback, ook vast wel ingebracht tegen Utrecht als hij bij de selectie had gezeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
RIEDGODIk hoop dat Frank ziet dat we met Poulsen te veel inleveren en daarnaast moet Frank niet dingen zeggen en dan wat anders gaan doen ( Riedgod is de 2e linksback en dan Blind weer opschuiven
)
![]()
Ik ook al een tijdjequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef Assassin92 het volgende:
Kaartjes voor de wedstrijd tegen Twente binnen.Welk vak zit je?
![]()
405! Jij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdjeWelk vak zit je?
Assassin stabs you in your back.![]()
Het was tegen Cambuur 45 minuten lang bedroevend. Het resultaat van Ajax tegen Utrecht mocht dan tegen zijn gevallen, zo slecht was het veldspel nu ook weer niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Twente speelt beter dan Ajax op het moment...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: