quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:41 schreef john-hert het volgende:
Terechte klacht!
Inb4 centraal facebook-topic
En zeiken over privacyzaken van de overheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:32 schreef Paul het volgende:
Klacht: iedereen die hun eigen leven in een facebookfilm zet.
Omdat vrouwen zo'n beetje alle suffe/lame/kutdingen op FB leuk vinden, van Candy Crush tot de doorgeeflijstjes mbt alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef J-Q het volgende:
Terechte klacht.
En waarom zijn het voornamelijk vrouwen die dit leuk vinden?
Ja dat klopt.. Ik word daar verdrietig van, dat geschreeuw om aandachtquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zo'n beetje alle suffe/lame/kutdingen op FB leuk vinden, van Candy Crush tot de doorgeeflijstjes mbt alles.
Zie ook Hyves en de krabbelplaatjes.
Och, zo zijn ze gewoon, daar ga je je hele leven niets aan veranderen, en de kunst is om ze de aandacht gewoon niet te gevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:59 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. Ik word daar verdrietig van, dat geschreeuw om aandacht
Kommie uit een ei?quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef Banaan_ het volgende:
Snap hier helemaal niks van. Waar hebben jullie het nou over?
Het zal je verbazen hoeveel mensen daar de tijd voor hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:52 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht, alsof iedereen al die filmpjes gaat bekijken![]()
[ afbeelding ]
Hier dus ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:33 schreef pl4kkie het volgende:
Terechte klacht. Al heb ik m'n eigen film wel bekeken. Posten op FB doe ik em niet.
Dit. De papadagen worden in zijn geheel vastgelegd en de hoogtepunten worden met heul de wereld gedeeld.quote:
geen feesboek??quote:
Nope.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
geen feesboek??
ik ben dat filmpje nou al een keer of 20 tegengekomen.
Facebook maakt een mooie diapresentatie met grafmuziek eronder die je 'highlights' in je gehele facebookcarričre laten zien die je kijkt met hetzelfde genot waarop je kijkt naar de door tante Riet en ome Dik gemaakte 'powerpoint' presentatie van hun zonvakantie aan de Spaanse kust met daaronder enkele toptracks van Volendamse makelij tijdens een kringverjaardag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:35 schreef MAHL het volgende:
Waar gaat dit dan over? Ik heb geen Faecesbook meer
Goed samengevat en tevens terechte klacht..quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Facebook maakt een mooie diapresentatie met grafmuziek eronder die je 'highlights' in je gehele facebookcarričre laten zien die je kijkt met hetzelfde genot waarop je kijkt naar de door tante Riet en ome Dik gemaakte 'powerpoint' presentatie van hun zonvakantie aan de Spaanse kust met daaronder enkele toptracks van Volendamse makelij tijdens een kringverjaardag.
Ik was nieuwsgierig en heb hem erafgehaald om die reden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:09 schreef ufopiloot het volgende:
Leuk, Facebook die bepaalt wat je te zien krijgt en bepaalt hoe jouw leven er de laatste tijd heeft uitgezien.
Toe maar, zet maar lekker op je tijdlijn, laat zien dat de 0,1% absolute macht heeft op de overige 99,9%. Waar is jullie eigen identiteit, dames.
quote:
Nee alleen domme hoelaas zijn zo dom om daar in te trappen, je gaat gewoon naar www.facebook.com/lookback om het te zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef Blondje_93 het volgende:
http://hacknieuws.nl/stor(...)licatie-is-een-virus
Dit had ik al wel gedacht. Opeens komt iedereen er mee, toeval of niet?
Tja, ik trap er niet inquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee alleen domme hoelaas zijn zo dom om daar in te trappen, je gaat gewoon naar www.facebook.com/lookback om het te zien.
Dat is pas een terechte klacht...quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:13 schreef A.Jensen het volgende:
Je bekijkt je eigen film en opeens besef je: Godver, wat heb ik een kutleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |