Wij houden ook van jou lieve inso!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag hem eigenlijk alleen bij de E3, vond het echt niks die vent.![]()
Dit is volgens mij wel iemand die vóór de entertainment divisie is. Andere kandidaten wilde die divisie misschien schrappen. Waar dus o.a de Xbox toe behoort.
Zo door de plee door Fokkiequote:
Nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Niemand die met mij over tinder wil kletsen?
joint, lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ging net trouwens 25-11 op Black Ops I xbox, wie joint?
Tinder, is dat die virtuele vleeskeuring?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Er stond gewoon laatst een kind van 12 tussenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapen met dezelfde TT is dan wel weer jammer.
Het is vooral erg snelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
ja die ken ik welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent deze filmpjes toch wel?
Als dit nou een eenmalige actie was
wat danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Nou vertel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Kennen jullie het woord 'bender' helemaal niet anders dan van Futurama
Respectquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIjn mijn kaaps ook. Ik zet ze gewoon klaar, als een gentlemen
Lars en Sven Bender zijn voetballers. Daar ken ik de naam Bender van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ken Futurama nauwelijks. Ik weet alleen dat Bender die robot is, dat er een vrouw m et 1 oog in zit en dat die gozer niet zo zeker van zichzelf isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Volgende keer mag jij, beloofdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
Dit is natuurlijk geen goedmaken Fokkie!
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tinder, is dat die virtuele vleeskeuring?
Die heb ik ook al vaak voorbij zien komen. Van die jochies die beweren dat ze 23 zijn, terwijl ze nog beugels en babyvet hebben. Beste was er een die op een skelter zat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er stond gewoon laatst een kind van 12 tussen__ Snap echt niet dat die niet gelijk verwijderd wordt tussen die profielen.
En hoe wil je dat klaarspelen dan?quote:
Oh, nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja
[..]
Die heb ik ook al vaak voorbij zien komen. Van die jochies die beweren dat ze 23 zijn, terwijl ze nog beugels en babyvet hebben. Beste was er een die op een skelter zat.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=benderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Khazad-dum het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bender
Jawel, Britse term voor hommo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, Britse term voor hommo.
Ik heb veel opgestoken van The Inbetweeners.
Er heet hier iemand ook queerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bender
Mensen op die posities zijn sowieso 'slecht' als in pure evil.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zijn hoogstaande duo filmpjes met Bill Gates
Maar hij zal best saai/slecht zijn.
Ik zag je post nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bender
Hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er heet hier iemand ook queer![]()
erg vermakelijk
Ik wilde dit topic Tinder noemenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Ja! Airbender!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Echt he, hij is gewoon al 15 jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
wtf, die Pharrell is 40Dacht echt 10 jaar jonger
Fayequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt he, hij is gewoon al 15 jaar hetzelfde
Ach ja. Houdt de wereld spannend of zo. Uiteindelijk kun je enkel stellen dat hij het voor zichzelf goed heeft gedaan in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen op die posities zijn sowieso 'slecht' als in pure evil.
Bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
wtf, die Pharrell is 40Dacht echt 10 jaar jonger
Hoezo? Rijkdom leidt toch niet sowieso tot kwaadaardigheid?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen op die posities zijn sowieso 'slecht' als in pure evil.
Oh ik neem het ze niet kwalijk, ik vind het vaak enorme bazen/helden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Houdt de wereld spannend of zo. Uiteindelijk kun je enkel stellen dat hij het voor zichzelf goed heeft gedaan in ieder geval.
Wat kom jij met je hartjes als je mij niet terugdm't?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
Nog 8 dagen werken en dan een week vrij
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
Nog 8 dagen werken en dan een week vrij
Als ik er nog zo jong uitzie over 20 jaar mag ik in m`n handen klappenquote:
Ha, gayyyyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bender is toch slang voor gay of iets?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat kom jij met je hartjes als je mij niet terugdm't?
I'm heartbroken
DM'de ik niet terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zoekt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt wel op zijn chick eigenlijk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik werk op een school als leraarquote:
Ik ben donker, ik zie er over 20 jaar nog steeds zo uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik er nog zo jong uitzie over 20 jaar mag ik in m`n handen klappen
Waar is het eigenlijk van?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt wel op zijn chick eigenlijk.
Of een canadees#TeamMiley
Ik ben wit en blijf uit de zon want ginger. Wat gaat er met mij gebeuren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben donker, ik zie er over 20 jaar nog steeds zo uit.
Genen, motherfucker.
Community jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk van?Community ofzo toch?
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Of vergis ik me?
He's bend like...
Ik ook wel. Ik houd zelfs wel van een beetje arrogantie indien het kan worden weerlegd met resultaten/prestaties.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik neem het ze niet kwalijk, ik vind het vaak enorme bazen/helden.
Primary schoolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Wat voor school? Basisschool? Voortgezet onderwijs?
Ligt eraan, ben je dik, dan blijf je mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wit en blijf uit de zon want ginger. Wat gaat er met mij gebeuren?
Nog nooit gezien.quote:
als je dood gaat blijkt dat je geen ziel hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dik. Shit. Ik word lelijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je dik, dan blijf je mooi
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk van?Community ofzo toch?
Spannendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je dood gaat blijkt dat je geen ziel hebt
Zo kijk ik er ook naar. Mensen die er een handje van hebben om iedereen die veel verdient af te schilderen als afzetters en klootzakken heb ik het niet zo op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik houd zelfs wel van een beetje arrogantie indien het kan worden weerlegd met resultaten/prestaties.
Van al die zogenaamde barmhartige Samaritanen (Daar is hij weer) word ik enkel moe.
Aanrader om te kijken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaDan moeten ze een opdracht inleveren over wat de mens als soort succesvol maakt, en Jeff heeft niets gemaakt, dus dan steekt hij een gigantisch emotionele speech af over Hoop om de docent te ontroeren en dan roept Chang dat er dwars doorheen.
Much hat, such Canada. Wow.quote:
Komt goed Ess. Volgens sommige uit deze SC was er toch al geen ruimte om knap te zijn woonachtig in Delftquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dik. Shit. Ik word lelijk?
Oh, maar moet altijd een uitzondering op de regel zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed Ess. Volgens sommige uit deze SC was er toch al geen ruimte om knap te zijn woonachtig in Delft
Of je bent een ginger, of je bent redhead. Ligt er aan of je lekker bent of wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vaak vanuit de luie stoel na weer een dag minimale inzet. Alsof dat soort CEO's zich niet kapot hebben moeten werken om hun positie te verkrijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook naar. Mensen die er een handje van hebben om iedereen die veel verdient af te schilderen als afzetters en klootzakken heb ik het niet zo op.
En barmhartige Samaritanen is echt een toffe term.
Laten we er even vanuit gaan dat ik een redhead ben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je bent een ginger, of je bent redhead. Ligt er aan of je lekker bent of wordt.
Ik ken het ook niet maar het klinkt leukquote:
Ja ehm. Dat was ik toch al, dat heb je zelf gezegd...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar moet altijd een uitzondering op de regel zijn.
Nu met Netflix erbij is het aanbod zo groot dat je niet alles meer kan volgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet maar het klinkt leuk
Was dat maar waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?Ik schat jou zo jong.
Hij is de oudste van het stelquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?Ik schat jou zo jong.
Maar LR, in deze geëmancipeerde maatschappij moeten beide geslachten natuurlijk evenredig vertegenwoordigd zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm. Dat was ik toch al, dat heb je zelf gezegd...
En dat jij voor mij persoonlijk anders ligt dat moge duidelijk zijn
Trustenquote:
Heb je Netflix? Ik zit daar ook over te denkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu met Netflix erbij is het aanbod zo groot dat je niet alles meer kan volgen
Sommigen van ons zijn al lelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben indo, wij blijven lang mooi en dan worden we kanjerlelijk
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Opeens slaat het omquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben indo, wij blijven lang mooi en dan worden we kanjerlelijk
[ afbeelding ]
Ik weet niks over het verouderingsproces van redheads, ik ken er namelijk geen. Maar Geri Halliwel ziet er volgens mij redelijk uit als veertiger. Dat is wat hoop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we er even vanuit gaan dat ik een redhead ben.
Oh. Met deze insteek kan ik leven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar LR, in deze geëmancipeerde maatschappij moeten beide geslachten natuurlijk evenredig vertegenwoordigd zijn.
Pfiew, ik hoef dus niet direct te wanhopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niks over het verouderingsproces van redheads, ik ken er namelijk geen. Maar Geri Halliwel ziet er volgens mij redelijk uit als veertiger. Dat is wat hoop.
Ja, je hebt geluk. Engelse en Amerikaanse aanbod is heel wat uitgebreider.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je Netflix? Ik zit daar ook over te denken
quote:
Maar dat duurt vaak best lang toch? Ik bedoel, misschien pas na je 60equote:
Het is inderdaad niet duur. Misschien moet ik het gewoon proberenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je hebt geluk. Engelse en Amerikaanse aanbod is heel wat uitgebreider.
Zou het zeker doenKost geen drol
70quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat duurt vaak best lang toch? Ik bedoel, misschien pas na je 60e
Sowieso 1ste maand gratisquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet duur. Misschien moet ik het gewoon proberen
Ik verouder gewoon niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Club van 27. Ik blijf voor eeuwig knap en jong, JA TOG
Ja, dat is ook zo. Maar ze willen wel gebruik kaart details hebben. Op zich fair enough natuurlijkquote:
Ik zei welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Club van 27. Ik blijf voor eeuwig knap en jong, JA TOG
Geen idee. Mogelijk ergens in de 60quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Iedereen van de slowchat dus![]()
Hoe oud zou de oudste FOK!ker zijn?
Dat hebben ze dan ook nodig hequote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ze willen wel gebruik kaart details hebben. Op zich fair enough natuurlijk
Dat is inderdaad wel goed geregeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En maandelijks opzegbaar. Kun je je geen buil aan vallen.
Ik zei slaap lekker, niet zo aanstellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zei welterusten
Geef me aandacht
Ik heb het gewoon gehouden. Films is drama natuurlijk, maar erg toffe series al gezien erdoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En maandelijks opzegbaar. Kun je je geen buil aan vallen.
Dat zal wel inderdaad. Ouder lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Mogelijk ergens in de 60
Trusten JanCees. Succes met je langdurige OV reis weer morgenvroegquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zei welterusten
Geef me aandacht
Gravedigger kwam ik laatst langs op FOK!. Die heeft wel een respectabele leeftijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Iedereen van de slowchat dus![]()
Hoe oud zou de oudste FOK!ker zijn?
Hoe gaat dat in NL eigenlijk? Veel mensen zullen geen visa hebben?quote:
Achja, er hoeft er maar 1 te zijn hè?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dat zal wel inderdaad. Ouder lijkt me sterk.
Mij ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dat zal wel inderdaad. Ouder lijkt me sterk.
Ik betaal zelf met m`n creditcard elke maand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in NL eigenlijk? Veel mensen zullen geen visa hebben?
Hier is dat onderdeel van je bankpas (debitcard)
Okay, coolquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal zelf met m`n creditcard elke maand.
Maar je kan ook via i-deal betalen.
Is toch ook mooi. Ben je 70 jaar oud en zit je lekker te FOK!ken met 20 jarige.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trusten JanCees. Succes met je langdurige OV reis weer morgenvroeg
[..]
Gravedigger kwam ik laatst langs op FOK!. Die heeft wel een respectabele leeftijd
en de jongste ooit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Mogelijk ergens in de 60
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
En je kan via laptop, tv, ipad, mobiel zelfs, alles kijkenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei slaap lekker, niet zo aanstellen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trusten JanCees. Succes met je langdurige OV reis weer morgenvroeg
[..]
Gravedigger kwam ik laatst langs op FOK!. Die heeft wel een respectabele leeftijd
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
en de jongste ooit?De kinderen van DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
en de jongste ooit?Wat moest je op je 12de op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kun je ook in het buitenland kijken dan eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je kan via laptop, tv, ipad, mobiel zelfs, alles kijken
Vragen wat dit is.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Eindelijk een positieve meest gebruikte smiley met een beetje geluk
Of met een 12-jarige. Op FOK! heb je het nooit door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch ook mooi. Ben je 70 jaar oud en zit je lekker te FOK!ken met 20 jarige.
Nope. Maar daar hebben ze trucjes voor. Moet je het Netflix topic op fok maar in de gaten houden. Ik kijk soms ook de Amerikaanse of Engelse versie dankzij datquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je ook in het buitenland kijken dan eigenlijk
Ik ook niet. Ik word enkel verkeerd begrepen op zijn tijd. Heel onhandigquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
Aan mij zal het niet liggen LR, ik maak nooit ruzei dat weet je toch
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik word enkel verkeerd begrepen op zijn tijd. Heel onhandig
De belangrijke vraag, wat moet je eigenlijk op welke leeftijd dan ook op FOK!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat coolquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Maar daar hebben ze trucjes voor. Moet je het Netflix topic op fok maar in de gaten houden. Ik kijk soms ook de Amerikaanse of Engelse versie dankzij dat
Kreeg je zeker nog redelijk wat ongewenste dm`s of niet? of wist niemand je leeftijd?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De belangrijke vraag, wat moet je eigenlijk op welke leeftijd dan ook op FOK!?Mwah ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel logisch eigenlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik word enkel verkeerd begrepen op zijn tijd. Heel onhandig
What!!?? Hoe kan datquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
Het is volgens mij alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst meer dan 100 posts in 1 topic heb geplaatst.
Het is de laatste tijd zo druk hier, dan kom je niet meer zo makkelijk aan 100 postsquote:
Wat een faal OS dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
http://www.washingtonpost(...)s-hotel-experiences/
Van de geinvesteerde 140 miljard was er toch ook zeker de helft mysterieus weggesluisd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
http://www.washingtonpost(...)s-hotel-experiences/
Ze zijn erg, maar zo erg zijn ze niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je zeker nog redelijk wat ongewenste dm`s of niet? of wist niemand je leeftijd?
Heb ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de geinvesteerde 140 miljard was er toch ook zeker de helft mysterieus weggesluisd?
Ik houd echt heel veel van Rusland
hahahhaquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen.
Ik moest hardop lachen om deze
[ afbeelding ]
Jezus Christus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze Winterspelen zijn niet alleen de duurste ooit, ze kosten meer dan alle vorige samen
Oké 140 was wat gechargeerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen.
Ik moest hardop lachen om deze
[ afbeelding ]
En die tweetquote:Van de 51 miljard dollar die beschikbaar was voor onder meer de aanleg van goede infrastructuur, de bouw van stadions en andere faciliteiten blijkt ongeveer de helft van dat bedrag in corrupte bouwcontracten te zijn verdwenen.
Ruslandquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze Winterspelen zijn niet alleen de duurste ooit, ze kosten meer dan alle vorige samen
Maar dat betekent natuurlijk niet dat het weg is, hè. Als een bedrijf 20.000 euro meer krijgt voor een opdracht dan het eigenlijk kost is dat ook een corrupt contract.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké 140 was wat gechargeerd
[..]
En die tweet
Ik heb ook de keuken wel eens helemaal ondergespoten met een champignonsoep achtige substantiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eerder vanavond per ongeluk de keuken en de gang ondergespoten met champignonsoep
je verwacht het nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké 140 was wat gechargeerd
[..]
En die tweet
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb ook de keuken wel eens helemaal ondergespoten met een champignonsoep achtige substantie![]()
Want deze corruptie staat een succesvolle OS in de weg? Die sporters zitten echt wel goed hoor, en dat het afkomt zorgt Putin persoonlijk wel voor. Dat zou teveel gezichtsverlies opleverenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:14 schreef heloef het volgende:
Belooft veel voor het WK 2018, wordt vast een enorm succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |