quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik leen wel een auto als ik er een nodig heb.
vandaag nog manker heb ik gemerktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat vroeg paxcon ook eens
die loopt nu nog mank
Magie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snel, het volgende deel openen!? Ik knipper m'n ogen nog niet eens of het is er al. Nice.
Tijdreizenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snel, het volgende deel openen!? Ik knipper m'n ogen nog niet eens of het is er al. Nice.
Geleerd van HMF.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof jij nog niet genoeg naamtopics hebt gehad
de normale zijn ontploftquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat hebben mijn pauperbuurjongens ook
Autorijden verleer je niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al bijna 4 en halfjaar mijn rijbewijs maar rijd echt veelte weinig door het niet hebben van een auto en alles binnen fietsbereik hebben
Da's helemaal niet waar. Er zijn allerlei zeedieren die niet kunnen springen en alle landdieren zonder pootjes kunnen ook niet springen en neushoorns en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wist je dat...olifanten de enige dieren zijn die niet kunnen springen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar. Er zijn allerlei zeedieren die niet kunnen springen en alle landdieren zonder pootjes kunnen ook niet springen en neushoorns en ga zo maar door.
Hm ja ik weet niet hoe magie werkt, DUS ik reageer gewoon de laatste 10 post niet, want weet niet hoe het werkt, maar ja, als ik niet een nieuw deel hoef te openen dan hoef ik het niet te weten hoe het moet. Slim hè?quote:
Ik denk dat het niet veel uitmaakt want vrijwel niemand kan het op welke manier dan ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
Bluejeans, weet jij dat? Of het de bedoeling is je elleboog te likken zonder je elleboog met je hand te bwegen? Of maatk dat niet uit![]()
Van de landdieren dan, en neushoorns kunnen wel springen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar. Er zijn allerlei zeedieren die niet kunnen springen en alle landdieren zonder pootjes kunnen ook niet springen en neushoorns en ga zo maar door.
Haha fuckyes. Ik heb net ook maar geprobeerd om met mn vingertoppen mn teken aan te raken staande en dat lukt me ook zonder al te veel moeite (al is 't niet fijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitmaakt want vrijwel niemand kan het op welke manier dan ook.
wat is ze toch dom hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitmaakt want vrijwel niemand kan het op welke manier dan ook.
Wormen? Slangen? Slakken? Wat was de laatste keer dat je een nijlpaard zag springen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Van de landdieren dan, en neushoorns kunnen wel springen!
Ach. Beter dan dat je een auto hebt gekocht en dat het al 3 maanden stilstaat bij je ouders thuis omdat je gewoonweg geen tijd voor hebt om een seconde erin te gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se nee, maar heeft wel iets stoms. Niet voor niks mijn rijbewijs gehaald.
Had ik deze al gegeven, ja lijkt mij wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:
LR, stuur eens zo'n poolse rap alsjeblieft
Markant!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahah ik heb het ook uitgetest
Wist je dat...olifanten de enige dieren zijn die niet kunnen springen?
En dat het voor 99,99% van de mensen het anatomisch onmogelijk is om met je tong je elleboog te likken?
![]()
![]()
![]()
Hé ik heb het ook maar op internet gelezen ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wormen? Slangen? Slakken? Wat was de laatste keer dat je een nijlpaard zag springen?
maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
Bluejeans, weet jij dat? Of het de bedoeling is je elleboog te likken zonder je elleboog met je hand te bwegen? Of maatk dat niet uit![]()
Doet wel pijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha fuckyes. Ik heb net ook maar geprobeerd om met mn vingertoppen mn teken aan te raken staande en dat lukt me ook zonder al te veel moeite (al is 't niet fijn)
oh ja bedanktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee maar het is van Miss Montreal. Helpt dat?
sorry dat ik je stoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik deze al gegeven, ja lijkt mij wel?
Maar dat is na de Legia rap de enige welke ik panklaar heb. Ben even een album aan het afluisteren en aan het beoordelen met een vriend.
Zeer belangrijk
Pics.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Markant!![]()
Die van die olifanten is best grappig eigenlijk.
Wist je ook dat ik naakt ben onder mijn kleding?Meer weetjes ken ik niet
dat kan k dan wel weer makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha fuckyes. Ik heb net ook maar geprobeerd om met mn vingertoppen mn teken aan te raken staande en dat lukt me ook zonder al te veel moeite (al is 't niet fijn)
Het is echt waarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
ik geloof er echt niks van trouwens crack
dat je dat kan
Zoveel mensen kunnen met hun vingertoppen staand hun tenen aanraken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
dat je dat kan
Fuckyou kutje, vraag maar aan Tchock.. ging perongeluk namelijk. En toen ikn aar de fysio ging zei die vent al dat ik hypermobiel was.. niet super super hypermobiel maar wél hypermobiel zeg maarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
dat je dat kan
bukkend bedoel jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoveel mensen kunnen met hun vingertoppen staand hun tenen aanraken.
ik heb het over ellebogen likkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoveel mensen kunnen met hun vingertoppen staand hun tenen aanraken.
Ik kon vroeger mijn voet in mijn nek leggen. Ik geloof dat ik al te lang niet heb gesport, dat ging niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
dat je dat kan
Ik ken ook iemand die dat kan. Sommige mensen zijn gewoon wat flexibeler.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
dat je dat kan
o, ik dacht alquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het over ellebogen likken
ik kan met platte handen dan de grond aanraken
Ik heb je nog nooit ontmoet prutser.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was je best een goede hond.
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik snap niet wat met elleboog likken bedoeld wordt, écht het puntje of gewoon je elleboog? Snap 't niet
Ontkennen ook nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit ontmoet prutser.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
Wist je dat je voet net zo lang is als je onderarm (elleboog tot je pols)
Het puntje natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik snap niet wat met elleboog likken bedoeld wordt, écht het puntje of gewoon je elleboog? Snap 't niet
gewoon, je elleboog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Jup, handig bij snel kijken of de schoen de goede maat is zonder te passen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
Nou, dat is bij mij niet zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
DM mag ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Al eens gedaan, in deze sc zelfs. Toen kreeg ik een ban
Ik heb het net nog gecontroleerd. Bij mij klopt het.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]Dit is zo'n bullshit. Je hoeft alleen maar in kleermakerszit te gaan zitten om te vergelijken
Oh. Dan klopt de stelling dat je voeten zo groot als je penis is in mijn geval tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
bij mij nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het net nog gecontroleerd. Bij mij klopt het.
We hebben het ook een keer op school gedaan. Toen klopte het ook bij iedereen.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
wtfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
hahahhahaha
wtf
ik kom er nu pas achter dat ik zaterdag mijn fiets kwijt ben geraakt
dat is bijzonder slim van je, tjackaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
hahahhahaha
wtf
Handig inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Jup, handig bij snel kijken of de schoen de goede maat is zonder te passen!
quote:
quote:
was je dronken zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
hahahhahaha
wtf
Iedereen is scheef. Dikke kans dat je ene borst ook groter is dan de andere.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Mijne ene voet is sowieso kleiner.. msischien dat het bij mn andere voet wel klopt want die is iets groter.
OMG NOOOOquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is scheef. Dikke kans dat je ene borst ook groter is dan de andere.
ik drink geen sterke drank meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink nooit meer
ik weet nu niet waar hij staat
quote:
quote:
Dat is heul normaalquote:
Dat kan niet, dan zou ze kleinere voeten hebben dan ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
hahahhahaha
wtf
You're just jealous!quote:
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Zal een foto van mij maken waar ik mijn elleboog een likje geef dan maar é.
sherlock dromenvangertjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu je t zegt, lijkt ze fucking veel op ja
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Zal een foto van mij maken waar ik mijn elleboog een likje geef dan maar é.
dat kan want het is een chineesjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zou ze kleinere voeten hebben dan ik.
nee hoor, als ik m'n huid bij m'n elleboog naar mn tong trek, kan ik eraan likken. oftewel elleboog(huid) likkenquote:
mwahquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu je t zegt, lijkt ze fucking veel op ja
sluitertijd allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan geen foto maken met twee armen foetsie
webcamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het geweldig dat je dit later hebt bedacht dan dat je een foto ging makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch wat beter weet, typisch
doe niet zo klef johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat je dit later hebt bedacht dan dat je een foto ging maken
zelfs mijn opa had een timer op zijn camera waarmee hij de Canadezen op de foto zette na de bevrijding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
Mijn Chinese huisgenootje had ook een schoenmaat groter jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dat kan want het is een chineesje
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
Ik zie crack dan ook echt zitten met haar tong uit haar mond en een camera in haar hand. ".... wacht".
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
Ik zie crack dan ook echt zitten met haar tong uit haar mond en een camera in haar hand. ".... wacht".
Ik ben asian en heb maat 37quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Chinese huisgenootje had ook een schoenmaat groter jazij had 36
Dat bedoel ikquote:
Je weet wat ze zeggen over meisjes met kleine voetenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Zelfs Aziatische meisjes hebben grotere voeten dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes met kleine voeten![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
HahahahaahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw
Kleine onmogelijk in Nederland goedkoop te krijgen schoenen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes met kleine voeten![]()
Hahahaik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ben wel een wannabe-asianquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Zelfs Aziatische meisjes hebben grotere voeten dan ik
Hahahaga je bed eens opmaken johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maar ben wel een wannabe-asian, want ben half Nederlands, en ben best lang, dus waarschijnlijk hebben de meeste asians wel kleinere voeten.
Precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kleine onmogelijk in Nederland goedkoop te krijgen schoenen?
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
1,72. In ieder geval langer dan de gemiddelde Nederlandse vrouw (1.69)quote:
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja bedankt Tjok dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
ADO binnen een uur 0-3 achter in eigen huis tegen Heracles![]()
!
quote:
neee, duik zo toch bedje inquote:
Je bent ook langer dan ik ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
1,72. In ieder geval langer dan de gemiddelde Nederlandse vrouw (1.69)
HahahaHahaha, die manische ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
het is daar zo rustig, dat ik ga huilenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neee, duik zo toch bedje in. En heb nu laten zien dat ik mn elleboog kan likken dus ik hoef niet meer.
quote:
True trueeequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Voor mijn lengte heb zijn mijn voeten aan de kleine kant. Maar heb liever kleine voetjes als vrouw, dan die grote poten als vrouw (>maat44)
Ik ben 1.64m en heb maat 35quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Voor mijn lengte heb zijn mijn voeten aan de kleine kant. Maar heb liever kleine voetjes als vrouw, dan die grote poten als vrouw (>maat44)
sad donkeyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn TC carriere op die week/2 weken ga houden.
Dat was wel erg leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn TC carriere op die week/2 weken ga houden.
Italiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 1.64m en heb maat 35
En geloof me, maat 37 is prima, die zie ik overal staan, maar in maat 35 is er in Nederland gewoon geen donder te krijgen
Ik heb een Italiaans meisje bij bij in de klas en zij is +-1.53 en heeft ook maat 35 dacht ik. Maar zij heeft best leuke schoenen en nog best veel ook: pumps, laarzen etc. Maar ze ging naar een speciale winkel in Amsterdam dacht ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 1.64m en heb maat 35
En geloof me, maat 37 is prima, die zie ik overal staan, maar in maat 35 is er in Nederland gewoon geen donder te krijgen
Jancees ik kan het echt niet helpen. Chronisch weinig slaap = melancholische bui. Delen we toch wat samenquote:
Ja vandaar in Nederland..quote:
Jaa, nouja wel slim dat je er dan rekening mee houdtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vandaar in Nederland..Eigenlijk overal behalve in Nederland en in België en Duitsland in mindere mate kun je maat 35 prima krijgen..
Vorige keer op vakantie had ik extra kofferruimte vrijgelaten voor schoenen![]()
En we zijn iedere schoenenwinkel die we voorbij liepen ingegaan.
Ik moet toch ergens mijn schoenen vandaan halen.
Ja klopt, ze zijn er wel, en ik heb die winkeltjes ook wel eens bezocht. Maar ik kan dat niet betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb een Italiaans meisje bij bij in de klas en zij is +-1.53 en heeft ook maat 35 dacht ik. Maar zij heeft best leuke schoenen en nog best veel ook: pumps, laarzen etc. Maar ze ging naar een speciale winkel in Amsterdam dacht ik.
Ik moet toch watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, nouja wel slim dat je er dan rekening mee houdt.
Ja, ik snap dat dat knap vervelend kan zijn want je wilt toch in redelijke schoenen lopen en niet in Winny The Pooh kinderschoenen. Maar ja het is niet anders, en gelukkig is er tenminste een manier (ook al is die prijzig) om aan leuke schoenen te komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zijn er wel, en ik heb die winkeltjes ook wel eens bezocht. Maar ik kan dat niet betalen.Dan zoek je bijvoorbeeld een simpele zwarte ballerina. In maat 36 zijn er 368 paar vanaf 10 euro beschikbaar, in maat 35 zijn er 5 paar beschikbaar vanaf 50!! euro..
![]()
Houd eens op met pesten Tchock.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zit er normaal op Midden-Noord?
[ afbeelding ]
Zo bedoelde ik het niet, is een oprechte vraag. Protestactie of zo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op met pesten Tchock.
Midden-Noord is de harde kern ja. Overgegaan vanuit het Zuiderpark.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, is een oprechte vraag. Protestactie of zo?
Hoe is het met jou?quote:
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Jimbo weer een ban trouwens?
Geen idee, zie hem al dagen niet posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Staat er een streep door zijn naam
Hij heeft geen banquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem al dagen niet posten.
hij is ziekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kleine raampje open, en die is praktisch altijd openquote:
Ziek + WoW en gewoon een baan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is ze een Kate Bush fanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef BlueJeans het volgende:
Waarom maakt LORDE van die rare spastische en downie bewegingen?![]()
Check 0:56![]()
Doe een trui aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kleine raampje open, en die is praktisch altijd open
Wuthering Heightsquote:
Ik heb een vest aan, en een dekentje omquote:
Xeorquote:
Kate Bushquote:
Doe nog een deken omquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een vest aan, en een dekentje om
Ik heb wel gister nog een nieuw dekentje gekochtquote:
Ondergespotenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eerder vanavond per ongeluk de keuken en de gang ondergespoten met champignonsoep
HOe moet ik hier nou op reageren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eerder vanavond per ongeluk de keuken en de gang ondergespoten met champignonsoep
Dat komt goed uit danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel gister nog een nieuw dekentje gekocht
Gelukkig heb je het leuk gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja super![]()
![]()
Veel gezien, veel rondgelopen en net terug van een rit met file![]()
Jeugdherinneringenquote:
Daar rol ik me weleens mee in, in de keuken als ik me verveel. En doe alsof ik een naaktslak ben en maak het geluid van een naaktslak na.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Hahahaha, geweldigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen
Met mijn nichtjes zoals zij door de kamer gaan
En een paar jaar geleden dat ook gedaan op familieweekend, met praktisch de hele familie
Dat mijn vriend en de vriend van een van mijn nichtjes langs de kant stonden te kijken zo van 'WTF gebeurt hier'
Dat liedje werd random opgezet en iedereen sprong overeind om zo te dansen
Welterusten manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:20 schreef Xeor het volgende:
Goed ik ga m'n bedje opzoeken.. morgen weer vroeg op om te werken![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja super![]()
![]()
Veel gezien, veel rondgelopen en net terug van een rit met file![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Daar rol ik me weleens mee in, in de keuken als ik me verveel. En doe alsof ik een naaktslak ben en maak het geluid van een naaktslak na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Slaap lekker Xeorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:20 schreef Xeor het volgende:
Goed ik ga m'n bedje opzoeken.. morgen weer vroeg op om te werken![]()
Echt leuk jaquote:
Zwakkelingquote:
Waarom?quote:
Thnx manquote:
Proostquote:
Wat een verhaal hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik had zondag verse champignonsoep gemaakt, en dat is natuurlijk veel te veel dus ik had die in diepvrieszakjes in porties in de vriezer gedaan. vanmiddag 1 zakje eruit gehaald om vanavond op te eten. En ik had het zakje opengeknipt en ik was de soep eruit aan het knijpen (het vocht kwam eerst en daarna een vies uitziende drekHet vermengd weer wanneer het opgewarmd wordt
) maar toen wilde het laatste beetje niet dus ik schoof het zo eruit met m'n vingers en toen schoot ik uit en spoot ik die drek zo snel eruit dat het langs me heen zo de keuken en de gang op spoot
![]()
Die file was baggerquote:
Dankjewelquote:
400 dingen die je kunt doen als je je verveelt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Misschien zijn bakjes een optie de volgende keer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik had zondag verse champignonsoep gemaakt, en dat is natuurlijk veel te veel dus ik had die in diepvrieszakjes in porties in de vriezer gedaan. vanmiddag 1 zakje eruit gehaald om vanavond op te eten. En ik had het zakje opengeknipt en ik was de soep eruit aan het knijpen (het vocht kwam eerst en daarna een vies uitziende drekHet vermengd weer wanneer het opgewarmd wordt
) maar toen wilde het laatste beetje niet dus ik schoof het zo eruit met m'n vingers en toen schoot ik uit en spoot ik die drek zo snel eruit dat het langs me heen zo de keuken en de gang op spoot
![]()
Dan moet je iets leuks gaan doenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik niks te doen heb denk ik
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
152. Knoop de veters van je schoenen eens anders :quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
152. Knoop de veters van je schoenen eens anders :
HTTP://WWW.FIEGGEN.COM/SHOELACE/LACINGMETHODS.HTM
Wie denk jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]laten we een dag afspreken om allebei zoveel mogelijk van dat lijstje te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijken wie wint![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
400 dingen die je kunt doen als je je verveelt!FW: FW: :FW RE: RE: RE: Supper grappog hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit al veel vaker gedaan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien zijn bakjes een optie de volgende keer?
Wie ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
laten we een dag afspreken om allebei zoveel mogelijk van dat lijstje te doen
kijken wie wint
ik raak al enthousiast van de smileykeuze in de opnummering.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
laten we een dag afspreken om allebei zoveel mogelijk van dat lijstje te doen
kijken wie wint
Ja ja, zo noem je het dus. Champignonsoepquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit al veel vaker gedaan jaDeze keer ging gewoon wat minder
En ik moest er hardop om lachen waardoor mijn huisgenootje kwam kijken wat er was, die mij vervolgens op de grond vond terwijl ik lachend met een doekje champignonsoep van het tapijt aan het vegen was
Klinkt niet heel erg overtuigendquote:
Totoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef xPressie het volgende:
[..]
Wie vraagt jou altijd hoe 't gaat
Met een e?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja ja, zo noem je het dus. Champignonsoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Spannend.quote:
Jij denkt meteen weer aan zwepen natuurlijkquote:
Uiteraard. Vooral als het toto betreftquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij denkt meteen weer aan zwepen natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Vooral als het toto betreft
Hoeveel zwepen heb jij eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Vooral als het toto betreft
As Kilimanjaro rises like Olympus above the Serengetiquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
As Kilimanjaro rises like Olympus above the Serengeti![]()
![]()
Ik ben de tel kwijt geraaktquote:
Dat snap ik. Tussen al die kettingen, handboeien etc.quote:
Dat bedoel ik. Ik zou ze eigenlijk eens moeten sorteren enzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik. Tussen al die kettingen, handboeien etc.
Ja, goed ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zou ze eigenlijk eens moeten sorteren enzo.
BJquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef BlueJeans het volgende:
WOW SHOCKING NEWS!! LANA DEL REY GAAT TROUWEN!!![]()
imb4: who gives a shit?
Nou ik dus!
waarom geef jij haar poep?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef BlueJeans het volgende:
Nou ik dus!
Ik weet enkel dat haar vader rijk is. Goed gedaan van de man in kwestie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef BlueJeans het volgende:
Nou ik dus!
Okayquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef BlueJeans het volgende:
Nou ik dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |