Wij houden ook van jou lieve inso!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag hem eigenlijk alleen bij de E3, vond het echt niks die vent.![]()
Dit is volgens mij wel iemand die vóór de entertainment divisie is. Andere kandidaten wilde die divisie misschien schrappen. Waar dus o.a de Xbox toe behoort.
Zo door de plee door Fokkiequote:
Nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Niemand die met mij over tinder wil kletsen?
joint, lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ging net trouwens 25-11 op Black Ops I xbox, wie joint?
Tinder, is dat die virtuele vleeskeuring?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Er stond gewoon laatst een kind van 12 tussenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapen met dezelfde TT is dan wel weer jammer.
Het is vooral erg snelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
ja die ken ik welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent deze filmpjes toch wel?
Als dit nou een eenmalige actie was
wat danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Nou vertel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Kennen jullie het woord 'bender' helemaal niet anders dan van Futurama
Respectquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIjn mijn kaaps ook. Ik zet ze gewoon klaar, als een gentlemen
Lars en Sven Bender zijn voetballers. Daar ken ik de naam Bender van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ken Futurama nauwelijks. Ik weet alleen dat Bender die robot is, dat er een vrouw m et 1 oog in zit en dat die gozer niet zo zeker van zichzelf isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Volgende keer mag jij, beloofdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
Dit is natuurlijk geen goedmaken Fokkie!
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tinder, is dat die virtuele vleeskeuring?
Die heb ik ook al vaak voorbij zien komen. Van die jochies die beweren dat ze 23 zijn, terwijl ze nog beugels en babyvet hebben. Beste was er een die op een skelter zat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er stond gewoon laatst een kind van 12 tussen__ Snap echt niet dat die niet gelijk verwijderd wordt tussen die profielen.
En hoe wil je dat klaarspelen dan?quote:
Oh, nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja
[..]
Die heb ik ook al vaak voorbij zien komen. Van die jochies die beweren dat ze 23 zijn, terwijl ze nog beugels en babyvet hebben. Beste was er een die op een skelter zat.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=benderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Khazad-dum het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bender
Jawel, Britse term voor hommo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, Britse term voor hommo.
Ik heb veel opgestoken van The Inbetweeners.
Er heet hier iemand ook queerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bender
Mensen op die posities zijn sowieso 'slecht' als in pure evil.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zijn hoogstaande duo filmpjes met Bill Gates
Maar hij zal best saai/slecht zijn.
Ik zag je post nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bender
Hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er heet hier iemand ook queer![]()
erg vermakelijk
Ik wilde dit topic Tinder noemenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:42 schreef arachide. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |