Heintje?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liedjes van Heino draaien in de trein om het leed te verzachten.
asscher, paul jansen, een andere tokkie over de aftapzooi van Plasterkquote:
Paul Witteman zit er ook, die zijn ze gisteravond vergeten weg te halen. En Pauw komt waarschijnlijk niet aangezien de gastenlijst geen bootmateriaal bevat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
asscher, paul jansen, een andere tokkie over de aftapzooi van Plasterk
een vrouw die de waarheid wil over haar overleden zoon
en nog een nobody
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
asscher, paul jansen, een andere tokkie over de aftapzooi van Plasterk
een vrouw die de waarheid wil over haar overleden zoon
en nog een nobody
Pauw moet weer langs een van zijn 86 miljoen vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Paul Witteman zit er ook, die zijn ze gisteravond vergeten weg te halen. En Pauw komt waarschijnlijk niet aangezien de gastenlijst geen bootmateriaal bevat.
Dat vind ik nogal een lage schatting.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauw moet weer langs een van zijn 86 miljoen vrouwen
Afrikaanse vrouwen uit ontwikkelingslanden tellen niet mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een lage schatting.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:05 schreef Latert het volgende:
Oh, ik heb al een tijd de intro niet gehoord... wat een faal is deze nou weer ineens.
Als jij eerst naar het Humberto topic gaat dan volgen wij wel.quote:
Alles ter eer en glorie van de Schel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij eerst naar het Humberto topic gaat dan volgen wij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |