Is dit een wanhopige poging om weer in mijn sig te komen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is eenmalig, dus ik hoop dat hij er van geniet: ik vind Mani89 enorm grappig.
Trusten Dentzie, spreek je morgen weer.quote:
Nee in je broekje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit een wanhopige poging om weer in mijn sig te komen?
Omdat je het zo lief vraagt knuffelbeer.quote:
Eens.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eens.
En bedankt voor de aanmoedigingen jongens, de presentatie over Israël liep uiteraard als een trein.
Gefeliciteerd, ik zou mijn vingers niet branden aan zo'n onderwerp.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eens.
En bedankt voor de aanmoedigingen jongens, de presentatie over Israël liep uiteraard als een trein.
Of als een metro.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eens.
Ik niet omdat ik al die associaties die men vaak aan seks verbindt (banaan likken,lolly zuigen e.d.) stupide en puberaal vind. Doen ook bijna alleen maar Amerikaanse tieners in dit soort films omdat men op een of andere manier alleen zo de seksuele gedachtegang vorm kan geven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap dat jongetje helemaal.
Het is bedoeld om de fantasie te prikkelen Iwaniusje, ouwe pik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik niet omdat ik al die associaties die men vaak aan seks verbindt (banaan likken,lolly zuigen e.d.) stupide en puberaal vind. Doen ook bijna alleen maar Amerikaanse tieners in dit soort films omdat men op een of andere manier alleen zo de seksuele gedachtegang vorm kan geven.![]()
Nee, ben blij dat de Nederlandse tv gewoon op zijn tijd een tiet of een lid toont i.p.v. dit soort flauw makende speelse verwijzingen, die werkelijk niets om handen hebben.
Ons land moet gezuiverd worden van dit soort onzinquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:28 schreef Specularium het volgende:
Iwanius, Ridder des Vaderlands,.
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het land van onzin zou moeten zuiveren weet ik waar ik mee zou beginnen.
Precies, laat die treinen maar weer rijden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Friesland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liedjes van Heino draaien in de trein om het leed te verzachten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Precies, laat die treinen maar weer rijden.
Utrecht xDquote:
Heintje?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liedjes van Heino draaien in de trein om het leed te verzachten.
asscher, paul jansen, een andere tokkie over de aftapzooi van Plasterkquote:
Paul Witteman zit er ook, die zijn ze gisteravond vergeten weg te halen. En Pauw komt waarschijnlijk niet aangezien de gastenlijst geen bootmateriaal bevat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
asscher, paul jansen, een andere tokkie over de aftapzooi van Plasterk
een vrouw die de waarheid wil over haar overleden zoon
en nog een nobody
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
asscher, paul jansen, een andere tokkie over de aftapzooi van Plasterk
een vrouw die de waarheid wil over haar overleden zoon
en nog een nobody
Pauw moet weer langs een van zijn 86 miljoen vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Paul Witteman zit er ook, die zijn ze gisteravond vergeten weg te halen. En Pauw komt waarschijnlijk niet aangezien de gastenlijst geen bootmateriaal bevat.
Dat vind ik nogal een lage schatting.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauw moet weer langs een van zijn 86 miljoen vrouwen
Afrikaanse vrouwen uit ontwikkelingslanden tellen niet mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een lage schatting.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:05 schreef Latert het volgende:
Oh, ik heb al een tijd de intro niet gehoord... wat een faal is deze nou weer ineens.
Als jij eerst naar het Humberto topic gaat dan volgen wij wel.quote:
Alles ter eer en glorie van de Schel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij eerst naar het Humberto topic gaat dan volgen wij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |