Hij is prachtig geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles ter eer en glorie van de Schel.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een verschrikking.
Ja /care, je moet gewoon normaal antwoord geven en niet doen alsof je een tokkie bent zonder hersencellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die denkt dat ze alleen ondervraagd wordt over d'r overleden zoon.
Hier, een leuk filmpje voor jou:quote:
Blijkt het gewoon een politicus te zijn...quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Plasterk vond ik altijd zo'n betrouwbaar persoon.
Als Sinterklaas kan hij nog zieltjes winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon een politicus te zijn...
Niks mis met zelfkennis. Er zouden meer mensen niet moeten praten over dingen waar ze geen verstand van hebben,.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja /care, je moet gewoon normaal antwoord geven en niet doen alsof je een tokkie bent zonder hersencellen.
Vind het wel jammer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Plasterk vond ik altijd zo'n betrouwbaar persoon.
quote:
Nogmaals, bij VV Katwijk spelen de tokkies tegenwoordig. Bij Quick Boys het ontwikkelde volk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Als je bij Katwijk of Quick Boys moest voetballen stonden er altijd van die ongewassen tokkie-ouders langs het veld die met de scheidsrechter wilden vechten
Nou ja over knuffelen. Nuanceverschil.;quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef tralalala het volgende:
Het gaat over seks bij Humbertoshow
Dat is waar, maar ze zei op het een rare manier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis met zelfkennis. Er zouden meer mensen niet moeten praten over dingen waar ze geen verstand van hebben,.
Daar ben je bij Syntix dus op het verkeerde adres mee, die spuwt zijn gal over alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis met zelfkennis. Er zouden meer mensen niet moeten praten over dingen waar ze geen verstand van hebben,.
#TeamSyntix is voor een realistische blik op vele zaken idd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar ben je bij Syntix dus op het verkeerde adres mee, die spuwt zijn gal over alles.
Ah jij hebt em door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar ben je bij Syntix dus op het verkeerde adres mee, die spuwt zijn gal over alles.
Dat is Katwijk. Die mensen stinken ook naar vuilnis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Als je bij Katwijk of Quick Boys moest voetballen stonden er altijd van die ongewassen tokkie-ouders langs het veld die met de scheidsrechter wilden vechten
Inderdaad, alsof ze niet doorhad dat het geen serieuze vraag was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze zei op het een rare manier.
Bij Katwijk hadden bijna al die jongens van rond de 10 jaar al matjes en oorbelletjes.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nogmaals, bij VV Katwijk spelen de tokkies tegenwoordig. Bij Quick Boys het ontwikkelde volk.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
Ik vond Plasterk al een faalhaas sinds hij op Onderwijs zat met al die debiele plannen.
Dit is samen met Tibbe de enige held uit Rijnsburg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die commentator is de tweede Jan Dirk.
Deze gaat lekker zonder context in mijn sig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is Katwijk. Die mensen stinken ook naar vuilnis.
http://www.youtube.com/sdvfanquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze gaat lekker zonder context in mijn sig.
Precies. Ik ken de vrouw niet. Heb haar nog nooit gezien, maar ik denk nu al te weten dat het een tokkie is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze niet doorhad dat het geen serieuze vraag was.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze gaat lekker zonder context in mijn sig.
Wat is er johannes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/sdvfan
Met dit logo log ik nooit meer in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens het FOK!-logo even een redesign gegeven. Door de letters diagonaal te plaatsen, ontstaat een nieuw soort speelsheid dat uitstekend past bij het FOK! van 2014.![]()
[ afbeelding ]
PS: De rekening is 25.000 euro en ik die stuur ik later deze week op.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dit logo log ik nooit meer in.
Daarom bij QB.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Katwijk hadden bijna al die jongens van rond de 10 jaar al matjes en oorbelletjes.
Op het woord 'speelsheid' staat de doodstraf (in de wereld van ontwerpers).quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens het FOK!-logo even een redesign gegeven. Door de letters diagonaal te plaatsen, ontstaat een nieuw soort speelsheid dat uitstekend past bij het FOK! van 2014.![]()
[ afbeelding ]
PS: De rekening is 25.000 euro en ik die stuur ik later deze week op.
Gelukkig was er nog de fiets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Toen ik bij Quick Boys C8 speelde heb ik een keer bijna gescoord tegen Ter Leede. Vanuit linksback positie 6 man voorbij gespeeld. In de 16 meter aangekomen schopte ik in de grond en de bal rolde in het zijnet.
Dat was mijn hoogtepunt. Twee wedstrijden later verloren we met 25 - 0 van Noortuk en ging ik er vanaf.
De jeugdtrainer dacht even dat hij de nieuwe Maradona in huis had.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Toen ik bij Quick Boys C8 speelde heb ik een keer bijna gescoord tegen Ter Leede. Vanuit linksback positie 6 man voorbij gespeeld. In de 16 meter aangekomen schopte ik in de grond en de bal rolde in het zijnet.
Dat was mijn hoogtepunt. Twee wedstrijden later verloren we met 25 - 0 van Noortuk en ging ik er vanaf.
Dat vind ik zinloos geweldig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op het woord 'speelsheid' staat de doodstraf (in de wereld van ontwerpers).
C8quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Wij moesten een brug maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Latert het volgende:
Wij moesten bij het vak 'techniek' in de brugklas van de middelbare school ook een logo ontwerpen. Zo moeilijk was dat toen niet.
Clubs die net aan 2, 3 elftalletjes per klasse hebben.quote:
Dat hebben wij volgens mij ook nog een keer gedaan... en een knikkerbaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij moesten een brug maken.
#VermeerFacts
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij moesten een brug maken.
#VermeerFacts
Wat? Nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
Ga je op 'Jezus leeft' stemmen sonny ?
Ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Politieke discussie zijn zo tyfus saai he. Altijd er om heen breien omdat je of niets mag zeggen of een eigen mening moet verzwijgen om geen kiezers kwijt te raken.
Daarom kan je beter ongegeneerd je mening geven op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |