Wil het een beetje vlotten met je bronnen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ow FUCK. Moet ik dan weer je moeder uithangen en alles voorkauwen?
http://www.studieperspectief.nl/
Binnen een minuut gevonden.
Militair en zelfredzaamheid gaat niet samen blijkt maar weer.
Baankansquote:Baankans mbo
Of je met een mbo-diploma een goede kans maakt op een baan, is afhankelijk van de studierichting die je gekozen hebt en het opleidingsniveau. Feit blijft echter wel dat werkgevers steeds vaker minimaal een HBO-opleidingsniveau vragen. De laatste jaren is het dan ook de trend om van mbo naar HBO door te stromen.
NRCquote:Net afgestudeerde mbo-ers en hbo-ers hebben steeds meer moeite met het vinden van een baan. Vorig jaar was 14 procent van de afgestudeerde mbo’ers die een theoretische leerweg volgden, anderhalf jaar na hun diploma-uitreiking nog werkloos. Onder hbo’ers was dit 9 procent.
Met zo'n redenatie kun je na de kleuterschool wel stoppen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar het gesprek met m'n mentor heeft dus eigenlijk niet opgeleverd, aangezien hij al mijn argumenten naar beneden haalt met nutteloze dingen. Zo zei ik bijvoorbeeld dat je met HBO een betere basis voor een baan in de burgermaatschappij hebt en zei die dat je momenteel nergens zekerheid hebt dus HBO niet nodig was![]()
Nee joh, gewoon 40 onzekerheden extra inbouwen, vooral niet op zeker spelen...quote:En het keuring verhaal begon die erover of ik verwachtte dat ik zou worden afgekeurd, ik zei zou kunnen gebeuren, zegt die ja maar je weet niet waarvoor, onzin argument dus.![]()
Het is natuurlijk een overhaaste generalisatie, maar zo over het algemeen zijn die mensen niet erg intellectueel begaafd (zoals blijkt uit jouw verhaal)quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zo algemeen zegt
Ken wel iemand die dat deed. We hadden altijd de grootste lol om zijn verhalen. Dan moest hij weer koprollen doen voor cijfers, springen over de bok, de radio bedienen tijdens een shuttle run test enz.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een overhaaste generalisatie, maar zo over het algemeen zijn die mensen niet erg intellectueel begaafd (zoals blijkt uit jouw verhaal)
Heb er 1 als groepsgenoot in het peloton: toffe kerel, wel domquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ken wel iemand die dat deed. We hadden altijd de grootste lol om zijn verhalen. Dan moest hij weer koprollen doen voor cijfers, springen over de bok, de radio bedienen tijdens een shuttle run test enz.
Defensie stroomt sneller leeg dan dat ze mensen kunnen ontslaan.... geloof maar dat je over een paar jaar echt wel aangenomen word.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Gesprek met decaan gehad, mentor vondt al mn argumenten slecht behalve dat de lesstof te laag is, nu moet ik volgens hem daar achter aan gaan, en de decaan van DEF geeft me deels gelijk alleen die zegt wel dat de kans op een baan bij Defensie laag is vanuit de burger.
Veva grop is ook een diplomaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Defensie stroomt sneller leeg dan dat ze mensen kunnen ontslaan.... geloof maar dat je over een paar jaar echt wel aangenomen word.
Wat ouder1 ook zegt, met kennissen bij defensie ( ik heb kennissen die als burger werken ik weet nu dus alles van het werken buiten defensie) luister n beetje naar de militairen van nu.... niet om het een of ander maar wij weten nu hoe het is om voor defensie te werken. En ik heb hier nog geen militair iets anders zien posten dan dat diplomas belangrijk zijn.
Zie PIquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ja hbo vrijetijdsmanagement ook. Ik doelde op diploma's waar je meer aan hebt dan enkel je kont mee afvegen.
Bel dan gewoon W&S en vraag het daar. Dat gelul van die mentor is niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Mentor probeert me koste wat 't kost op VeVa te houden...
"De kans om te kunnen beginnen met de EVO vanuit burger is zeeeer minimaal"
En oja, ik zoek beter geen contact met militaire instructeurs want hij weet dat ook allemaal._!
Tot hoelaat zijn die bereikbaar?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bel dan gewoon W&S en vraag het daar. Dat gelul van die mentor is niet meer serieus te nemen.
Dat is ook zo, maar ik zit er nog wel een half jaar mee opgescheept.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Bouke-p het volgende:
Bel ze dan kom je dr t snelste achterhet is vrijdagmiddag dus met elke minuut die je wacht verminderd de kans dat je iemand te pakken krijgt :p
Maar je kan toch tegen die mentor zeggen dat ie t heen en weer kan krijgen en dat je stopt. Wat hij dr ook van vind...
Nou ja. Dan zeg je dat je niet stopt maar je stopt wel. Waarom denk je dat je hun toestemming nodig hebt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik zit er nog wel een half jaar mee opgescheept.
Net zei je nog dat W&S ook bevooroordeeld waren naar de Veva.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tot hoelaat zijn die bereikbaar?
Maar uiteindelijk zijn dat wel de mensen met de antwoorden op zijn vraagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Net zei je nog dat W&S ook bevooroordeeld waren naar de Veva.
Dat zei ik dus eerder ook al alleen toen wimpelde hij dat dus af omdat hij geen vertrouwen in de objectiviteit van W&S had.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn dat wel de mensen met de antwoorden op zijn vraag
Soms moet je open staan voor suggesties van anderen die weten waarover ze praten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nou ja. Dan zeg je dat je niet stopt maar je stopt wel. Waarom denk je dat je hun toestemming nodig hebt?
[..]
Net zei je nog dat W&S ook bevooroordeeld waren naar de Veva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |