SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Bony weer naar de Afrika Cup?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse heeft al sinds 18 januari niet meer gewonnen. #leukefeitjes
Ik sluit niet uit dat Chrygrynski Bosz straks op straat zet.
Zover ik weet kunnen ze het wel nog betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Investeren? In torenhoge salarissen die ze niet kunnen betalen.
Ik ben benieuwd waar je dat op baseert. Leg uit. Ik heb net al uitgelegd, er zijn nieuwe, betere spelers. Er is een nieuw trainingscomplex. Dat levert geld op. Waar baseer jij op dat Vitesse dan op de rand van de afgrond zal staan als ze 1,5 jaar de tijd zullen hebben om zich voor te bereiden? Volgensmij klets je maar wat.quote:Als Tsjikirinski morgen zegt: "hey, ik wil een nieuw speeltje, bekijk het maar" is Vitesse binnen een paar jaar op de rand van de afgrond.
Ze hadden geen sponsor. Nu wel(eindelijk) Pas hierna werden spelers verkocht trouwens.quote:Ze maken echt torenhoge verliezen. Hoe krijg je het voor elkaar 23 miljoen euro te verliezen op een omzet van 11,5 miljoen?
"Onsportief" beleid wordt er al decennia gevoerd in de eredivisie. Vitesse is hier niet nieuw in, misschien wel anders. Dat maakt het niet meteen slecht. Jij hebt misschien nog een romantisch beeld van voetbal in je hoofd zoals het in de jaren 70' was, maar zo werkt het nou eenmaal niet meer. Niet in de echte wereld in ieder geval. Voetbal draait om geld.quote:En calimerogedrag kan misschien bij andere clubs voorkomen maar het zal me werkelijk een zorg zijn wie kampioen wordt. Ik vind dat Vitesse gewoon extreem onsportief beleid voert en daarom zou het zonde zijn als ze de titel pakken.
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Reuzendoders, die pakken we dus.
ADO is alleen thuis een reuzendoder, uit nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Reuzendoders, die pakken we dus.
Kunnen ze nog betalen? Ja, doordat er bakken met geld bij worden gestort. Kijk naar deze grafiek:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zover ik weet kunnen ze het wel nog betalen.
[..]
Ik ben benieuwd waar je dat op baseert. Leg uit. Ik heb net al uitgelegd, er zijn nieuwe, betere spelers. Er is een nieuw trainingscomplex. Dat levert geld op. Waar baseer jij op dat Vitesse dan op de rand van de afgrond zal staan als ze 1,5 jaar de tijd zullen hebben om zich voor te bereiden? Volgensmij klets je maar wat.
Whooptiewoop. Ze hebben een sponsor voor een half jaar die maar een paar ton oplevert.quote:Ze hadden geen sponsor. Nu wel(eindelijk) Pas hierna werden spelers verkocht trouwens.
In elk geval hecht ik er waarde aan als een club financieel gezond is, gerund wordt door mensen met een clubhart en eigen jeugd inzet. Als dat ouderwets is, so be it.quote:"Onsportief" beleid wordt er al decennia gevoerd in de eredivisie. Vitesse is hier niet nieuw in, misschien wel anders. Dat maakt het niet meteen slecht. Jij hebt misschien nog een romantisch beeld van voetbal in je hoofd zoals het in de jaren 70' was, maar zo werkt het nou eenmaal niet meer. Niet in de echte wereld in ieder geval. Voetbal draait om geld.
Dat hoop ik ookquote:En Vitesse gaat de titel niet pakken trouwens.
Misschien gaat hij wel naar Feyenoordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Advocaat kan beter nu al trainer van Fc Den Haag worden, gratis
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens vandaag hebben alle uitspelende ploegen gewonnen.
Hopelijk winnen morgen en donderdag alle thuis spelende ploegen
Nee daar heeft ie geen zin in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel naar Feyenoord
Tering, wat slechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
#kerkradenaaienvoorbetaling
Er stonden ook Roda-supporters de hele tijd met gele kaarten te wapperen op het moment dat Feyenoord een overtreding maakte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
#kerkradenaaienvoorbetaling
Vitesse heeft afgelopen jaar ook een aantal spelers verkocht en verhuurt, wat ook wel geld heeft opgelevert. De afgelopen tijd is de omzet gestegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen ze nog betalen? Ja, doordat er bakken met geld bij worden gestort. Kijk naar deze grafiek:
[ afbeelding ]
Het enige wat stijgt is het eigen vermogen van Vitesse. Dat is als ze verlies blijven lijden zoals ze nu doen genoeg om twee seizoenen te overleven.En dan heb ik het nog niet over het feit dat ze een zware straf boven het hoofd hangt als de Fair Play-regel wordt overschreden.
Training van jeugd. Betere voorzieningen voor spelers.quote:Er zijn nieuwere, betere spelers, maar dat is niet direct geld. Vooral omdat de salariskosten stijgen. Een trainingscomplex levert vast geld op (hoe eigenlijk?) maar ik kan me lastig voorstellen dat dat om vele miljoenen gaat. Niet dat er iets tegen investeren is, natuurlijk. Maar dat was mijn punt niet.
Bron?quote:Whooptiewoop. Ze hebben een sponsor voor een half jaar die maar een paar ton oplevert.Dat is niet wat ze wilden en al helemaal niet wat ze nodig hebben.
Er zijn verdomd weinig clubs in Europa meer over die aan alle die drie eisen voldoen. Het gaat erom dat je iets op Vitesse reflecteert wat al bijzonder weinig in voetbal is te vinden. Jarenlang al. Ik vind trouwens niet dat je kan zeggen dat de mensen bij Vitesse geen clubhart hebben of geen eigen jeugd inzetten.quote:In elk geval hecht ik er waarde aan als een club financieel gezond is, gerund wordt door mensen met een clubhart en eigen jeugd inzet. Als dat ouderwets is, so be it.
Tsja, ik zou het juist geweldig vindenquote:Dat hoop ik ookAl zal het me een zorg zijn wie hem wel pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |