ok ik wacht je rouwbericht wel afquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Flikker dan meteen op als je dat denkt. Natuurlijk niet.
Meen je dit nou serieus?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat dit komt door diabetes, ik zou even een bezoekje aan de huisarts brengen voor een bloedonderzoek
Niet alle symptomen spelen tegelijkertijd of even heftig opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus?
Als ik kijk naar de dingen van diabetes dan zie ik nauwelijks kenmerken die ik herken.
Sowieso naar de huisarts inderdaad. Andere oorzaak (las ik, ik ben geen dokter natuurlijk) kan zijn dat je te weinig water drinkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat dit komt door diabetes, ik zou even een bezoekje aan de huisarts brengen voor een bloedonderzoek
Dat drinken is dan wel weer een goeie. Drink echt niet veel ivm de rest van wie ik omga.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso naar de huisarts inderdaad. Andere oorzaak (las ik, ik ben geen dokter natuurlijk) kan zijn dat je te weinig water drinkt.
Nee joh is helemaal niet genant. Die huisarts heeft echt ALLES al gezien hoor. En geroken en gevoeld. Snap wel dat je het zelf misschien genant vindt hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Dat drinken is dan wel weer een goeie. Drink echt niet veel ivm de rest van wie ik omga.
Maar naar de huisarts hiervoor lijkt me nog genanter dan dit
...............quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Lenoire het volgende:
Als je niet snel naar de huisarts gaat zal je penis er over max twee weken af vallen.
Weet ik. Maar toch bij een ander je geslachtsdeel laten zien..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh is helemaal niet genant. Die huisarts heeft echt ALLES al gezien hoor. En geroken en gevoeld. Snap wel dat je het zelf misschien genant vindt hoor
wat als het haar eerste dag is, staat er opeens iemand met een vunzige pielemuisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh is helemaal niet genant. Die huisarts heeft echt ALLES al gezien hoor. En geroken en gevoeld. Snap wel dat je het zelf misschien genant vindt hoor
Als je urine 'ruikt' hoeft je penis er nog niet vunzig uit te zien hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat als het haar eerste dag is, staat er opeens iemand met een vunzige pielemuis
Neuh mn huisarts 2 jaar geleden voor het laatst gezien.. pols problemenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat als het haar eerste dag is, staat er opeens iemand met een vunzige pielemuis
piemols zijn nooit mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je urine 'ruikt' hoeft je penis er nog niet vunzig uit te zien he
Tja ik weet het. Maar als je niet gaat weet je ook niet wat er aan de hand is. Plus misschien hoeft dat niet eens he? Maar moet je een plasje meenemen om te laten onderzoeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar toch bij een ander je geslachtsdeel laten zien..
ik denk eigenlijk dat je hem niet hoeft te laten zien nee, of ts moet een soa hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik weet het. Maar als je niet gaat weet je ook niet wat er aan de hand is. Plus misschien hoeft dat niet eens he? Maar moet je een plasje meenemen om te laten onderzoeken.
Is een beetje onlogisch. Ben pas 15 jaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:36 schreef Zaktabak het volgende:
Last van diabetes misschien? Hoor je vaak.
http://www.gezondheidsnet(...)ine-wat-zegt-de-geurquote:Ammoniakgeur
Ons lichaam breekt aminozuren uit eiwitten af wanneer er te veel van zijn. De ammoniak die hierbij vrijkomt wordt door de lever omgezet in ureum, ook wel urea genoemd. Dit wordt daarna met de urine uitgescheiden. Door onze hoge vleesconsumptie komt dit in westerse landen veel voor, want vlees zit boordevol eiwitten. Veel sporters nemen extra eiwitten voor de opbouw van de spieren. Ook zij kampen regelmatig met een ammoniakgeur in zweet en urine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |