Doei muutje veel plezierquote:
Leedvermaakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
whehehe ik hoor net iets keihard vallen in de keuken, ik gok de pan met eten van een huisgenoot
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
whehehe ik hoor net iets keihard vallen in de keuken, ik gok de pan met eten van een huisgenoot
18 taps naast elkaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat is meer regel, dat uitzondering
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Is toch grappigquote:
Mensen zonder nekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Wisten jullie dat als je je rechter oog dicht houdt dat je niet over je rechter schouder kan kijken?
welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Wisten jullie dat als je je rechter oog dicht houdt dat je niet over je rechter schouder kan kijken?
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Nee, ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
Is iedereen ineens een vrouwtje geworden als ik even niet kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |