Doei muutje veel plezierquote:
Leedvermaakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
whehehe ik hoor net iets keihard vallen in de keuken, ik gok de pan met eten van een huisgenoot
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
whehehe ik hoor net iets keihard vallen in de keuken, ik gok de pan met eten van een huisgenoot
18 taps naast elkaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat is meer regel, dat uitzondering
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Is toch grappigquote:
Mensen zonder nekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Wisten jullie dat als je je rechter oog dicht houdt dat je niet over je rechter schouder kan kijken?
welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Wisten jullie dat als je je rechter oog dicht houdt dat je niet over je rechter schouder kan kijken?
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Nee, ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
Is iedereen ineens een vrouwtje geworden als ik even niet kijk
Kijk zij snapt het, is gewoon grappigquote:
Toch weer zoveelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 426
Ik ga voor 450, alweer fantastisch
Godverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 426
Ik ga voor 450, alweer fantastisch
Potver, klopt ook nogquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Potver, klopt ook nog
* edcetera heeft nu kramp in zijn nek![]()
fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Cactusvijg het volgende:
Het was leuk jongens, maar ik ga weer verder leven.
Doei
Helemaal omdat alle winkels en eet opties gewoon voor de deur zijn. Maar als je vanaf 7 uur met 1 of ander gerecht bezig bent en dan nu die pan uit je klauwen laat vallen moet ik lachenquote:
Succes hčquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Cactusvijg het volgende:
Het was leuk jongens, maar ik ga weer verder leren.
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |