NEE TUUTTUUTquote:
Had me even geappt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ook van jou
[..]
Matig, zijn er een keer serieuze gesprekken hier in de SC..
Welkom in de bit scquote:
NEINquote:
Duurt lang dat nummer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Je zou zeggen dat je me niet meeeeeer keeeeheeeeeeent
en ik wil een blauwe naamquote:
Ritalin?quote:
Ja daarom is het zo'n leuk liedje, stopt nietquote:
Medicijnen?quote:
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef µ het volgende:
Het beste bier ter wereld is...
Meet wordt verplaatst.
Ritalin is toch voor ADDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen Altijd Drukke Hollende Dingen.
Hoe denk je dat het is met mijn huiswerkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh oh oh.
Hoe is het met je huiswerk?
Eerlijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is met mijn huiswerk?
Slecht jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Slecht.
Maar we gaan straks appen dus dan komt 't goed
Toto de hosselkoningquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Slecht.
Maar we gaan straks appen dus dan komt 't goed
Of we gaan gewoon naar Antwerpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef µ het volgende:
Het beste bier ter wereld is...
Meet wordt verplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Al twee keer geweest in de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon naar Antwerpen![]()
Antwerpse kroegen + keuze aan bier
Jammer inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
Te triest dat een overlijdenstopic op slot moet door users die het zelfs daar verzieken. Jezus.
Dat is meer regel, dat uitzonderingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef µ het volgende:
[..]
Al twee keer geweest in de afgelopen weken.
Ook in een kroeg met 300 soorten bier![]()
Bier
Bier.
Bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |