Dat zijn we met jouw eerdere bezoekjes al gewend hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Shreyas het volgende:
Wat gebeurt hier nou weer, ineens komen er wijven van overal en nergens om te trollen hier....
Inderdaad, ik voel me bijna overbodigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zijn we met jouw eerdere bezoekjes al gewend hoor.
bijna?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me bijna overbodig
Ja, anders had ik hier toch helemaal niet gepost....je snapt ook niets hèquote:
Maak je geen zorgen: ook als er hier geen vrouwen zijn, heb jij werkelijk geen enkel nut in deze wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me bijna overbodig
Serieus? Koopjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
Volgend seizoen transfervrij las ik laatst. Halen die Cissé.
Ik maak me ook geen zorgen hoor, zeker niet in dit topic. Er zijn hier al genoeg Feyenoorders die dat elk seizoen wel weer doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: ook als er hier geen vrouwen zijn, heb jij werkelijk geen enkel nut in deze wereld.
Goed voor de merchandising in Ivoorkust.quote:
rot dan gewoon opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor, zeker niet in dit topic. Er zijn hier al genoeg Feyenoorders die dat elk seizoen wel weer doen
Jammer genoeg heeft Koevermans niet van die innovatieve ideeën.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goed voor de merchandising in Ivoorkust.
Chipszakjes met Sissies hoofd erop, you've heard it here first.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef eight het volgende:
En weer geen blauwe aanwezig om al die jodenposts te verwijderen
Vergeet ik weer die voorspelling in te sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn Armenteros en Boëtius van flank gewisseld?
Wel beleefd blijven hè, Feyenoord staat voor, dus geen reden om frustie te reagerenquote:
Pluim was in die tijd op gesprek geweest bij Beenhakker. Hij ging toen uiteindelijk niet naar Feyenoord omdat Beenhakker steeds maar vertelde dat het zo'n goede linkspoot wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom is hij het daar niet mee eens?
losse kaart verkoopquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met je gele kaart op de tribune zitten
Ik heb serieus het gevoel dat de eerste divisie in 2000 beter was dan de huidige eredivisie.quote:
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel dat de eerste divisie in 2000 beter was dan de huidige eredivisie..
Snap de logica ook niet, je speelt zo prima een eerste helft. Nu al 30 minuten bezig en het heeft nog niets opgeleverd, kom op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
Die flankwissel is wel succesvol
En gewoon blijven staan zo
Zou me niets verbazen. Als het niveau nog verder daalt dan zien we straks 20 spelers als een zwerm achter de bal aan rennenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel dat de eerste divisie in 2000 beter was dan de huidige eredivisie..
Daar erger ik me ook altijd he-le-maal kapot aan. Als je de penalty niet geeft, is het dus een schwalbe en dus geel.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef macca728 het volgende:
oh Goossens erin, die heeft maar 1 wedstrijd niet verloren toch ?
Onzin. Haakt hem compleet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef H.FR het volgende:
Makkelijke penal hoor, hij speelt de bal.
en de restquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef H.FR het volgende:
Makkelijke penal hoor, hij speelt de bal.
Iets met een hel en pas naar de hemel gaan als in het voorheen genoemde geen plek meer is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Haringkop het volgende:
Wat is nou precies iedere keer de bedoeling van die lamlendige tweede helft op bijna een nagenoeg gewonnen wedstrijd..
Ze lopen altijd achteruit na een voorsprong, om moe van te worden. Doe dat lekker bij 0-3/4 als het echt beslist is. Nu geef je constant zwakke tegenstanders een reddingsboei.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Vasion het volgende:
De tweede helft veel te ver teruggetrokken.
Doordrukken ken dat volk niet joh. Stelletje mietjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze lopen altijd achteruit na een voorsprong, om moe van te worden. Doe dat lekker bij 0-3/4 als het echt beslist is. Nu geef je constant zwakke tegenstanders een reddingsboei.
Dat geldt alleen als ie in de basis staat, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef macca728 het volgende:
oh Goossens erin, die heeft maar 1 wedstrijd niet verloren toch ?
Zou het conditie, lamlendigheid of onkunde zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze lopen altijd achteruit na een voorsprong, om moe van te worden. Doe dat lekker bij 0-3/4 als het echt beslist is. Nu geef je constant zwakke tegenstanders een reddingsboei.
Ik heb niet het gevoel dat die gasten hartstikke moe zijn ofzo. Maar ik zou geneigd zijn conditie te roepen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het conditie, lamlendigheid of onkunde zijn?
Alle 3 kun je afcheckenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het conditie, lamlendigheid of onkunde zijn?
Dat is een. Bovendien, wat een pestpokkekwaliteit voetbal. Godsamme he. Als ik kutvoetbal wil zien, ga ik wel naar ASWH ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Gewoon weer in het laatste kwartier. Wie de fuck is de conditietrainer man
Nelom is een alternatief van likmijnpeerkutje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef BDIL het volgende:
Is Koeman blind om niet in te zien dat BMI echt niet LB kan! Die gast mist snelheid en inzicht.
Is er niemand in het beloften team die het wel zou kunnen proberen op hoogste niveau ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nelom is een alternatief van likmijnpeerkutje.
Daar zul je de Limburgse jankreacties na de wedstrijd wel niet over horen.quote:
Als je Nelom erin zet stond het al 3-2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef BDIL het volgende:
Is Koeman blind om niet in te zien dat BMI echt niet LB kan! Die gast mist snelheid en inzicht.
Was gewoon rood ja. Lexie he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar zul je de Limburgse jankreacties na de wedstrijd wel niet over horen.
Al had met de huidige regels Lex natuurlijk ook rood moeten/kunnen hebben, hoewel het licht was.
Na de 1-2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef exile79 het volgende:
Ik zit de tweede helft weer goed op te letten. Wanneer is Goosens erin gekomen?
Ze zijn te scheiterig om te voetballen. Terwijl het daarmee juist altijd fout gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Caland het volgende:
Ga gewoon eens een meter of 10 naar voren joh
Weet ik eigenlijk niet. Maar heb wel eens wedstrijden van Oranje -19 gekeken en vond ik hem wel aardig spelen. Echt een alternatief is er ook niet toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt indruk toch bij Excelsior?
Wat PSV met Groningen en Feyenoord heeft en Ajax met Utrecht, hebben wij met ADO en RKC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef exile79 het volgende:
Heracles uit tegen Ado. Staan gewoon 0-2 voor na 35 minuten. Dat kan dus ook .
Ik kom even hallo zeggen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat PSV met Groningen en Feyenoord heeft en Ajax met Utrecht, hebben wij met ADO en RKC.
Heuyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kom even hallo zeggen..
Hoi HMF. Wb
RKC.. dat vind ik zo'n lelijke clubquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat PSV met Groningen en Feyenoord heeft en Ajax met Utrecht, hebben wij met ADO en RKC.
En met Zwolle. En met de Eagles. Oh en met NEC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nog zes andere clubs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
En met Zwolle. En met de Eagles. Oh en met NEC.
Boeie, bakt er toch nooit wat van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat is ten aanzien van Goossens
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
Uit een standaardsituatie. Al-tijd. Wedden?
Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Echt iedere keer hetzelfde, hoe slecht de tegenstander ook isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ik krijg nog eens een hartverzakking door deze ongein
Jawel, was dat niet met de knvb beker wedstrijd tegen heracles of zo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
Mulder heeft in een niet-penaltyreeks nog nooit een penalty gepakt.
In de eredivisie moest erachter staanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel, was dat niet met de knvb beker wedstrijd tegen heracles of zo?
Een typische uitwedstrijd voor Feyenoord dus je moet er niet raar van opkijken. Wees blij dat je ploeg de winst over de eindstreep heeft weten te trekken, de laatste 10 minuten kon het zo maar fout gaan als de bal goed zou vallen voor Roda JC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef PIETR het volgende:
Wat een kanjerwedstrijd. Nog nooit zo boos geweest na een winstparty. Echt wtf deed Feyenoord de tweede helft. Leer is een keer van je fouten. Belachelijk dit. Onnodig hoog mn bloeddruk opgejaagd deze tyfuswedstrijd.
1e helft had het 0-25 moeten staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, ik heb wedstrijd gemist door werk, zie dat het 1-2 is geworden, was het spel een beetje goed?
Kan me een Roda-uit herinneren waarin ie er 1 van Junker naast tikte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
Mulder heeft in een niet-penaltyreeks nog nooit een penalty gepakt.
Heb je nog meer open deurenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een typische uitwedstrijd voor Feyenoord dus je moet er niet raar van opkijken. Wees blij dat je ploeg de winst over de eindstreep heeft weten te trekken, de laatste 10 minuten kon het zo maar fout gaan als de bal goed zou vallen voor Roda JC.
Eerste helft wel. Alleen veel kansen gemist. 2e helft was echt om te janken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, ik heb wedstrijd gemist door werk, zie dat het 1-2 is geworden, was het spel een beetje goed?
Feyenoord was wel de betere ploeg, maar echt veel kansen leverde het niet om. Na de 1-2 vonden ze het nodig om massaal achteruit te lopen en daarmee maakte ze het zichzelf onnodig lastig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, typische wedstrijd voor Feyenoord dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
1e helft had het 0-25 moeten staan.
Ja, nog eentje: Feyenoord is geen titelkandidaat.quote:
Eerste helft hadden we met 5-0 voor moeten staan. Roda was bizar zwak. Tweede helft niks meer gedaan, en was het wachten op de gelijkmaker. Kutwedstrijd dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Je hebt de eerste helft dus niet gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was wel de betere ploeg, maar echt veel kansen leverde het niet om. Na de 1-2 vonden ze het nodig om massaal achteruit te lopen en daarmee maakte ze het zichzelf onnodig lastig.
en aan het eind van de tweede helft 40-45quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
1e helft had het 0-25 moeten staan.
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt de eerste helft dus niet gezien
Njuah. Weekje of 40-45.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]Helpmefok is ook weer terug na een jaar of 2
![]()
Eerste helft waren we zwaar dominant echt veel kansen en Roda deed nauwelijks mee.quote:
In de Kuip tegen NEC, dat wint Feyenoord zelfs nog met 10 man.quote:
Nou, weet nog dat we een jaar of 3 geleden thuis verloren van NEC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NEC, dat wint Feyenoord zelfs nog met 10 man.
Ja standaard uitwedstrijd waarbij we in eerste instantie voor komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh, typische wedstrijd voor Feyenoord dus
Vorig seizoen de doorbraak van Pelle!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou, weet nog dat we een jaar of 3 geleden thuis verloren van NEC.
Was door zo'n lullige goal die letterlijk 3 meter buitenspel was
Als je thuis van Ajax wint en verder ook goed blijft spelen sta je op 2 punten en is dus alles nog mogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206854
Het woord kampioen
Dit is dus wellicht de reden dat Koeman er geen zin meer in had. Sommige dingen zijn na 3 jaar nog altijd precies even slecht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan het dat wij nooit leren van dit soort wedstrijden? Gewoon blijven voetballen, dan is er niks aan de hand ..
Conditietrainer sowieso eruit tyfen.
Ajax moet nog spelen tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je thuis van Ajax wint en verder ook goed blijft spelen sta je op 2 punten en is dus alles nog mogelijk.
Al mis je wel iets van een constante factor in het spel dus is de kans daarop evengoed alsnog nagenoeg niet aanwezig.
Inderdaad, als Ajax wint donderdag van FC Groningen is het verschil weer 7 punten, plus het feit dat Ajax een veel beter doelsaldo heeft.quote:
twitter:toeterjan twitterde op zondag 02-02-2014 om 14:00:46@nemelaer hopelijk winnen jullie.. Helaas kan ik niet komen toeteren!!! Mis het wel reageer retweet
Individuele spelers zijn wel degelijk beter geworden man klets niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is dus wellicht de reden dat Koeman er geen zin meer in had. Sommige dingen zijn na 3 jaar nog altijd precies even slecht.
+ de KNJBquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, als Ajax wint donderdag van FC Groningen is het verschil weer 7 punten, plus het feit dat Ajax een veel beter doelsaldo heeft.
Hij heeft er vast ook één op z'n bejaardescooter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er dan toch nog mensen die willen lachen?
Er is een PSV'er die 'toeterjan' heet..
[ afbeelding ]twitter:toeterjan twitterde op zondag 02-02-2014 om 14:00:46@nemelaer hopelijk winnen jullie.. Helaas kan ik niet komen toeteren!!! Mis het wel reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man heeft dus een twitterpagina vol met foto's waarop hij poseert met een... toeter.
https://twitter.com/toeterjan/media
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]twitter:toeterjan twitterde op zondag 02-02-2014 om 14:00:46@nemelaer hopelijk winnen jullie.. Helaas kan ik niet komen toeteren!!! Mis het wel reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man heeft dus een twitterpagina vol met foto's waarop hij poseert met een... toeter.
Wat is dat voor een halve johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Redelijk.quote:
Droeftoeterjanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, deze ben ik to-taal vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Muto het volgende:
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders #2
Wen er maar vast aan.quote:
quote:
Neem je pilletje eens, dorpsidioot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
En nu volhouden. Donderdag nog Ajax eraf, en alles is weer mogelijk
Koeman kreeg vanaaf weer eens de bevestiging dat zijn besluit de juiste is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me opvalt van dit Feyenoord is dat wanneer een willekeurige laagvlieger met niet al teveel kwaliteit een beetje agressief speelt ze meteen de kluts kwijt raken en er niks meer van bakken.. i.p.v. scherp counteren worden de meest eenvoudige ballen telkens weer knullig ingeleverd. Dat Koeman daar geen zin meer in heeft kan ik ook wel begrijpen.
Hij had het ze ook kunnen afleren als het een hele goede trainer zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me opvalt van dit Feyenoord is dat wanneer een willekeurige laagvlieger met niet al teveel kwaliteit een beetje agressief speelt ze meteen de kluts kwijt raken en er niks meer van bakken.. i.p.v. scherp counteren worden de meest eenvoudige ballen telkens weer knullig ingeleverd. Dat Koeman daar geen zin meer in heeft kan ik ook wel begrijpen.
Koeman is de trainer, dus Koeman doet er maar wat aan. Het is geen kind van 6 die geen zin heeft in scouting ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Koeman daar geen zin meer in heeft kan ik ook wel begrijpen.
Ik vermoed dat veel van die gasten niet leren van hun gekut omdat ze zo'n beetje op hun normale niveau spelen.. alleen in Boetius zie ik een speler met potentiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had het ze ook kunnen afleren als het een hele goede trainer zou zijn geweest.
De nieuwe Obikuquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Had z'n handen na deze actie onder het bloed zitten
Is ook een gebrek aan alternatieven. Als zo'n De Vrij of Indi een extreem brakke wedstrijd spelen staan ze er de week daarna toch wel weer in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel van die gasten niet leren van hun gekut omdat ze zo'n beetje op hun normale niveau spelen.. alleen in Boetius zie ik een speler met potentie
Al liggen we waarschijnlijk volgend jaar in de EL er weer in de voorrondes uitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Grifte het volgende:
Tja blijven hopen dat Twente en Vitesse blijven morsen is wat rest. Op zich stabiele ploegen, maar laten het ook geregeld in lastige wedstrijden liggen.
Een 2e plek zou geweldig zijn, al zul je daarvoor al zo ongeveer in Twente moeten winnen. Kom maar op met die zaterdagavondwedstrijd![]()
Realistisch gezien worden we gewoon vierde, wat ook gewoon rechtstreeks Uefa Cup-voorrondes zijn toch? (5+ play-offs?)
Daarom kan je maar beter zo laag mogelijk eindigen. Heb je wat meer voorrondes. Lekker tegen een semi-prof elftal ergens in Kroatie ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Al liggen we waarschijnlijk volgend jaar in de EL er weer in de voorrondes uit
Gewoon ergens een leuke tegenstander uit Zweden of Schotland oid. Goed bereisbaar en tegen te kwalificeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom kan je maar beter zo laag mogelijk eindigen. Heb je wat meer voorrondes. Lekker tegen een semi-prof elftal ergens in Kroatie ofzo
Ik vraag me nog steeds af, was dat Kuban nou zo goed of waren wij zo zwak. Uit tegen hun leken zij echt verschrikkelijk sterk namelijk, thuis ging Jan Maat echt gigantisch lopen kutten en toen ging het mis. Maar volgens mij heeft Kuban het in de rest van de EL echt dramatisch gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom kan je maar beter zo laag mogelijk eindigen. Heb je wat meer voorrondes. Lekker tegen een semi-prof elftal ergens in Kroatie ofzo
Leerdam wordt eerder opgeroepen voor het Kinderleger dan voor het Nederlands elftal denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
Zou zo'n Leerdam nou nog een concurrent zijn voor Janmaat of is al min of meer zeker dat Janmaat gaat spelen?
Scoort als een malle bij dat Vitesse iets wat Janmaat nalaat momenteel.
Ze boden fanatiek weerstand en zaten er kort op dat zag je vandaag ook weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af, was dat Kuban nou zo goed of waren wij zo zwak. Uit tegen hun leken zij echt verschrikkelijk sterk namelijk, thuis ging Jan Maat echt gigantisch lopen kutten en toen ging het mis. Maar volgens mij heeft Kuban het in de rest van de EL echt dramatisch gedaan
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:03:26Gerucht: Schaken vertrekt einde van het seizoen bij Feyenoord. #Feyenoord reageer retweet
Geen gemis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Niet helemaal uit de lucht gegrepen natuurlijk.twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:03:26Gerucht: Schaken vertrekt einde van het seizoen bij Feyenoord. #Feyenoord reageer retweet
Kampioenen!quote:
Schaken weg en dan Hupperts halen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Niet helemaal uit de lucht gegrepen natuurlijk.twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:03:26Gerucht: Schaken vertrekt einde van het seizoen bij Feyenoord. #Feyenoord reageer retweet
Met welk geld? En meende dat hij al naar de joden ging?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Schaken weg en dan Hupperts halen.
Het ene blinde paard voor de ander, sounds good to me.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Schaken weg en dan Hupperts halen.
Kom haten op Hupperts dan. Jij bent gewoon gepikeerd dat je me in de Kuip disste, terwijl die knul best wat kan en jij dat niet door had.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het ene blinde paard voor de ander, sounds good to me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |