Dat zijn we met jouw eerdere bezoekjes al gewend hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Shreyas het volgende:
Wat gebeurt hier nou weer, ineens komen er wijven van overal en nergens om te trollen hier....
Inderdaad, ik voel me bijna overbodigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zijn we met jouw eerdere bezoekjes al gewend hoor.
bijna?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me bijna overbodig
Ja, anders had ik hier toch helemaal niet gepost....je snapt ook niets hèquote:
Maak je geen zorgen: ook als er hier geen vrouwen zijn, heb jij werkelijk geen enkel nut in deze wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me bijna overbodig
Serieus? Koopjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
Volgend seizoen transfervrij las ik laatst. Halen die Cissé.
Ik maak me ook geen zorgen hoor, zeker niet in dit topic. Er zijn hier al genoeg Feyenoorders die dat elk seizoen wel weer doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: ook als er hier geen vrouwen zijn, heb jij werkelijk geen enkel nut in deze wereld.
Goed voor de merchandising in Ivoorkust.quote:
rot dan gewoon opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor, zeker niet in dit topic. Er zijn hier al genoeg Feyenoorders die dat elk seizoen wel weer doen
Jammer genoeg heeft Koevermans niet van die innovatieve ideeën.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goed voor de merchandising in Ivoorkust.
Chipszakjes met Sissies hoofd erop, you've heard it here first.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef eight het volgende:
En weer geen blauwe aanwezig om al die jodenposts te verwijderen
Vergeet ik weer die voorspelling in te sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn Armenteros en Boëtius van flank gewisseld?
Wel beleefd blijven hè, Feyenoord staat voor, dus geen reden om frustie te reagerenquote:
Pluim was in die tijd op gesprek geweest bij Beenhakker. Hij ging toen uiteindelijk niet naar Feyenoord omdat Beenhakker steeds maar vertelde dat het zo'n goede linkspoot wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom is hij het daar niet mee eens?
losse kaart verkoopquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met je gele kaart op de tribune zitten
Ik heb serieus het gevoel dat de eerste divisie in 2000 beter was dan de huidige eredivisie.quote:
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel dat de eerste divisie in 2000 beter was dan de huidige eredivisie..
Snap de logica ook niet, je speelt zo prima een eerste helft. Nu al 30 minuten bezig en het heeft nog niets opgeleverd, kom op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
Die flankwissel is wel succesvol
En gewoon blijven staan zo
Zou me niets verbazen. Als het niveau nog verder daalt dan zien we straks 20 spelers als een zwerm achter de bal aan rennenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel dat de eerste divisie in 2000 beter was dan de huidige eredivisie..
Daar erger ik me ook altijd he-le-maal kapot aan. Als je de penalty niet geeft, is het dus een schwalbe en dus geel.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef macca728 het volgende:
oh Goossens erin, die heeft maar 1 wedstrijd niet verloren toch ?
Onzin. Haakt hem compleet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef H.FR het volgende:
Makkelijke penal hoor, hij speelt de bal.
en de restquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef H.FR het volgende:
Makkelijke penal hoor, hij speelt de bal.
Iets met een hel en pas naar de hemel gaan als in het voorheen genoemde geen plek meer is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Haringkop het volgende:
Wat is nou precies iedere keer de bedoeling van die lamlendige tweede helft op bijna een nagenoeg gewonnen wedstrijd..
Ze lopen altijd achteruit na een voorsprong, om moe van te worden. Doe dat lekker bij 0-3/4 als het echt beslist is. Nu geef je constant zwakke tegenstanders een reddingsboei.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Vasion het volgende:
De tweede helft veel te ver teruggetrokken.
Doordrukken ken dat volk niet joh. Stelletje mietjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze lopen altijd achteruit na een voorsprong, om moe van te worden. Doe dat lekker bij 0-3/4 als het echt beslist is. Nu geef je constant zwakke tegenstanders een reddingsboei.
Dat geldt alleen als ie in de basis staat, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef macca728 het volgende:
oh Goossens erin, die heeft maar 1 wedstrijd niet verloren toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |