SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel erg slecht ingeschoten, zag je dat?quote:
Roda JC verliest dan ook expres, moet van Tomasson.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg slecht ingeschoten, zag je dat?Hij wilde hem over Kurto heen schieten maar het was te zacht waardoor Kurto er nog bij kon en hij stuiterde uiteindelijk onder hem langs het doel in
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roda JC verliest dan ook expres, moet van Tomasson.
Maar goed, anders hadden ze ook wel verloren
Toen ik voor het eerst jouw UI zag ging ik helemaal stuk terwijl ik toen een echte baaldag had, dank daarvoorquote:
Je mist het woord ''eerst''quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toen ik voor het jouw UI zag ging ik helemaal stuk terwijl ik toen een echte baaldag had, dank daarvoor
''Eerst'' moet maar eens leren dat het niet altijd als eerste aan de beurt isquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
''Eerst'' Feyenoord moet maar eens leren dat het niet altijd eerste is
quote:
Maar niet in de competitie, want daar is Ajax heer en meesterquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
DE CLUB VAN KOEK EN KAAS
IS OP HET VELD DE BAAS
ZODRA HET STRIJDLIED SCHALT,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
DE CLUB VAN KOEK EN KAAS
IS OP HET VELD DE BAAS
Maar jij bent koeman nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
Als ik Koeman was had ik BMI niet opgesteld voor die vuile actie op Ibarra.
Dieptriest inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat triest om een quote van jezelf in je sig te hebben.
Hij heeft de sig van een andere user gejat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft de sig van een andere user gejat?
Verbodsbord
DIG / Windows verkenner reageert niet meer.
Aha, ik zie dat ze in KLB helemaal dubbel lagen om die post.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft de sig van een andere user gejat?
Verbodsbord
DIG / Windows verkenner reageert niet meer.
jij hebt niet eens een sigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee deze KLB / Cut bij Pokémonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef Vermecelli het volgende:
Was oorspronkelijk dit topic:
KLB / De eerste pokemon gym in Pokemon Yellow
Dit interesseert echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef Vermecelli het volgende:
Was oorspronkelijk dit topic:
KLB / De eerste pokemon gym in Pokemon Yellow
Hij is ook meteen weg, was hij er zo diep door geraakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Gramulanion behoorlijk moeten troosten via DM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het juist wel fijn vinden als er een beetje een gat valt net boven de degradatiestreepquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk winnen NEC en ADO deze week.
Als echte jood het snoepgedeelte bij het tankstation ook geplunderd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Pinautomaat bij het tankstation deed het niet. Dus ik ben er weer. 35 minuten doen over tanken het is toch van de zotte
Ze wilden allemaal fluitjes meenemen maar de directie heeft toen aangekondigd dat ze daar extra op zouden gaan controlerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Heeinz het volgende:
GELE KAARTEN MEENEMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sleuteltjes Grifte. Dat jij niet weet hoe het werkt. En vanavond die auto's ophalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als echte jood het snoepgedeelte bij het tankstation ook geplunderd?
Doe je dat fluitje toch in je schoen. Of in je onderbroek, al zal dat niet zo lekker fluiten denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden allemaal fluitjes meenemen maar de directie heeft toen aangekondigd dat ze daar extra op zouden gaan controleren
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De TT niet veranderenIs dit Mortax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dat dacht ik ook. Maar ze hebben het dus inderdaad niet gedaan, stelletje heikneuters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe je dat fluitje toch in je schoen. Of in je onderbroek, al zal dat niet zo lekker fluiten denk ik
quote:
2/10quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke ik zal het onthouden.
En nu?
Geestig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke ik zal het onthouden.
En nu?
Dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
Zuiverder rood ga je niet krijgen
Wat slecht weer zeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Heeinz het volgende:
Er is slecht weer voorspeld hoor ik HIHIHII
Je weet het maar nooit in het PLS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was niet compleet doorgebrokenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
Dankzij de scheids die heel toevallig WEER eens in he nadeel van Roda fluit door geen rood te geven.quote:
Mwa, die van BMI vorige week was nog meer rood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
Ja oké, maar dat werd niet gezien. Dit werd gezien en beoordeeld. Snap niet hoe je dan als scheids denkt; "oooh, geel is wel voldoende."quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die van BMI vorige week was nog meer rood.
Maar ook die werd niet gegeven.
Komt omdat het Roda-publiek allemaal een gele kaart bij zich hadden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat werd niet gezien. Dit werd gezien en beoordeeld. Snap niet hoe je dan als scheids denkt; "oooh, geel is wel voldoende."
wat een grap !quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat het Roda-publiek allemaal een gele kaart bij zich hadden.
Vraag maar aan Schaken jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wou dat ik zwart was, dan kon ik ook voetballen
atoubaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Jetrogodquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Enohquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
ADO kan er niets van, alleen slechte ploegen verliezen bij ADOquote:
Hopelijk pakken ze drie punten komend weekendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed nieuws voor NEC als zij zelf punten pakken
Tomasson zal dat niet toestaanquote:
quote:
Was een ongelukje toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
Loopt die idioot een partij verontwaardigd te doen ook nog.
twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 20:24:54Makkelie gaf Roda dit seizoen al 5 penalty's. Dick Jol was de laatste scheids die 1 club 5 pingels gaf in 1 seizoen: Ajax 97/98 #rodfey reageer retweet
knjbquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 20:24:54Makkelie gaf Roda dit seizoen al 5 penalty's. Dick Jol was de laatste scheids die 1 club 5 pingels gaf in 1 seizoen: Ajax 97/98 #rodfey reageer retweet
Je bent zelf een verrekte laatkomer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd weer die verrekte laatkomers he
Die Joden krijgen altijd pingels meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Nee, ik was keurig op tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een verrekte laatkomer.
KNJBquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef Shreyas het volgende:
Waar blijft het slotoffensief van Roda?
quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 20:30:05'Eat, Sleep, Rave, Repeat' en 'Talk Dirty'. De dj in het Gelredome heeft er zin in. De uitfans van AZ hebben de klappers maar thuis gelaten. reageer retweet
Of je nou met 1-2 of 1-3 verliest van Feyenoord boeit geen hol. Dus je kan net zo goed alles of niets gaan spelen.quote:
1-2 is beter voor het doelsaldo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of je nou met 1-2 of 1-3 verliest van Feyenoord boeit geen hol. Dus je kan net zo goed alles of niets gaan spelen.
Geen klappersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 20:30:05'Eat, Sleep, Rave, Repeat' en 'Talk Dirty'. De dj in het Gelredome heeft er zin in. De uitfans van AZ hebben de klappers maar thuis gelaten. reageer retweet
Je jongens laten het liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag, stelletje klapharken ook
#tsunamivooranthemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Je moet je bek houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je jongens laten het liggen.
hij keek als een downiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Koeman is nog niet zo zeker van zijn zaak.
RKCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou mooi zijn als Roda en ADO degraderen
100% scoringskans ontnomen, dus rood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
Boeit niet of hij de laatste man was. Donald had 'm er zo in geknald.
Omdat ie zwart is zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
Boeit niet of hij de laatste man was. Donald had 'm er zo in geknald.
de 100% kans term wordt wel een beetje misbruiktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
100% scoringskans ontnomen, dus rood.
Bal is rond,Licht is uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef S0nic het volgende:
Feyenoord heeft de scheids mee.
Gras is groen.
haha dikzak, broer van zeefuik ofwa xDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wollah G, ik kan niet sprinten jwz.
Nou oké, dan werd er een directe scoringskans ontnomen. Alsnog rood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
de 100% kans term wordt wel een beetje misbruikt
De dikke broer van Zeefuik zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
haha dikzak, broer van zeefuik ofwa xD
Nee van Verhoeven xDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
haha dikzak, broer van zeefuik ofwa xD
Als Vitesse wint niet meerquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook een beetje voor idd.
Denk ik wel jaquote:
En je hebt 0quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga nu dat kut spel voor het eerst doen
brb
Wtfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het uitvak mocht niet voller zijn dan de rest van het Gelredome?
Kennertquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax-NEC 3-1 Overmars al gebroken poot , next is zijn vervanger Reuser
Die site werkt niet meer.quote:
De Nokia 3310 heeft weer andere voordelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn mobiel.
Wel Snake?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn mobiel.
Die heb ik niet xDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Nokia 3310 heeft weer andere voordelen.
kregen korting als ze in het thuisvak gingen zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mocht AZ geen uitsupporters meenemen ofzo?
Ik zie echt helemaal niemand in het uitvak
Wat is je highscore?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en ik kan hem van de trap gooien zonder dat hij stuk gaat xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |