Wat slecht weer zeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Heeinz het volgende:
Er is slecht weer voorspeld hoor ik HIHIHII
Je weet het maar nooit in het PLS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was niet compleet doorgebrokenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
Zuiverder rood ga je niet krijgen
Dankzij de scheids die heel toevallig WEER eens in he nadeel van Roda fluit door geen rood te geven.quote:
Mwa, die van BMI vorige week was nog meer rood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF scheids?
Ja oké, maar dat werd niet gezien. Dit werd gezien en beoordeeld. Snap niet hoe je dan als scheids denkt; "oooh, geel is wel voldoende."quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die van BMI vorige week was nog meer rood.
Maar ook die werd niet gegeven.
Komt omdat het Roda-publiek allemaal een gele kaart bij zich hadden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat werd niet gezien. Dit werd gezien en beoordeeld. Snap niet hoe je dan als scheids denkt; "oooh, geel is wel voldoende."
wat een grap !quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat het Roda-publiek allemaal een gele kaart bij zich hadden.
Vraag maar aan Schaken jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wou dat ik zwart was, dan kon ik ook voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |