SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het juist wel fijn vinden als er een beetje een gat valt net boven de degradatiestreepquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk winnen NEC en ADO deze week.
Als echte jood het snoepgedeelte bij het tankstation ook geplunderd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Pinautomaat bij het tankstation deed het niet. Dus ik ben er weer. 35 minuten doen over tanken het is toch van de zotte
Ze wilden allemaal fluitjes meenemen maar de directie heeft toen aangekondigd dat ze daar extra op zouden gaan controlerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Heeinz het volgende:
GELE KAARTEN MEENEMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sleuteltjes Grifte. Dat jij niet weet hoe het werkt. En vanavond die auto's ophalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als echte jood het snoepgedeelte bij het tankstation ook geplunderd?
Doe je dat fluitje toch in je schoen. Of in je onderbroek, al zal dat niet zo lekker fluiten denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden allemaal fluitjes meenemen maar de directie heeft toen aangekondigd dat ze daar extra op zouden gaan controleren
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De TT niet veranderenIs dit Mortax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dat dacht ik ook. Maar ze hebben het dus inderdaad niet gedaan, stelletje heikneuters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe je dat fluitje toch in je schoen. Of in je onderbroek, al zal dat niet zo lekker fluiten denk ik
quote:
2/10quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke ik zal het onthouden.
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |