Zorgt er wel voor dat ik uit de wind zit op snelheid. Anders had ik wel een naked gekocht ja. Zijn meestal toch gaver.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dus als je schuiver maakt is de kostenpost ook hoger
Of je houd alsnog een gewone 500 over
Bij mijn XJ waarschuwde de garage dat ik daar wel even een flinke middag voor uit mocht trekken.quote:
? waarom? heb je niet een WPH waar in staat hoe het moet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij mijn XJ waarschuwde de garage dat ik daar wel even een flinke middag voor uit mocht trekken.
Ik heb er 1 met voorste kuip kopen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Maegrim het volgende:
hihi zojuist de vfr aan m'n pa verkocht
iemand nog een kawa zr7 uit 2001 kopen?
Ik ook dus al koop je die van mij ben ik er vanaf lolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Maegrim het volgende:
we moeten van het hok af, niet nog een erbij
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoop centjes betaald voor me motor en auto rijbewijs dus ik fiets nooit meer
Vinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hallon ballon, ik leef ook nog. Nog iets bijzonders gebeurd de afgelopen tijd?
Is ie op z'n plaat gegaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vin![]()
BL is z'n fiets aan het herbouwen.
Nice, goed bezig die kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Frame bleek in orde, dus BL is nu bezig het ding een tweede leven te geven
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb nog even de heg gesnoeid bij BL met mijn uitlaat
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef mjan het volgende:
Zo, sala en BL gratis vermeack bezorgd met mijn belabberde onbehouden bochtjes![]()
Maar weer eens wat achtjes gaan draaien ipv alleen op de snelweg rondhangen.
It happenedquote:
ben thuis ook gelijk aan de slag gegaan met mijn ruitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Mja, Sala en Mjam waren nog langs geweest jaWel weer veel kunnen doen. Achterberg is er nu ook uit trouwens. Met dank aan Sala voor de hulp
Strak heurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben thuis ook gelijk aan de slag gegaan met mijn ruitje![]()
[ afbeelding ]
Mja, de mijne is 130/121mmquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef Salatrel het volgende:
nee ligt nog te drogen hegewoon opschuren met zeer fijn schuurpapier en een speciale kunststof primer.
om nog even terug te komen over die veerwegen210mm voor en 200mm achter
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:42 schreef whY... het volgende:
. Kwam nog twee mensen tegen die door rood over een zeebra pad lopen
Doodrijdenquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:42 schreef whY... het volgende:
Kwam nog twee mensen tegen die door rood over een zeebra pad lopen
Zal toch wel? Die dingen raken altijd zoek dus volgens mij hebben ze daar wel een voorraadje toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:40 schreef Salatrel het volgende:
zo maar eens even kijken of ik bij de lokale hondadealert wat kuipruitschroefjes kan fixen
als ik die dan nodig heb ben ik in ieder geval de schroefjes niet verloren onderwegquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende:
Durf je dat wel aan, met Honda schroefjes? Dan zou ik meteen maar even langs de bouwmarkt rijden voor een linkse tap. Dan heb je die vast liggen voor wanneer je het ruitje weer wilt omwisselen
Fraai zal zeg ik het zelf.quote:
Ja, ben weer een stuk verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen wel weer werken helaas. Maar er moet ook geld komen voor onderdelen natuurlijkAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
het resultaat is niet perfect. op een paar plaatsen was de spuitafstand te klein (druipers) en omdat ik geen stofvrije cabine ter beschikking had zitten er wat plekjes op maar ik was tevreden genoeg om hem erop te zetten. zal morgen eens een plaatje schieten als de motor buiten staatquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fraai zal zeg ik het zelf.
offtopic: Met veel fantasie zie je de contouren van Darth Vader zijn hoofddeksel.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ben weer een stuk verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen wel weer werken helaas. Maar er moet ook geld komen voor onderdelen natuurlijk![]()
Die dingen zijn aardig duur, overigens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:40 schreef Salatrel het volgende:
zo maar eens even kijken of ik bij de lokale hondadealert wat kuipruitschroefjes kan fixen
Als je nu toch bezig bent maken die 2 dagen en 100 euro ook weinig meer uit. Als ik naar je laatste bestelling kijk staat er al meer dan 100 euro aan smeermiddelen op de tafel. Als je het ding herbouwt, doe het dan ook meteen goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n beetje het enige wat nu nog aan het frame zit, is het motorblok. Zit eigenlijk te overwegen dat nu ook uit te halen. Dan kan ik meteen heel het frame in de lak zetten in plaats van alleen de roestpunten, kan ik het motorblok volledig ontvetten én kan ik meteen de distributieketting vervangen waarvan ik weet dat ie ruimschoots voorbij de slijtagelimiet zit..
Twijfels twijfels. Dan haal ik mezelf wel weer 2 dagen en 100 euro kosten extra op de hals en buiten wat mechanische herrie en wat minder koppel doet hij het er prima mee. Van de andere kant vrees ik dat ik, als ik het nu niet doe, die ketting nooit meer vervang, simpelweg omdat je drie dagen aan het sleutelen bent eer je erbij kunt.
Nat mat maken en dan met heel fijn schuurpapier glad maken en effe poetsen poets je zo alles eruitquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het resultaat is niet perfect. op een paar plaatsen was de spuitafstand te klein (druipers) en omdat ik geen stofvrije cabine ter beschikking had zitten er wat plekjes op maar ik was tevreden genoeg om hem erop te zetten. zal morgen eens een plaatje schieten als de motor buiten staat
Tja, alles ligt nu toch los dus gewoon doen. Niet van dat halve werk!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n beetje het enige wat nu nog aan het frame zit, is het motorblok. Zit eigenlijk te overwegen dat nu ook uit te halen. Dan kan ik meteen heel het frame in de lak zetten in plaats van alleen de roestpunten, kan ik het motorblok volledig ontvetten én kan ik meteen de distributieketting vervangen waarvan ik weet dat ie ruimschoots voorbij de slijtagelimiet zit..
Twijfels twijfels. Dan haal ik mezelf wel weer 2 dagen en 100 euro kosten extra op de hals en buiten wat mechanische herrie en wat minder koppel doet hij het er prima mee. Van de andere kant vrees ik dat ik, als ik het nu niet doe, die ketting nooit meer vervang, simpelweg omdat je drie dagen aan het sleutelen bent eer je erbij kunt.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef klawie het volgende:
Waarom koop hij niet gewoon een nieuwe bandit
Na de zomer waarschijnlijk. Ervoor zou evt. al kunnen, maar dan moet het wel al binnen afzienbare tijd gebeuren. In elk geval wil ik volgend jaar ook de koppeling vervangen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Salatrel het volgende:
hoe zit het eigenlijk met je schokdemper deka? was dat gepland onderhoud voor dit jaar of volgend jaar?
ik wil het ook nog steeds doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Na de zomer waarschijnlijk. Ervoor zou evt. al kunnen, maar dan moet het wel al binnen afzienbare tijd gebeuren. In elk geval wil ik volgend jaar ook de koppeling vervangen.
Shock vervangen is 1 ding, maar het ding afstellen lijkt me wat anders. Tevens gaat de rijhoogte bij mij omhoog, dus moet er voor ook het eea versleuteld worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil het ook nog steeds doennu alleen maar meer sinds ik op youtube gezien heb dat rear shock vervangen 7 minuten minuten werk is
(vervang dan gelijk de hele shock aangezien de standaard shock vrij brak is)
vering voor zal wel iets langer duren om te vervangen
hardleiding daarvoor zit erbij. bovendien hebben ze regelmatig van die promotiedagen dat ze het voor je doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Shock vervangen is 1 ding, maar het ding afstellen lijkt me wat anders.
In een Haynes staat ook alles, maar dat betekent nog niet dat je alles meteen goed doetquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hardleiding daarvoor zit erbij. bovendien hebben ze regelmatig van die promotiedagen dat ze het voor je doen
Oh, dat inbouwen maak ik me niet zo'n zorgen over. Het is meer het op de juiste manier afgesteld krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef BlackLining het volgende:
Inbouwen in de Alp zal ook vrij makkelijk zijn, dagje werk misschien.
Opvolger van de Banditquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Suzuki gsr 600.
Iemand daar ervaring mee? Bouwjaren 2008 en up?
Die Hornet heeft ook wel wat maar vind ik eigenlijk teveel op de lesmotor lijken
Ben ook nog sterk geinteresseerd in een Z750.
Anyone?
ik heb er 1 uit 2007 gehad. Reed lekker maar zoop als een malle met een kleine tankquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Suzuki gsr 600.
Iemand daar ervaring mee? Bouwjaren 2008 en up?
jup. CB en Transalp reed ik op tijdens lessenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef whY... het volgende:
Zoals ik vanmorgen al aangaf:
Cbtjes zijn toch ook lesmotoren![]()
Je moet dat ding gewoon op je helm plakken, op de motor geeft dat t eveel trillingenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef whY... het volgende:
maar dan ziet iedereen meteen dat het geen gopro isquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Je moet dat ding gewoon op je helm plakken, op de motor geeft dat t eveel trillingen
he daar reed ik ook vanochtendquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef whY... het volgende:
nouja werken is een beetje overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:17 schreef Maegrim het volgende:
[..]
he daar reed ik ook vanochtendwerk op holland spoor
Met die beeldkwaliteit is helemaal niks mis hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef whY... het volgende:
Kwaliteit van het beeld is prima. Alleen de positie en vooral de richting van de camera kan beter. Kijkt een beetje freaky imo, omdat je schuin opzij kijkt en niet vooruit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:33 schreef whY... het volgende:
Op de pc ziet het er beter uit omdat er dan geen youtube compressie opzit![]()
In het geheel valt het me niet tegen, alleen presteert hij in het donker wat matig ook met kunstlicht is het geen held.
Ik moet inderdaad nog een plekje voor hem vinden, eigenlijk kan de mount alleen op een verticale stang...quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:46 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Kwaliteit van het beeld is prima. Alleen de positie en vooral de richting van de camera kan beter. Kijkt een beetje freaky imo, omdat je schuin opzij kijkt en niet vooruit.
Alleen verticaal? Das raarquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:48 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog een plekje voor hem vinden, eigenlijk kan de mount alleen op een verticale stang...
Kwartslag draaien? Of denk ik nu te simpelquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:48 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog een plekje voor hem vinden, eigenlijk kan de mount alleen op een verticale stang...
Ja hij draait namelijk maar op 1 as, dus je kan hem alleen als een soort mijnhelm gebruiken zeg maar. Hij klemt om een verticale paal (zoals bij een fietsstuur, aan de middenpaal)quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kwartslag draaien? Of denk ik nu te simpel
Congratz! Welke A heb je?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef Nero22 het volgende:
Heuj, geslaagd voor het rijbewijs. Vanavond aanvragen en dan volgende week op de brommert!
gratz!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef Nero22 het volgende:
Heuj, geslaagd voor het rijbewijs. Vanavond aanvragen en dan volgende week op de brommert!
A2 - 35 kwquote:
Goed gedaan gozerquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef Nero22 het volgende:
Kan altijd wat gebeuren eh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:50 schreef whY... het volgende:
Zo een ding gaat soms gewoon even liggen. Paar jaar terug parkeer de motor, zet mijn voet neer, maar precies bij een put die dus lager ligt, zak door mijn voet en hop daar ging de motor (wel heel rustig gelukkig want ik had hem vast)
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:29 schreef klawie het volgende:
V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kw
Hierzo nog iemand met interesse???
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kwartslag draaien? Of denk ik nu te simpel
Vanwaar deze quote?quote:
Misschien moet je even naar de advertentie kijken, dan snap je hemquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vanwaar deze quote?
Ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik geen motor wil waar klawie aan heeft zitten beunhazen.
Fixedquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vanwaar deze quote?
Ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik geen motor wil waar klawie aan heeft zitten creatief sleutelen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef Nero22 het volgende:
Proficiat!quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:24 schreef Nero22 het volgende:
Ja, ik wilde hem met het kontje achteruit parkeren en bij het indraaien remde ik met de voorrem. Dan houd je hem niet meer nee. En natuurlijk stonden er een aantal examenkandidaten toe te kijken. Die moeten ook wel gedacht hebben: "Stuur hem maar weer naar huis".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |