Nee, mijn zoontje zit hier op school. ;-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ben jij leraar op die school?
Pak van mijn hart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
Nee, mijn zoontje zit hier op school. ;-)
Niks op tegen hoor! Blijft je eigen keuze. :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker op de tegenpartij gestemd omdat het kan. Doei.
Nou, is niet nodig hoor! Lukt wel aardig, haha!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien zelf nog even wat lesjes volgen op de school ts. Dat zou helemaal dollentjes zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef Syntos het volgende:
Oh. Dus ik moest niet op Jaap van Breem uit Hoorn stemmen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef Crewquizvragerr het volgende:
sukkeltjes ook he, al is vaker zoiets gedaan dus kon niert anders dat jullie bewust op de tegenpartij gingen stemmen. Bij deze zeg ik dan dankjewel! Als je begrijpt wat ik bedoel. :-)
Doneren, sure, geloof je dat? Niemand doet dat toch om op tv te komen...
Hahaha, nja thx voor de stemmen allen
Thx man! Weer een stem erbij Begrijpend lezen is lastig he', haha dom jullie. Naja iig kan stemmen tot 8 uur dus overwinning is voor ons. Jammer voor dat houten zeggen we dan!quote:
Je hebt geen idee hoe belachelijk je jezelf maakt nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
Thx man! Weer een stem erbij Begrijpend lezen is lastig he', haha dom jullie. Naja iig kan stemmen tot 8 uur dus overwinning is voor ons. Jammer voor dat houten zeggen we dan!
Kneusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef Crewquizvragerr het volgende:
Kan mij het schelen g, wij winnen tenminste wel van dat kleine rotschooltje
HAHA ben je wel heel kneus als je dat doet zeg debielquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Heb bijna de neiging om met een shitload aan proxy's honderd keer op die andere te gaan stemmen nu.
Jij trapt echt in dat ijsschepverhaal? Als in, jij denkt echt dat deze ts een soort omgekeerd psychologisch trucje uitgehaald heeft?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Heb bijna de neiging om met een shitload aan proxy's honderd keer op die andere te gaan stemmen nu.
Niet minder triest dan dit topic in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
HAHA ben je wel heel kneus als je dat doet zeg debiel
Ik weet niet meer wat ik moet denken, ik ben helemaal in de war.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jij trapt echt in dat ijsschepverhaal? Als in, jij denkt echt dat deze ts een soort omgekeerd psychologisch trucje uitgehaald heeft?
Dude
Je bent zeker net wakkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet denken, ik ben helemaal in de war.
Toch al zeker twee en een half uur hoor.quote:
Denk t ook, ben nog steeds van Houten natuurlijk.quote:
Goed plan, houdoe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:59 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
Denk t ook, ben nog steeds van Houten natuurlijk.
Nouja helaas pindakaas volgend ekeer hier maar niet meer posten jaa
Doei, en veel plezier op het feest natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:59 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
Denk t ook, ben nog steeds van Houten natuurlijk.
Nouja helaas pindakaas volgend ekeer hier maar niet meer posten jaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |