Nee, mijn zoontje zit hier op school. ;-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ben jij leraar op die school?
Pak van mijn hart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
Nee, mijn zoontje zit hier op school. ;-)
Niks op tegen hoor! Blijft je eigen keuze. :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker op de tegenpartij gestemd omdat het kan. Doei.
Nou, is niet nodig hoor! Lukt wel aardig, haha!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien zelf nog even wat lesjes volgen op de school ts. Dat zou helemaal dollentjes zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef Syntos het volgende:
Oh. Dus ik moest niet op Jaap van Breem uit Hoorn stemmen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef Crewquizvragerr het volgende:
sukkeltjes ook he, al is vaker zoiets gedaan dus kon niert anders dat jullie bewust op de tegenpartij gingen stemmen. Bij deze zeg ik dan dankjewel! Als je begrijpt wat ik bedoel. :-)
Doneren, sure, geloof je dat? Niemand doet dat toch om op tv te komen...
Hahaha, nja thx voor de stemmen allen
Thx man! Weer een stem erbij Begrijpend lezen is lastig he', haha dom jullie. Naja iig kan stemmen tot 8 uur dus overwinning is voor ons. Jammer voor dat houten zeggen we dan!quote:
Je hebt geen idee hoe belachelijk je jezelf maakt nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef Crewquizvragerr het volgende:
[..]
Thx man! Weer een stem erbij Begrijpend lezen is lastig he', haha dom jullie. Naja iig kan stemmen tot 8 uur dus overwinning is voor ons. Jammer voor dat houten zeggen we dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |