Ga je het al vertellen?quote:
Wil wel eigenlijkquote:
Vanavond weerquote:
Gewoon doen joh. Wel weer tijd voor een mooi relletje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel eigenlijkmaar mag denk ik niet
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Wel weer tijd voor een mooi relletje.
Had het ook gelezenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al voor me, iemand die van 9 tot 5 voorover gebogen staat en steeds zo'n ding naar binnen geschoven krijgt. Nu ik erover nadenk, eigenlijk verschilt dat niet eens zoveel van mijn kantoorbaan.![]()
Wat is er met die naam erbij dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had het ook gelezenecht sick eigenlijk... en dan die naam er nog bij "Johnson & Johnson"
Johnson is ook een andere naam voor penis toch? en dan de hele dag iets in je poepert krijgen met de naam die ook synoniem staat voor penis toch haahhaha ;Dquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er met die naam erbij dan?
Rotjong.quote:
quote:
Haha Indo door 'miejong' zeker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had iemand van KPN aan de lijn uit Enschede zonet, die vroeg om mijn woonplaats, dus ik zeg Groningen...
Gelijk op harde toon die stem van die gast 'ohhhhh uut grunnnn miejong hahahahaha'![]()
Echt zo'n typische indo aan zijn stem te horen.
Inb4 lijst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Niet echt proffesioneel maar wel grappig
Ja, omdat ook alleen als ik een fout maakt modus er is om er op te wijzenquote:
zou het niet pikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, omdat ook alleen als ik een fout maakt modus er is om er op te wijzen
Bij mij ook hoor, maar die is dan blijkbaar nog net niet lijstwardigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, omdat ook alleen als ik een fout maakt modus er is om er op te wijzen
Haha, "het knaagt"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef Chloroform het volgende:
Beetje jammer dat tenissleraar er niet bij staat.
Care.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet, deze vind ik niet zo sterk.
Dat ging over de laatste toevoeging toen, welke 'stop nu op was', van Chai.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Care.
En alles wat Ludo zegt is leidend, dus.
[..]
Lijstwardigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, maar die is dan blijkbaar nog net niet lijstwardig.
'ik maakt' trouwens.
quote:
Jij bent een technische foutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mooi toch. Gewoon elkaar wijzen op taal of spelfouten en dat doen met taal of spelfouten
Al zal dit wel onder een ander soort fout vallen en dus ook weer technisch fout zijn
En jij een neukfout.quote:
Nootjes en dWc?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |