Ach met het topic erbij is het wel leuk. Maar verder stelt het niet zoveel voor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb het 5 minuten vol gehouden. Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die incestfeestjes met opgetrommelde kutbn'ers.
Op Nederland 2 staan ze in twee rijtjes van vier maatschappelijk geėngageerd te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb het 5 minuten vol gehouden. Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die incestfeestjes met opgetrommelde kutbn'ers.
Ja dit deed hij eigenlijk best leuk. Misschien omdat hij niet per se de lachers op zijn hand hoefde te krijgen omdat het een kwisje was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
Paul was best grappig bijna weer net als vroeger.
Moest wel een paar keer lachen
Het kwisje zelf probeerde wel de lachers op zijn hand te krijgen met z'n hihaho-antwoordmogelijkheden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit deed hij eigenlijk best leuk. Misschien omdat hij niet per se de lachers op zijn hand hoefde te krijgen omdat het een kwisje was.
Ja het kwisje was ook best matig. Maar een paar dingen gehoord waarvan ik dacht: oh dat wist ik niet of dat is leuk om te weten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Het kwisje zelf probeerde wel de lachers op zijn hand te krijgen met z'n hihaho-antwoordmogelijkheden.
Slaap je dan ook echt door tot de volgende ochtend?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef arjan1112 het volgende:
ben allang blij dat ik nog wakker ben
had er de laatste tijd een handje van om steeds om 9 uur in slaap te vallen
8 uur slaap niets mis mee, alleen een beetje op een apart tijdstip.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef arjan1112 het volgende:
toen werd ik steeds om 5 uur wakker ja
Dan is je ritme idd wel screwed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
Het kloterigste is om 4 uur smiddags in slaap vallen, word je om 12 uur snachts wakker..
Ik alleen na het eten en dan word ik altijd na een half uur al weer wakker. Vanzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan is je ritme idd wel screwed.
Wil 's middags ook nog wel eens gaan liggen, maar dan is het hooguit voor een uurtje.
Klaarwakker of val je dan wel weer vlot in slaap?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik word elke nacht bijna stipt om 3 uur wakkerSuper irritant is dat.
Klaarwakker. meestal ga ik dan maar naar de wc en dan na een half uur of zo slaap ik weer. Misschien hoor ik dan wel iets buiten, geen idee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klaarwakker of val je dan wel weer vlot in slaap?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef arjan1112 het volgende:
Eerst bleef ik soms 2 of 3 dagen wakker, en dan gewoon weer op normale tijden slapen..
Gaat niet meer.
Oude mensen moeten 's nachts altijd naar de WC.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Klaarwakker. meestal ga ik dan maar naar de wc en dan na een half uur of zo slaap ik weer. Misschien hoor ik dan wel iets buiten, geen idee.
Zou je denken ja maar ik heb dat al heel erg lang. Ook toen ik nog niet zo oud wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oude mensen moeten 's nachts altijd naar de WC.![]()
Als je na een half uur weer verder slaapt, dan kan het nog. Wordt echt kut als je dan helemaal niet meer kan slapen.
'vroeger' werd deze SC rond die tijd nog druk bezocht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik word elke nacht bijna stipt om 3 uur wakkerSuper irritant is dat.
Ja dat heb ik een beetje afgeleerd. Want om 3 uur gaan slapen of later en dan eerst nog een uur wakker liggen is niet zo fijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:35 schreef Latert het volgende:
[..]
'vroeger' werd deze SC rond die tijd nog druk bezocht.
Hey! Dat kijk ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
Kijk nu naar svu. net5 die zwerver is denk ik onschuldig
Ik heb er ook geen zin in, ik moet ook nog op padquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik zie het nu ja, zaterdag 70% kans. Hopelijk valt het allemaal overdag dan.
Godverdomme man, sterkte.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin in, ik moet ook nog op pad
Pics van je dongelquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:55 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gewoon Kentoet met een enorme dongel.
Is goed, ruilen tegen pics van de kalkoen.quote:
Okidoki een geplukte of eentje met veren?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is goed, ruilen tegen pics van de kalkoen.
Vanavond als ik terug ben van mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |