Nopequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:03 schreef goed_volk het volgende:
Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Zou die maar eens bellen...
Afsluiten en ze gelijk inschakelen..quote:
Heb me gewoon smorgens netjes afgemeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Lijkt mij dat je nu kan gaan dagvaarden en werkgever aangeven dat je wettelijke rente gaat tellen ?
Als jij je volgens het protocol hebt ziekgemeld enz. dan lijkt het mij tevens dat jij in je recht staat
kan datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Afsluiten en ze gelijk inschakelen..
jaaa zo werkt dat niet he met rechtsbijstand. voorwaarden, voorwaarden, voorwaardenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ja moet naar mijn weten ook verklaren dat je het niet direct zal gaan gebruikenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
jaaa zo werkt dat niet he met rechtsbijstand. voorwaarden, voorwaarden, voorwaarden
Ja lol, zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
dan kom je rond de 60 euro uit, is ook niet bijster veelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:08 schreef Dingflofbips het volgende:
Een oplossing is dat je kan uittellen wat je dat zou kosten, 6 maanden rechtsbijstand, en dan dat geld voor een advocaat gebruiken
Dat deskundigenoordeel is pas van toepassing als jij met je arboarts een conflict hebt over de inhoud van je ziekte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:08 schreef Paardlants het volgende:
Naar mijn weten heb ik alles gedaan wat ik heb kunnen doen.
Het enige wat wat volgens mij nog kan is een deskundige oordeel aanvragen bij het UWV, maar dat kost me ook 100 euro, en kan dat nu gewoon niet missen.
Nee, maar ik ga natuurlijk wel aan mezelf twijfelen of ik zelf wel alle stappen heb ondernomen, maar als mij niks word aangeboden om aan mee te werken, ja dan kan ik ook niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:10 schreef Dingflofbips het volgende:
Je werkgever is verplicht alle voorwaarden te creeren zodat er weer zo snel en gezond mogelijk gewerkt kan worden. Hij doet dat niet plus betaalt geen salaris. Lijkt mij nog eens dat de bal niet bij jou ligt
Inderdaad. Wellicht verdien je 'genoeg' om een toevoeging te krijgen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
dan kom je rond de 60 euro uit, is ook niet bijster veel
Nee helaas, ben sindskort ook weer alleenstaand, dus heb alle kosten voor mezelf, met een schlemiel loontje van 1400 netto.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:11 schreef Dingflofbips het volgende:
Inderdaad. Wellicht verdien je 'genoeg' om een toevoeging te krijgen?
Ja, die houd ik voor later wel ff in gedachte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:11 schreef Dingflofbips het volgende:
Je kan miss ook nog een deurwaarder of no cure no pay inschakelen.
Ik durf best een proces aan te gaan, weet bijna 99% zeker dat ik in mijn recht sta.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:11 schreef Jeroen128 het volgende:
Je moet naar de deurwaarder gaan en beslag laten leggen als je zeker weet dat je in je recht staat.
Ja, aangetekend, per mail en gewone post.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef craftyvirus het volgende:
Heb je die brief aangetekend verstuurd?
Ook als een arts jou ziekte moet verklaren onder ede?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik durf best een proces aan te gaan, weet bijna 99% zeker dat ik in mijn recht sta.
Welke arts zou dat moeten doen dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ook als een arts jou ziekte moet verklaren onder ede?
Klopt, heb me er al helemaal in verdiept de laatste dagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef A-mineur het volgende:
Na 3 dagen mag je 5% per dag extra sommeren op het maandsalaris, tot een maximum van 50% totaal zolang de werkgever niet uitbetaalt.
Sinds die brief niet meer.quote:
Stel het word een zaak, gaat jou werkgever jou ziekte in twijfel trekken en dus zal er een onafhankelijke arts jou moeten beoordelen en moeten constateren dat je idd 100% ongeschikt bent om te werkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Welke arts zou dat moeten doen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |