Attentie!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:41 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is dik en heeft een persoonlijkheidsstoornis. Machinisten zijn gewaarschuwd.
Ze gaan morgen pas in de aanbieding, hoe gaat het met jou kasteel grijsschedel al veroverd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:12 schreef Skeletor. het volgende:
Heb je de verleiding kunnen weerstaan?
Als niets lekkers in de aanbieding is wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moet je jezelf even afvragen of je genoeg discipline hebt...
Juist. Je hebt het niet dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als niets lekkers in de aanbieding is wel.
Maar als ik wat magerder ben.... Gaat alles beter....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Jan-Slagter het volgende:
Wat doet je gewicht er nou toe, daar zou ik me niet druk om maken.
Nee duur en dikke irritante spierbundels.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef Dutchguy het volgende:
Ga fitnessen, dat geeft je motivatie om af te vallen een extra kick.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:31 schreef Prospos het volgende:
Geef er maar aan toe TS! Lekker eten zodat jij je goed voelt, gewoon doen.
Wut, zijn die er echt? Hahahaha i cantquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:44 schreef NietDoen het volgende:
TS heb je niet gelezen over die nieuwe light frikandelbroodjes van de AH? Die zijn echt fucking lekker en maar 65kcl per broodje
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:38 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lolquote:
Blijf doorgaan. ook ik val nu af. frikandellen broodjes zijn lekker maar je kunt zelf beter gaan voor kipfrikandellen. deze zijn magerder. of je moet zelf de broodjes maken, is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:26 schreef Spongeboss het volgende:
Beste mensen,
Na het worstelen met de kilo's en ben ik van 125 naar 120 gegaan. Nu kan ik met trots zeggen dat ik 117.3 weeg. Het wordt echter lastig, want nu zie ik dat c1000 morgen frikandelbroodjes heeft 1+1 gratis dat wil zeggen 2 voor 1 euro!!
De bakker heeft een hanekam in de aanbieding en die heb ik ook al heel lang niet meer gehad. Het is erg moeilijk om zo te blijven afvallen want ik eet super gezond en heb de afgelopen 2-3 weken geen lekkernij meer aangeraakt.
Mijn klacht is dan ook dat deze troep steeds maar weer aan de aanbieding komt! Nu kan ik niet naar de c1000 want ik ga ze gewoon kopen en ik ga er iedere dag aan denken, de ham kaas krazanten kon ik nog wel negeren, maar dit gaat net wat te ver.
Nu doet mijn liefde voor Lumaraa me wel kracht geven, want ik wil mager zijn zodat zij mij ook ziet staan. Maar het gaat moeizaam en de c1000 gooit roet in het eten.
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Mieshka het volgende:
Grote bak Brinta of havermout nuttigen voordat je boodschappen gaat doen. Zeker weten geen honger dan. Of boodschappen online bestellen bij AH.
15 euro per maand al duur vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee duur en dikke irritante spierbundels.
ik probeer hem te helpen maar ffsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:41 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is dik en heeft een persoonlijkheidsstoornis. Machinisten zijn gewaarschuwd.
Bijna, hard bezig. Sterkte dan maar vandaag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze gaan morgen pas in de aanbieding, hoe gaat het met jou kasteel grijsschedel al veroverd?
Bedankt, jouw succes heeft me de overwinning bezorgd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:32 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Bijna, hard bezig. Sterkte dan maar vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |