Bedankt makker!quote:
Ja maar toen was het dat ik niet kon afvallen nu is het dat ik moet strijden, niet alleen met de kilo's maar ook met de aanbiedingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Zat je hier laatst ook al niet over te zeiken?
Word je niet moe van jezelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt makker!
[..]
Ja maar toen was het dat ik niet kon afvallen nu is het dat ik moet strijden, niet alleen met de kilo's maar ook met de aanbiedingen.
Nee ik heb een gezond dag-nacht ritme. Maar ik snap niet waarom jij hierheen moet komen om tegen mij te schoppen, niemand verplicht jou ertoe hier te reageren. Dus waarom klik je gewoon niet op een topic als je mijn naam ziet? Je moet blijkbaar toch klikken en je onvrede kenbaar maken en dan laat je het niet bij 1 keer dan blijf je doorgaan. En dan noem je mij kinderachtig of zo, terwijl jij er niet mee om kan gaan.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga dit wel overwegen misschien kan ik iemand vragen dingen voor mij mee te nemen of moet ik de c1000 in het geheel mijden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Mieshka het volgende:
Grote bak Brinta of havermout nuttigen voordat je boodschappen gaat doen. Zeker weten geen honger dan. Of boodschappen online bestellen bij AH.
Waar noem ik jou kinderachtig? je bent gewoon een kansloze mongool met je troep joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik heb een gezond dag-nacht ritme. Maar ik snap niet waarom jij hierheen moet komen om tegen mij te schoppen, niemand verplicht jou ertoe hier te reageren. Dus waarom klik je gewoon niet op een topic als je mijn naam ziet? Je moet blijkbaar toch klikken en je onvrede kenbaar maken en dan laat je het niet bij 1 keer dan blijf je doorgaan. En dan noem je mij kinderachtig of zo, terwijl jij er niet mee om kan gaan.
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga dit wel overwegen misschien kan ik iemand vragen dingen voor mij mee te nemen of moet ik de c1000 in het geheel mijden.
Moage die in eine spoiler keal?quote:
Jij noemt dit onzin voor mij is dit echter belangrijk. En er zijn mensen die hier met tips komen en mij komen helpen, ja er zijn ook de zuurpruimen die grappig willen doen. Nouja prima toch? Snap niet waarom jij hier op deze topics moet klikken en hier moet komen beleren met je vingertje. Blijf dan toch gewoon weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar noem ik jou kinderachtig? je bent gewoon een kansloze mongool met je troep joh.
Ga lekker leven man, buiten FOK! om ipv constant hier je miniscule kutprobleempjes te spuien.
Plaats een topic als het de moeite waard is. Niet deze onzin, Argo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |