Bedankt makker!quote:
Ja maar toen was het dat ik niet kon afvallen nu is het dat ik moet strijden, niet alleen met de kilo's maar ook met de aanbiedingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Zat je hier laatst ook al niet over te zeiken?
Word je niet moe van jezelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt makker!
[..]
Ja maar toen was het dat ik niet kon afvallen nu is het dat ik moet strijden, niet alleen met de kilo's maar ook met de aanbiedingen.
Nee ik heb een gezond dag-nacht ritme. Maar ik snap niet waarom jij hierheen moet komen om tegen mij te schoppen, niemand verplicht jou ertoe hier te reageren. Dus waarom klik je gewoon niet op een topic als je mijn naam ziet? Je moet blijkbaar toch klikken en je onvrede kenbaar maken en dan laat je het niet bij 1 keer dan blijf je doorgaan. En dan noem je mij kinderachtig of zo, terwijl jij er niet mee om kan gaan.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga dit wel overwegen misschien kan ik iemand vragen dingen voor mij mee te nemen of moet ik de c1000 in het geheel mijden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Mieshka het volgende:
Grote bak Brinta of havermout nuttigen voordat je boodschappen gaat doen. Zeker weten geen honger dan. Of boodschappen online bestellen bij AH.
Waar noem ik jou kinderachtig? je bent gewoon een kansloze mongool met je troep joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik heb een gezond dag-nacht ritme. Maar ik snap niet waarom jij hierheen moet komen om tegen mij te schoppen, niemand verplicht jou ertoe hier te reageren. Dus waarom klik je gewoon niet op een topic als je mijn naam ziet? Je moet blijkbaar toch klikken en je onvrede kenbaar maken en dan laat je het niet bij 1 keer dan blijf je doorgaan. En dan noem je mij kinderachtig of zo, terwijl jij er niet mee om kan gaan.
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga dit wel overwegen misschien kan ik iemand vragen dingen voor mij mee te nemen of moet ik de c1000 in het geheel mijden.
Moage die in eine spoiler keal?quote:
Jij noemt dit onzin voor mij is dit echter belangrijk. En er zijn mensen die hier met tips komen en mij komen helpen, ja er zijn ook de zuurpruimen die grappig willen doen. Nouja prima toch? Snap niet waarom jij hier op deze topics moet klikken en hier moet komen beleren met je vingertje. Blijf dan toch gewoon weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar noem ik jou kinderachtig? je bent gewoon een kansloze mongool met je troep joh.
Ga lekker leven man, buiten FOK! om ipv constant hier je miniscule kutprobleempjes te spuien.
Plaats een topic als het de moeite waard is. Niet deze onzin, Argo.
“Wir sind verlassen wie Kinder und erfahren wie alte Leute, wir sind roh und traurig und oberflächlich - ich glaube, wir sind verloren.”quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Spongeboss het volgende:
Bedankt voor de tip, ik ga dit wel overwegen misschien kan ik iemand vragen dingen voor mij mee te nemen of moet ik de c1000 in het geheel mijden.
gewoon een test van je prioriteit. als dat vrouwmens belangrijk voor je is moet je dit kunnen weerstaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Moage die in eine spoiler keal?
Daarom noem ik je ook kansloos, dat dit belangrijk voor je is. Compleet nep verhaal, nep karakter... dat weten we allebij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Moage die in eine spoiler keal?
[..]
Jij noemt dit onzin voor mij is dit echter belangrijk. En er zijn mensen die hier met tips komen en mij komen helpen, ja er zijn ook de zuurpruimen die grappig willen doen. Nouja prima toch? Snap niet waarom jij hier op deze topics moet klikken en hier moet komen beleren met je vingertje. Blijf dan toch gewoon weg.
Maar ze zijn wel super lekker man, hoe ga jij met dit soort dingen om?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een test van je prioriteit. als dat vrouwmens belangrijk voor je is moet je dit kunnen weerstaan
Je maakt aannames. Het verhaal is echter niet nep, en ik maak pics wanneer ik afgevallen ben en wat ik voorheen was, wel niet de 125 kilo, daar schaam ik me te zeer voor bij de 100 kilo zal ik een picca maken en dan zal ik er een maken als ik afgevallen ben. Geloof je het dan? Verder heb ik wel degelijk een leven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom noem ik je ook kansloos, dat dit belangrijk voor je is. Compleet nep verhaal, nep karakter... dat weten we allebij.
Des te triester dat dit zo belangrijk is, dat je hier voldoening uit haaltmaar verder nog steeds een rukker blijft met geen leven
en maar dit soort dagboektroep blijft plaatsen waar 80% van de gebruikers ook niet serieus op reageert (waarom zouden ze ook
).
Maar goed, jij blijft dit posten en ik blijf in je topics komen als ik daar zin in heb om te plaatsen wat ik wil
Maar 3 weken niets lekkers gegeten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:26 schreef Spongeboss het volgende:
Het is erg moeilijk om zo te blijven afvallen want ik eet super gezond en heb de afgelopen 2-3 weken geen lekkernij meer aangeraakt.
De verkoopster stelt nooit vragen, mensen kijken me wel vaker na, maar daar ben ik wel aan gewend dat doet me niets. Denk dat daar ook het woord olifantenhuid vandaan komt. Het maakt me allemaal niet meer uit wat andere denken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:50 schreef Copycat het volgende:
Beeld je in dat de verkoopster iets aan je gaat vragen als je die vette zooi wilt aanschaffen. En denk ook aan al die afkeurende blikken van mensen die zien dat jij met jouw overgewicht zulke vette zooi in je mandje gooit. Dan durf je niet meer.
Goeie tip wel dat spul heeft weinig calorieën heb nog een shake poeder staan heel veel eigenlijk maar de aardbei/kiwi smaak is klote, ik had chocolade moeten pakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef the-eye het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 4 februari 2014 10:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel super lekker man, hoe ga jij met dit soort dingen om?
[..]
Je moet regelmatig van smaakie wisselen want alles wordt je na een tijdje zatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De verkoopster stelt nooit vragen, mensen kijken me wel vaker na, maar daar ben ik wel aan gewend dat doet me niets. Denk dat daar ook het woord olifantenhuid vandaan komt. Het maakt me allemaal niet meer uit wat andere denken.
[..]
Goeie tip wel dat spul heeft weinig calorieën heb nog een shake poeder staan heel veel eigenlijk maar de aardbei/kiwi smaak is klote, ik had chocolade moeten pakken.
Ja maar dan gaat het duur worden zo'n pot kost best wel wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet regelmatig van smaakie wisselen want alles wordt je na een tijdje zat
We zullen zien wat hier weer van terecht komt. Ik heb wel een vermoeden tho.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel super lekker man, hoe ga jij met dit soort dingen om?
[..]
Je maakt aannames. Het verhaal is echter niet nep, en ik maak pics wanneer ik afgevallen ben en wat ik voorheen was, wel niet de 125 kilo, daar schaam ik me te zeer voor bij de 100 kilo zal ik een picca maken en dan zal ik er een maken als ik afgevallen ben. Geloof je het dan? Verder heb ik wel degelijk een leven.
Prima 3nutz, prima je bent altijd welkom in mijn topics dat mag je weten.
Waarom ben ik niet gezond bezig zo? Ik ben aan het proberen af te vallen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zullen zien wat hier weer van terecht komt. Ik heb wel een vermoeden tho.
Verder boeit het niet wat ik geloof, het gaat er om wat jij geloofd, Argo. Je bent niet gezond bezig zo.
Ik zag gisteren in een blaadje van de kruidvat eetlustremmers is dat niet wat voor je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het duur worden zo'n pot kost best wel wat.
Mentale gezondheid is minstens zo belangrijk. Daar mankeert een boel aan bij je.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet gezond bezig zo? Ik ben aan het proberen af te vallen.
Nee ik koop wel een andere pot met andere smaak misschien.... Chocolade of coconut bounty is lekker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in een blaadje van de kruidvat eetlustremmers is dat niet wat voor je?
Die gaat wel redelijk, soms wat moeite maar dat krijg je wel na verloop van tijd. Gelukkig is er een topic voor waar ik daar over kan praten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mentale gezondheid is minstens zo belangrijk. Daar mankeert een boel aan bij je.
Ja, gelukkig is dat topic er ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik koop wel een andere pot met andere smaak misschien.... Chocolade of coconut bounty is lekker.
[..]
Die gaat wel redelijk, soms wat moeite maar dat krijg je wel na verloop van tijd. Gelukkig is er een topic voor waar ik daar over kan praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |