quote:
Op dinsdag 4 februari 2014 10:26 schreef Spongeboss het volgende:Beste mensen,
Na het worstelen met de kilo's en ben ik van 125 naar 120 gegaan. Nu kan ik met trots zeggen dat ik 117.3 weeg. Het wordt echter lastig, want nu zie ik dat c1000 morgen frikandelbroodjes heeft 1+1 gratis dat wil zeggen 2 voor 1 euro!!
De bakker heeft een hanekam in de aanbieding en die heb ik ook al heel lang niet meer gehad. Het is erg moeilijk om zo te blijven afvallen want ik eet super gezond en heb de afgelopen 2-3 weken geen lekkernij meer aangeraakt.
Mijn klacht is dan ook dat deze troep steeds maar weer aan de aanbieding komt! Nu kan ik niet naar de c1000 want ik ga ze gewoon kopen en ik ga er iedere dag aan denken, de ham kaas krazanten kon ik nog wel negeren, maar dit gaat net wat te ver.
Nu doet mijn liefde voor Lumaraa me wel kracht geven, want ik wil mager zijn zodat zij mij ook ziet staan. Maar het gaat moeizaam en de c1000 gooit roet in het eten.
Blijf doorgaan. ook ik val nu af. frikandellen broodjes zijn lekker maar je kunt zelf beter gaan voor kipfrikandellen. deze zijn magerder. of je moet zelf de broodjes maken, is niet zo moeilijk
mager filodeeg, paar frikandellen, beetje curry. assembleren en dan de oven in, 20 minuten op 180 graden. magerder maar toch net zo lekker