En toch ben ik jaloers. Ik zou manlief nooit zover krijgen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt. We zaten klem tussen pallets en de wand van het toestel.
Wel mooi hoe iemand in dat topic Frankrijk gaat verdedigen door zich af te vragen wat Nederland dan heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Seks in het vliegtuig, de trein en/of achterin de auto natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Drie redenen om daar niet heen te gaan. Of zouden ze het daar over seks hebben?
Zijn dat drie uitnodigingen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Seks in het vliegtuig, de trein en/of achterin de auto natuurlijk
quote:
Triple checkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Seks in het vliegtuig, de trein en/of achterin de auto natuurlijk
Wat heb jij niet gedaan?quote:
Poep en plas sex dingen, SM, eigenlijk alles buiten de 'normale' standjes niet. Ik ben meer van de plekkenquote:
Oke, busted, het was op de treinbaan met een klein vliegveldjequote:
In je hummer de slaaptrein in gereden die vervolgens in een vliegtuig werd geladen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, busted, het was op de treinbaan met een klein vliegveldje
Whehe. Let him work!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In je hummer de slaaptrein in gereden die vervolgens in een vliegtuig werd geladen.
Dan ben je wel pas een eckte eindbaas.
Tijdens een normale vlucht spannend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HahaDat zou wel bazig zijn, hoewel trein en vliegtuig dan niet echt meer tellen. Gewoon tijdens een normale vlucht is veel spannender
In je hummer, in een trein in het vliegtuig, kleine kans om betrapt te worden danquote:
Ik was net aan het fantaseren wat nou een spannende vlucht zou zijn.quote:
Dat is spannend!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was net aan het fantaseren wat nou een spannende vlucht zou zijn.
Zo een shuttle die terugkeert naar de aarde en dan in de dampkring even een vluggertje.
Of bij zo een paraboolvlucht met gewichtsloosheid. Wel grappig als je kwak dan voorbij komt zweven.
Lijkt me dus vrij weinig anquote:
Staat er zo een muts op de deur te bonzen en dan doet er zo een grapjurk open en trekt haar mee naar binnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is spannend!
Tijdens een normale vlucht in bv een toilet niet. Het boordpersoneel verwacht niks anders als die wc meer dan 3 minuten bezet blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |