Dat poppeneiland, bbbrrrrrquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:03 schreef Noordsestern het volgende:
http://eten-en-drinken.in(...)hten-ter-wereld.html
Je werkt bij de HEMA?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Top 10 dingen die je kunt doen op je werk in plaats van werken:
1) Fokken
2) roddelen bij de waterkoeler onder het mom van informatie over het werk uitwisselen
3) poepen
4) de halve dag door het kantoor rondlopen met klappers in je hand zodat men denkt dat je iets doet
5) stiekem en waterflesje gevuld met wodka meenemen en kijken hoe lang het duurt voor men doorheeft dat je dronken bent
6) door het warenhuis zwerven. He, je hebt een veiligheidsvestje aan, dus je zult daar wel zijn met een reden
7) proberen melodietjes te spelen met de toetsen van je telefoontoestel onder het mom van "even iemand bellen hoor!"
8) boss pong, hier heb je wel de hulp van collega's bij nodig
9) vergaderingbingo, dit kan wel alleen tijdens vergaderingen
10) Op de plee een krant lezen.
Nee, bij een bedrijf dat dingen maakt en verkoopt, en die liggen opgeslagen in het warenhuis.quote:
beetje psycho iddquote:
Ik heb de foto's gezien en kan je zeggen dat het in dit geval klopt.quote:
Wacht, jij hebt foto's van een poepende HaywoodJablome gezien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien en kan je zeggen dat het in dit geval klopt.
Hoe ben ik trouwens in GC terechtgekomen?![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:19 schreef John5 het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt foto's van een poepende HaywoodJablome gezien?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is een dramatische heropvoering, want ik ga niet met mijn laptop op de plee zitten:
[ afbeelding ]
Ik schrok me kapot toen ik die foto bekeekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |