Ik vind het wel lekker, kan ik mooi op tijd (nog voor het eten) sporten en daarna gewoon nog een volledige avond voor mezelf hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:22 schreef Godtje het volgende:
Te vroeg thuis vind ik meestal ook niet erg prettig. Tenminste niet structureel. Wle op fijne dagen als het lekker weer is of als ik nog iets moet.
Al is er niets mis met Pool fucking.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad. Ik ben geen fucking Pool
Wel als jij er later weer in moet zwemmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is er niets mis met Pool fucking.
Kwestie van timing dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als jij er later weer in moet zwemmen.
Fucking, in a poolquote:
Dat begreep ik al, maar ik kon de link met "werken als een Pool" niet zo snel leggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Overigens totaal niet handig, maar goed.
Nee, maar daarom niet minder leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Pas 1x gedaan. In australie. 's Nachts. In het zwembad aan de voorkant van zijn appartementencomplex.... aan de straatkantquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom niet minder leuk
Ik meerdere malen, maar je moet oppassen met klaarkomen in het water. Dat moet je niet doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas 1x gedaan. In australie. 's Nachts. In het zwembad aan de voorkant van zijn appartementencomplex.... aan de straatkant![]()
Ik kan wel een pool noemen waarme ik best zou willen fuckenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is er niets mis met Pool fucking.
Wrom nie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik meerdere malen, maar je moet oppassen met klaarkomen in het water. Dat moet je niet doen
Pff. Boeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flebbertjes aan je kuit terwijl je het niet doorhebt.
Bwehehehehequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flebbertjes aan je kuit terwijl je het niet doorhebt.
Niet handig? Hoezo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Geen idee, mensen zeggen dat ook vaak over seks onder de douche. Ligt een beetje aan je douchequote:
Mijn douche is daar net iets te klein voor om het comfortabel te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, mensen zeggen dat ook vaak over seks onder de douche. Ligt een beetje aan je douche.
Douchedeuren open, kon ze mooi op de wasmachine leunen met haar handen, klaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn douche is daar net iets te klein voor om het comfortabel te maken
Dan heb ik de douchekraan in m'n reet. Thanks, but no thanksquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Douchedeuren open, kon ze mooi op de wasmachine leunen met haar handen, klaar.
Win winquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik de douchekraan in m'n reet. Thanks, but no thanks
Ik heet geen Ang3lquote:
Alsof Ang3l de enige homo op de planeet isquote:
Ja toch? Waarom doet hij anders alleen maar hetero's?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Ang3l de enige homo op de planeet is.
Hmmmzzzzz, goed punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja toch? Waarom doet hij anders alleen maar hetero's?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzzzz, goed punt.
Nou ok, you win this round.
Over het algemeen hebben douches wel de gemeenschappelijke eigenschap dat er water uitkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, mensen zeggen dat ook vaak over seks onder de douche. Ligt een beetje aan je douche.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben douches wel de gemeenschappelijke eigenschap dat er water uitkomt.
En daardoor schuift het voor geen meter en plakt het als een malle.
Omdat het water de natuurljke vetten en glijmiddel van je lijf afspoelt en alles stroever wordtquote:
Ik heb t vrijdag en zondag met een homo gedaan hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar na alle hetero-verhalen lukt het me niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t vrijdag en zondag met een homo gedaan hoor
Mijn laatste hetero is al.... oef, ff denken...... hele tijd geleden!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar na alle hetero-verhalen lukt het me niet meer
Moet het niet met schenkstroop dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
Vroeg ik me ook al af, wisselen jullie schenkstroop uit ipv lichaamssappen of zo?
Bedanktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Maar jullie zijn gewoon leuker. Da's toch een compliment?
Niemand doet het met Schenkstroop toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet het niet met schenkstroop dan?
Neuh. Durex Feelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand doet het met Schenkstroop toch?
Te incrowd denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Maar jullie zijn gewoon leuker. Da's toch een compliment?
Oi, Schenkstroopquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was geen user, dat was een state of mind.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... zo onbekend was hij nou toch ook weer niet.
Ik dacht dat je t nooit zou zeggen!quote:
Ergens gaat er idd een belletje rinkelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... zo onbekend was hij nou toch ook weer niet.
Hij zal wel niet meer leven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens gaat er idd een belletje rinkelen
Nooit seks hebben gehad onder de douche (of uberhaupt in het water).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind t onhandigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nooit seks hebben gehad onder de douche (of uberhaupt in het water).
Ja daarom, één keer seks in het water en je weet dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t onhandigDouche, water, stroef, lenzen die er uit stromen
Geweldig drama was dat altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens gaat er idd een belletje rinkelen
Hùùùù schenkstroop en zulks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t onhandigDouche, water, stroef, lenzen die er uit stromen
Ook niet handigquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet handigMoet ik naar beneden, water in m'n ogen, krult m'n lens weer om, moet ikw eer stoppen
Gepijpt worden.. beter?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet handigMoet ik naar beneden, water in m'n ogen, krult m'n lens weer om, moet ikw eer stoppen
Uhm... ja dat kan op zich welquote:
Cruel youquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
En dan ff lief z'n neus dichthouden omdat er anders water in komt
Aaaahquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het water de natuurljke vetten en glijmiddel van je lijf afspoelt en alles stroever wordt
Ik blijf er bij dat het aan jou en Ang3l ligtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja daarom, één keer seks in het water en je weet dat.
Google itquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het aan jou en Ang3l ligt
En ach, het is na een bevalling toch net of je een zaklamp een tunnel in gooit he..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Google itHet is een feit dat water seks stroever maakt
Dat je dat niet erg vindt, of dat je normaal een niagara hebt en dat beetje niet mist,... ja kijk, da's wat anders
Een frikandel in de gang toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ach, het is na een bevalling toch net of je een zaklamp een tunnel in gooit he..
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Google itHet is een feit dat water seks stroever maakt
Dat je dat niet erg vindt, of dat je normaal een niagara hebt en dat beetje niet mist,... ja kijk, da's wat anders
O jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ach, het is na een bevalling toch net of je een zaklamp een tunnel in gooit he..
Ik neuk niet met frikandellenquote:
Ik zou het niet meer weten, dat kind is inmiddels al zo oudquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaJullie zijn vrouwen. Da's sowieso nooit echt lekker strak toch?
Ik zit alleen he, doordeweeks, ik moet toch wat...quote:
True, maar ik heb de uitspraak ook niet verzonnenquote:
Ik ken alleen de zaklamp versiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik heb de uitspraak ook niet verzonnen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaJullie zijn vrouwen. Da's sowieso nooit echt lekker strak toch?
Met een Maglite is het snel vol denk ik hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken alleen de zaklamp versie
Wat een ontzettend open en eerlijke opmerkingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit alleen he, doordeweeks, ik moet toch wat...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een ontzettend open en eerlijke opmerking
Je bent een mietje zonder mag!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met een Maglite is het snel vol denk ik hoor.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met een Maglite is het snel vol denk ik hoor.
Ik denk dat ik niet zoveel meer gewend ben. En nu gaat mijn fantasie in overdrive en kan ik voorlopig niet meer opstaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Valt wel mee toch? Of dacht je dat ik zedig in een hoekje zat tot het weekend
Je geeft haar een staande ovatie terwijl je zit?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zoveel meer gewend ben. En nu gaat mijn fantasie in overdrive en kan ik voorlopig niet meer opstaan
Sterker nog, je hebt al een tijdje een vaste relatie, dus het zal in het weekend ook wel zedig en kuis zijn inmiddelsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Valt wel mee toch? Of dacht je dat ik zedig in een hoekje zat tot het weekend
eh ja, zoiets ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je geeft haar een staande ovatie terwijl je zit?
Aggus, het is echt niet meer wat het geweest is he jong?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zoveel meer gewend ben. En nu gaat mijn fantasie in overdrive en kan ik voorlopig niet meer opstaan
Spinnenrag en stofnesten!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt al een tijdje een vaste relatie, dus het zal in het weekend ook wel zedig en kuis zijn inmiddels.
Nee, niet echt nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, het is echt niet meer wat het geweest is he jong?
Nee dat zou betekenen dat er nog iets gebeurt tochquote:
Touchequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat zou betekenen dat er nog iets gebeurt toch
En dan met die zaklamp erbij... girl, you got Halloween in your pants!quote:
Eindelijk erkenning!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je geeft haar een staande ovatie terwijl je zit?
Kijk, is het stiekem toch nog feest!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan met die zaklamp erbij... girl, you got Halloween in your pants!
it would certainly scare you offquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan met die zaklamp erbij... girl, you got Halloween in your pants!
Soort van verlaten spookhuisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
it would certainly scare you off.
*opent benen* BOE!!!quote:
Pussyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*opent benen* BOE!!!
* Ang3l rent in paniek weg
Ja. Precies dat ja.quote:
Ik 3x in Maartquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef stbabylon het volgende:
14 maart weer eens concerteren in het verdorven Amsterdam.
Ik drie bands:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 3x in Maart
London Grammar
Chvrches
Bastille
You Sir, deserve more likes.quote:
Een wat?quote:
Ja! Zeg het hem babs!quote:
Ken je klassieke monsters!quote:
Wij allemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
And you, need to spend less time on 9gag
Het echoot nog weken naquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*opent benen* BOE!!!
* Ang3l rent in paniek weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It scares me....L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Right back at yaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
And you, need to spend less time on 9gag
Nee, dank je. Ik ben al eens getrouwd geweestquote:
Die fout heb ik zelfs nog nooit gemaakt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ben al eens getrouwd geweest
Ik was dronken, en het was donkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die fout heb ik zelfs nog nooit gemaakt..
Oh ja. Snel, maak even een kutopmerkingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou niet meer, want dan lijkt het teveel op white-knighten.
Je komt uit Deventer!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja. Snel, maak even een kutopmerking
quote:
Ach, het blijft even lekker makkelijk browsen, er zit veel shit tussen maar ik blijf idd toch elke dag even terugkomen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I don't spend much time on 9gag
But when I do, it's been 4 times a day for the last 6 months
Dit is het? Een open uitnodiging tot een 5 topics tellende flamewar en jij komt hiermee?quote:
Neuhquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja. Snel, maak even een kutopmerking
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is het? Een open uitnodiging tot een 5 topics tellende flamewar en jij komt hiermee?
Een echte kutopmerking was een directe opvolging van jouw opmerking geweest. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]Damn, de scherpe randjes zijn er idd af he jongen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een echte kutopmerking was een directe opvolging van jouw opmerking geweest. Dat kan natuurlijk niet.
Ja, dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is het? Een open uitnodiging tot een 5 topics tellende flamewar en jij komt hiermee?
Oke, ga eens ff wat verse jonge knullen halen dan!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, wij kennen elkaar tegoed om ons op de kast te laten jagen.
Kan ik toch nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, ga eens ff wat verse jonge knullen halen dan!
Das ook weer waar. Met alle "we weten waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gebeurenWat ik ook zeg, MissB gaat het toch niet serieus nemen.
Wrom nie?quote:
Fuckquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck.
We zijn gezapig en blase....
KLB / R&P SC is te kusjekroel gewordenquote:
Jamaar dat was vrij nichterug toen, die TTquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hek toch laatst geprobeerd, hoeveel mannen kwamen daar op af?
Lekker gek en spontaan op de bank met een glaasje rosé...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck.
We zijn gezapig en blase....
Noem je mij nou homo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat was vrij nichterug toen, die TT
Nee, ik noemde je TT homoquote:
Nee, je noemde hem gewoon homo.quote:
Stekeltevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker gek en spontaan op de bank met een glaasje rosé...
Ik ben nooit zo gretig met complimentjesquote:
Met rood haarquote:
*krasquote:
* Barbusse steekt ze in brand.quote:
Je moet er ook niet op gaan zittenquote:
Dit is hèt sein dat ik even naar de grilltent moet!quote:
Verf je hekje wit, was je auto op zondag, ga met de golden retriever wandelen ......quote:
Ik vraga me altijd af hoe 0.3 kind er dan uitziet. Alleen een rompje of zo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor 2.3 kind en een stationwagon.
Doe mij dan maar 2 0.8 kindjes en een 0.7 kindje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraga me altijd af hoe 0.3 kind er dan uitziet. Alleen een rompje of zo?
Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraga me altijd af hoe 0.3 kind er dan uitziet. Alleen een rompje of zo?
Alsof je t bij de slager besteltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe mij dan maar 2 0.8 kindjes en een 0.7 kindje.
Gewoon heel FOK! hoor..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom post ik in KLB? Dat zijn me toch een stel kneuskneuters bij mekaar zeg
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Mja, er zijn gewoon uitzonderingshoekjes
Noem je mij nou een kneuterkneus?quote:
Kneusquote:
Is dat erger of is dat een soort van de ubermensh van de kneuters?quote:
In het kader van de homogelijkheid is het gewoon precies hetzelfdequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat erger of is dat een soort van de ubermensh van de kneuters?
Wat is een Ho-mogelijkheid?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het kader van de homogelijkheid is het gewoon precies hetzelfde.
Dat zijn kneuters die op de hei leven. Of zoals HW zal zeggen: kutprovincialen.quote:
Boeren!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn kneuters die op de hei leven. Of zoals HW zal zeggen: kutprovincialen.
Moet jij geen bier drinken?quote:
Al klaar om op te treden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat erger of is dat een soort van de ubermensh van de kneuters?
What a colourfull avatarquote:
Ik wil helemaal niet gelijk zijn. Ik wil beter zijn!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het kader van de homogelijkheid is het gewoon precies hetzelfde.
Ja ik heb nog 1,5 maand hequote:
Volgens mij moet je vechten om jezelf te zijn. Niet om anders of hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet gelijk zijn. Ik wil beter zijn!
Daarover gesproken... ik had een soort van docu/film/project gezien vanJames Franco
genaamd "Interior: leather bar" wat de deleted scenes moet voorstellen van de Al pacino film Cruising.... en daar ging t dus over geljke rechten over trouwen. Ik hij maakte hele rake opmerkingen. Dat als we dat allemaal gaan normaliseren dat we dan straks dezelfde sociale plichten krijgen als de hetero's, met huisje boompje beestje en 2.3 kids en sleur en zo. MOETEN WE NIET WILLEN! Vecht niet om gelijk te zijn, vecht om anders te mogen zijn.
BAM!
Ik vond t mooi
Leuk! Volle zaal!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb nog 1,5 maand he
En ik moet daarvoor nog 2x naar A'dam om te repeteren.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Volle zaal!
Hebben ze de televisierechten al verkocht?
Ja hoor, zijn lange dagen maar red t nog wel. Alleen dat internet in de trein werkt voor geen meterquote:
Waarom dan nog vechten voor gelijkheid in de samenleving, pariaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet gelijk zijn. Ik wil beter zijn!
Daarover gesproken... ik had een soort van docu/film/project gezien vanJames Franco
genaamd "Interior: leather bar" wat de deleted scenes moet voorstellen van de Al pacino film Cruising.... en daar ging t dus over geljke rechten over trouwen. Ik hij maakte hele rake opmerkingen. Dat als we dat allemaal gaan normaliseren dat we dan straks dezelfde sociale plichten krijgen als de hetero's, met huisje boompje beestje en 2.3 kids en sleur en zo. MOETEN WE NIET WILLEN! Vecht niet om gelijk te zijn, vecht om anders te mogen zijn.
BAM!
Ik vond t mooi
Of buitenlandersquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan nog vechten voor gelijkheid in de samenleving, paria.
Wel de lusten, niet de lasten, jullie lijken wel geemancipeerde vrouwen.
Of eigenlijk alle parasietenquote:
Feel the lovequote:Op woensdag 5 februari 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Homo's, Kinderen, Vrouwen en Buitenlanders
Ouders, vergeet ouders niet!quote:
Yep, the masterracequote:Op woensdag 5 februari 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wat blijft er dan nog over?
Blanke volwassen mannen. Zoals jij, ik en Q
De bierdrinkersquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, the masterrace.
De mensen waar de wereld op gebouwd is, de uitvinders, de ontdekkers, de leiders, de veroveraars.
Uiteraard ook, maar ook de uitvinders van het bierquote:
Volgens mij niet echt wat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard ook, maar ook de uitvinders van het bier.
Wat hebben vrouwen en homo's ooit voor de mensheid gedaan?.
Ja, per ongeluk wel her en der wat, maar echt zo'n 0,5% van de uitvindingen/ontdekkingen.quote:
Ja, het is niet voor niets dat vrouwen en homo's gemarginaliseerd worden in de geschiedenisboeken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk wel her en der wat, maar echt zo'n 0,5% van de uitvindingen/ontdekkingen.
Nutteloze wezens zijn het!
Ja en tegenwoordig worden er van die krampachtige pogingen gedaan om ze gelijkheid te geven, gebaseerd op wat? Op basis waarvan zou dat moeten? Je moet het verdienen, niet zomaar krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is niet voor niets dat vrouwen en homo's gemarginaliseerd worden in de geschiedenisboeken.
Ik zou het niet eens willen als ik het zo maar kreeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig worden er van die krampachtige pogingen gedaan om ze gelijkheid te geven, gebaseerd op wat? Op basis waarvan zou dat moeten? Je moet het verdienen, niet zomaar krijgen.
Nee, maar vrouwen zijn gemaakt om dingen zomaar te accepteren zonder er iets voor te hoeven doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen als ik het zo maar kreeg.
Dat is zeker waar. Ruggegraatloze wezens zijn het eigenlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen zijn gemaakt om dingen zomaar te accepteren zonder er iets voor te hoeven doen.
Beetje gebruik maken van je muts en je tieten, beetje knipperen met je ogen en denken dat je alles kan maken....quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ruggegraatloze wezens zijn het eigenlijk.
En vervolgens zeuren over een glazen plafond, terwijl je eigenlijk gewoon te dom bent om door te groeien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje gebruik maken van je muts en je tieten, beetje knipperen met je ogen en denken dat je alles kan maken....
Idd, het glazen plafond, maar wel 32 uur willen werken, anders kan ik niet naar mandjesweven. Werk jij maar 40+uur mantuig!quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vervolgens zeuren over een glazen plafond, terwijl je eigenlijk gewoon te dom bent om door te groeien.
En wij moeten wel, anders gaat de economie naar de kloten. Wij zijn de onbezongen helden!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het glazen plafond, maar wel 32 uur willen werken, anders kan ik niet naar mandjesweven. Werk jij maar 40+uur mantuig!
Hulde aan ons!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij moeten wel, anders gaat de economie naar de kloten. Wij zijn de onbezongen helden!
Blijkbaar hebben ze onze superioriteit eindelijk door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hulde aan ons!
Blijft hier trouwens opeens angstvallig stil.
Ja, duurt natuurlijk even voor hun inferieure breintjes dit allemaal hebben verwerkt, dat is logisch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze onze superioriteit eindelijk door.
Of ze zijn ter ere van ons bezig om een taart voor ons te bakken of zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, duurt natuurlijk even voor hun inferieure breintjes dit allemaal hebben verwerkt, dat is logisch.
Nee, dat zit er echt niet in hoor, die zijn nu langzaam schuimbekkend tegenargumenten aan het verzinnen. Een beetje waardering kan je wel vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of ze zijn ter ere van ons bezig om een taart voor ons te bakken of zo.
Dat zeg ik toch! Daar moeten we mee ophoudenquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan nog vechten voor gelijkheid in de samenleving, paria.
Wel de lusten, niet de lasten, jullie lijken wel geemancipeerde vrouwen.
Zal een leuk clubje wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wat blijft er dan nog over?
Blanke volwassen hetero mannen. Zoals jij, ik en Q
Sja, dat zie ik nog niet gebeuren zo 123quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch! Daar moeten we mee ophouden
Ja hallo, mag ik ff bijkomeen van de sneak preview met Zac Efron?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hulde aan ons!
Blijft hier trouwens opeens angstvallig stil.
Ik heb gisteren Deshmond Tutu live gezien, ook leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik ff bijkomeen van de sneak preview met Zac Efron?
Iets beter gok ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Deshmond Tutu live gezien, ook leuk.
Nee. Ik vind 'm een plofkop hebben en veel en veel te gelikt. Maar z'n lijf is geil en z'n ogen zijn mooi. That's it.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Nav een Justin Biebertopic:
Ik overhoorde (kon ook niet anders op dat volume) vandaag een heel gesprek tussen 3 meisjes in de bus, nee het is MIJN vriendje alleen hij weet het nog niet! Ja maar je kan ook zeggen dat je hem al kende voor hij bekend is en dat het je ex is!
Echt, hoe debiel zijn die koters? Ik zag echt iedereen om me heen iets hebben van, die 3 zijn ziek.
Jaartje of 12/13 denk ik. Erge was dat ze best intelligent overkwamen verder, normale zinnen, geen straattaal. Maar zo'n eng gedweep over dat kutventjequote:Op woensdag 5 februari 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ach, ligt er aan hoe oud ze waren. Als je 8 bent mag je fantaseren en kwijlen over je tieneridolen.
Vrouwen he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaartje of 12/13 denk ik. Erge was dat ze best intelligent overkwamen verder, normale zinnen, geen straattaal. Maar zo'n eng gedweep over dat kutventje.
Ja, ik verbaas me nog steeds over het totale mongloide gedrag van de bakvis. Al sinds krijsende meisjes bij Elvis, New Kids on the Block, zelfmoord pogingen bij het uiteenvallen van the Backstreet Boys, Bieber etc. Waarom zijn meisjes op die leeftijd zo enorm instabiel?quote:
Ja, want mannen waren nooit "van Basten" en "Gullit" en "vd Vaart" vroeger met voetballen en zoquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoorde ooit 2 meisjes in de bus (jaar of 15) over seks
De ene had geen condooms meer blijkbaar
Het advies van haar vriendin: 'Dan doe je er toch een boterhammenzakje omheen'
WTF?!
Die andere had helaas geen WTF momentje want haar antwoord was heel serieus 'zou dat niet schuren? '
Maar volgens haar vriendin viel dat erg mee
Echt, die hele bus zat om zich heen te kijken van waar zijn de verborgen camera's?
Niet op die manier. Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want mannen waren nooit "van Basten" en "Gullit" en "vd Vaart" vroeger met voetballen en zo
Nee, dat is toch echt anders. Natuurlijk heb je als kind idolen, maar dat totale gedweep, de blinde adoratie is gewoon eng soms.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet op die manier. Zeer zeker niet.
Ze stonden iig niet te gillen en spontaan te ejaculeren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want mannen waren nooit "van Basten" en "Gullit" en "vd Vaart" vroeger met voetballen en zo
Nee, want jij bent geen meisje. Maar jongens spelen dan weer Rambo na en willen hem zijn, etc.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet op die manier. Zeer zeker niet.
Nogmaals, natuurlijk bewonder je "sterren" maar er worden geen zelfmoordpogingen gedaan als een speler van Ajax naar Milan gaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want jij bent geen meisje. Maar jongens spelen dan weer Rambo na en willen hem zijn, etc.
Meisjes dwepen met "ik wil een relatie met", jongens dwepen met "ik wil hem zijn" of "Ik wil dat yamsin nog een keer over het strand rent!".
Jongens staan niet zo te gillen als meiden dat kunnen. Er is nog nooit een jongen flauw gevallen omdat zijn idool naar hem keek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want jij bent geen meisje. Maar jongens spelen dan weer Rambo na en willen hem zijn, etc.
Meisjes dwepen met "ik wil een relatie met", jongens dwepen met "ik wil hem zijn" of "Ik wil dat yamsin nog een keer over het strand rent!".
Nee. Ze slaan slechts elkaars koppen inquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, natuurlijk bewonder je "sterren" maar er worden geen zelfmoordpogingen gedaan als een speler van Ajax naar Milan gaat.
En het is ook niet zo vergankelijk, eens een fan altijd een fan. Niet 2 weken later weer totaal idolaat van een andere marketingstuntquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongens staan niet zo te gillen als meiden dat kunnen. Er is nog nooit een jongen flauw gevallen omdat zijn idool naar hem keek.
Nee, omdat jongens anders reageren dan meisjes. Maar jongens doen weer andere domme dingen om hun idolenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongens staan niet zo te gillen als meiden dat kunnen. Er is nog nooit een jongen flauw gevallen omdat zijn idool naar hem keek.
Touche, maar dat is natuurlijk echt maar een heel klein percentagequote:Op woensdag 5 februari 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ze slaan slechts elkaars koppen inSTUK volwassener!
Ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, omdat jongens anders reageren dan meisjes. Maar jongens doen weer andere domme dingen om hun idolen
Ach, alle "tieners" doen domme dingen, dat hoort er ook bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, omdat jongens anders reageren dan meisjes. Maar jongens doen weer andere domme dingen om hun idolen
Dan was jij een geweldig kindquote:
Precies, dat is dat wat ik bedoelquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, alle "tieners" doen domme dingen, dat hoort er ook bij.
Ik ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, dat is dat wat ik bedoel![]()
Ik bedoel, ik zoende meisjes. Kom OP zeg!
Bahquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, dat is dat wat ik bedoel![]()
Ik bedoel, ik zoende meisjes. Kom OP zeg!
Ik zoen nog steeds graag met meisjes hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig zijn we (bijna) allemaal wijzer geworden!
Nouquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig zijn we (bijna) allemaal wijzer geworden!
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.
Echt, ik heb het idee dat het nooit meer goed komt met mij op dat gebied, ik ben nog steeds geen bloedserieus figuur (bijv) op mijn werk. Ik kan het nog steeds veel beter vinden met jongere mensen dan met leeftijdsgenoten.
Ik wil nog steeds op vakantie, de kroeg in, naar concerten, feestjes. Ben degene die het laatste weggaat op bedrijfsborrels etc.
En ik zou me er zorgen om moeten maken, maar ik kan het niet.
Wanhoop doet leven!quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds op vakantie, de kroeg in, naar concerten, feestjes. Ben degene die het laatste weggaat op bedrijfsborrels etc.
Ja das logisch, maar ik weet het te beperken door Guinness te drinken en guaranapillen van de tuinen te slikken, serieus dat werkt echt heel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en de katers zijn veel groter geworden jammer genoeg
Wanneer slik je die dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja das logisch, maar ik weet het te beperken door Guinness te drinken en guaranapillen van de tuinen te slikken, serieus dat werkt echt heel goed.
Op de avond zelf, je blijft er nuchterder van zelfs gedurende de avond. Uiteraard is het geen wondermiddel om maar vodka te gaan slempen alsof het water is, maar als ik gewoon bier drink en 2-3 van die pillen kan ik makkelijk tot 4 uur door en de dag erna leef ik nogquote:
Ik lag zondag nog met de kater van vrijdagquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik nu ga stappen en helemaal los ga moet ik 3 dagen bij komen joh
Ik ben eigenlijk heel volwassen en verantwoordelijk vrees ik
Ik ga regelmatig op tijd naar huis of drink niet omdat ik de dag er na nog wat werk wil doen of zo
Nee, dat niet, als ik de 2:00 haal ben ik al heel blij. Op zaterdag. Op vrijdag trek ik het niet langer dan middernacht. Max.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Dat is het vooral, op de avond zelf kan ik nog steeds compleet los gaan op alle vlakken. Het is alleen de nasleep die aantoont dat ik een ouwe zak ben.
En daardoor wordt 2 of God verhoedde 3 nachten doorhalen erg lastig.
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat die behoefte er ook niet meer is om donderdag t/m zondag te gaan stappenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Dat is het vooral, op de avond zelf kan ik nog steeds compleet los gaan op alle vlakken. Het is alleen de nasleep die aantoont dat ik een ouwe zak ben.
En daardoor wordt 2 of God verhoedde 3 nachten doorhalen erg lastig.
Ik kom in de problemen bij festivalsquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat die behoefte er ook niet meer is om donderdag t/m zondag te gaan stappenVind t nog steeds wel leuk hoor, maar ieder weekend hoeft niet meer voor mij.
Oh nee, ik kan echt nog makkelijk om 5:00 uit de kroeg rollen en dan nog tot 8:00 dom ouwehoeren aan de eettafel met een fles whiskey erbij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat niet, als ik de 2:00 haal ben ik al heel blij. Op zaterdag. Op vrijdag trek ik het niet langer dan middernacht. Max.
Je wilt er zeker geld voor?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
Helaas wil niemand met mij gaan dansen
Ik vroeg me al af hoe je dat deed als ik al die toestanden op FB zagquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat niet, als ik de 2:00 haal ben ik al heel blij. Op zaterdag. Op vrijdag trek ik het niet langer dan middernacht. Max.
O als ik eenmaal aan de gang ben kan ik ook door. Moet t wel leuk zijn. Maar zet me niet op een bank of zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
ja, dat is het natuurlijk ook altijd, het moet wel ook echt de moeite waard zijn om te blijven. Dronken worden om het dronken worden doe ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O als ik eenmaal aan de gang ben kan ik ook door. Moet t wel leuk zijn. Maar zet me niet op een bank of zo
Op enorm zere kuiten na trek ik t nog wel een dagje/nachtje hoor. Maar niet tot 6 in de ochtend. Geen zin in als t nog 3 dagen duurt. Evenals flink zuipen. Doe ik op festivals nooit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom in de problemen bij festivals
Mijn vrienden hebben weer bewezen waarom ik niet op wintersport ga. Gebroken pols en de ander gekneusdquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Daarom kijk ik zo uit naar het Apres-Skieën. Lekker van 16:00 tot 18:00 vol laten lopen, dan eten, koffie met een neut, maffen. En de volgende dag helemaal happy. En dat vele dagen achter elkaar.
Speed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je dat deed als ik al die toestanden op FB zag
Ga je dan ook verkleed als slutty clown, in de apres-ski?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Daarom kijk ik zo uit naar het Apres-Skieën. Lekker van 16:00 tot 18:00 vol laten lopen, dan eten, koffie met een neut, maffen. En de volgende dag helemaal happy. En dat vele dagen achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |