Ik vind het wel lekker, kan ik mooi op tijd (nog voor het eten) sporten en daarna gewoon nog een volledige avond voor mezelf hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:22 schreef Godtje het volgende:
Te vroeg thuis vind ik meestal ook niet erg prettig. Tenminste niet structureel. Wle op fijne dagen als het lekker weer is of als ik nog iets moet.
Al is er niets mis met Pool fucking.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad. Ik ben geen fucking Pool
Wel als jij er later weer in moet zwemmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is er niets mis met Pool fucking.
Kwestie van timing dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als jij er later weer in moet zwemmen.
Fucking, in a poolquote:
Dat begreep ik al, maar ik kon de link met "werken als een Pool" niet zo snel leggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Overigens totaal niet handig, maar goed.
Nee, maar daarom niet minder leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Pas 1x gedaan. In australie. 's Nachts. In het zwembad aan de voorkant van zijn appartementencomplex.... aan de straatkantquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom niet minder leuk
Ik meerdere malen, maar je moet oppassen met klaarkomen in het water. Dat moet je niet doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas 1x gedaan. In australie. 's Nachts. In het zwembad aan de voorkant van zijn appartementencomplex.... aan de straatkant![]()
Ik kan wel een pool noemen waarme ik best zou willen fuckenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is er niets mis met Pool fucking.
Wrom nie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik meerdere malen, maar je moet oppassen met klaarkomen in het water. Dat moet je niet doen
Pff. Boeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flebbertjes aan je kuit terwijl je het niet doorhebt.
Bwehehehehequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flebbertjes aan je kuit terwijl je het niet doorhebt.
Niet handig? Hoezo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Geen idee, mensen zeggen dat ook vaak over seks onder de douche. Ligt een beetje aan je douchequote:
Mijn douche is daar net iets te klein voor om het comfortabel te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, mensen zeggen dat ook vaak over seks onder de douche. Ligt een beetje aan je douche.
Douchedeuren open, kon ze mooi op de wasmachine leunen met haar handen, klaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn douche is daar net iets te klein voor om het comfortabel te maken
Dan heb ik de douchekraan in m'n reet. Thanks, but no thanksquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Douchedeuren open, kon ze mooi op de wasmachine leunen met haar handen, klaar.
Win winquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik de douchekraan in m'n reet. Thanks, but no thanks
Ik heet geen Ang3lquote:
Alsof Ang3l de enige homo op de planeet isquote:
Ja toch? Waarom doet hij anders alleen maar hetero's?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Ang3l de enige homo op de planeet is.
Hmmmzzzzz, goed punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja toch? Waarom doet hij anders alleen maar hetero's?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzzzz, goed punt.
Nou ok, you win this round.
Over het algemeen hebben douches wel de gemeenschappelijke eigenschap dat er water uitkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, mensen zeggen dat ook vaak over seks onder de douche. Ligt een beetje aan je douche.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben douches wel de gemeenschappelijke eigenschap dat er water uitkomt.
En daardoor schuift het voor geen meter en plakt het als een malle.
Omdat het water de natuurljke vetten en glijmiddel van je lijf afspoelt en alles stroever wordtquote:
Ik heb t vrijdag en zondag met een homo gedaan hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar na alle hetero-verhalen lukt het me niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t vrijdag en zondag met een homo gedaan hoor
Mijn laatste hetero is al.... oef, ff denken...... hele tijd geleden!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar na alle hetero-verhalen lukt het me niet meer
Moet het niet met schenkstroop dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
Vroeg ik me ook al af, wisselen jullie schenkstroop uit ipv lichaamssappen of zo?
Bedanktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Maar jullie zijn gewoon leuker. Da's toch een compliment?
Niemand doet het met Schenkstroop toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet het niet met schenkstroop dan?
Neuh. Durex Feelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand doet het met Schenkstroop toch?
Te incrowd denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand doet het met Schenkstroop toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |