Dit dus, wees proactief.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Doe er dan wat aan. Smerige lafaard
Kan niet, mensen happen niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Doe er dan wat aan. Smerige lafaard
echt hequote:
Jij weet gewoon niet hoe het moet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, mensen happen niet meer.
R&P != R&P SCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he
stelletje labiele zielen bij elkaar die ook nog eens anderen lastigvallen met hun gejank
waarschijnlijk is hun lichaam hol van binnen en hebben ze niet eens een ziel, het is dat ik mezelf nog net kan beheersen anders had ik er eentje vast en zeker al opengesneden om het te controleren
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet hoe het moet.
Dit itt tot KLB waar de naam alleen al "Klaag" in zich heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he
stelletje labiele zielen bij elkaar die ook nog eens anderen lastigvallen met hun gejank
Kutuser. Matig kloontjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger in de voorgangers (R&P SC en Singles) waren er regelmatig rellen, of kon je iig iemand flink over de pis krijgen met de verkeerde opmerking. Nu kennen we elkaar allemaal veel te goed, en zelfs de meest kutte opmerking wordt met een flinke korrel zout genomen. Laffe bende
Mensen die niet labiel zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he
waarschijnlijk is hun lichaam hol van binnen en hebben ze niet eens een ziel, het is dat ik mezelf nog net kan beheersen anders had ik er eentje vast en zeker al opengesneden om het te controleren
Gewoon goed in de theorie zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef Plantagehouder het volgende:
ik heb nog nooit een normaal gesprek gevoerd met een vrouw maar ik geef regelmatig relatie advies in r&p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |