Zo ruig als een kokosmatquote:
Knuffel je ook bomen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:28 schreef Tropanzia het volgende:
Ik knuffel het milieu, dit doe ik door met mijn goddelijke wezelijkheid in sloten te gaan liggen en open air te poepen zodat milieu en mijn goddelijke wezenheid van elkaar kunnen profiteren.
Goed zo ga zo door manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Natuurlijk, bomen hebben ook behoefte aan een beetje liefde van een lopende zonnestraal.
Nooit. Als er geen prullenbak in de buurt is dan hou ik het gewoon bij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
Jongens, waarom is het nodig zo negatief te reageren?
En jullie gooien nooit shit op de grond?
Oke, ik doe het soms dat ik wat op de grond gooi,en kauwgom uitspuug op straat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
Natuurlijk niet;quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
Niet zo veel, als ik terug kom van het uit gaan en onderweg shoarma heb gehaald. Dan wil ik niet dat het stinkt in mijn kamer en heb ik ook geen zin om naar beneden te lopen naar de vuilnisbak, dus gooi ik het uit het raam. Volgende dag ruim ik het zelf wel weer op, ligt immers voor mijn eigen deur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
Nee, opvoeding krijgen en geen tokkie zijn heet dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:20 schreef Roadtrip het volgende:
Hoi Fokkertjes,
Ik ben benieuwd. Hoeveel caren jullie om het milieu?
Ik heb er totaal schijt aan. Het is gewoon super leuk het milieu te verpesten. Ik:
- Zet de verwarming op 24c en zet de ramen open voor frisse lucht
- Douche een uur per dag, lekker warm met zo’n storm douche
- Rij 50.000km per jaar, een groot gedeelte volgas op de autobahn
- Ga 10x per jaar op vakantie, vaak met het vliegtuig
- Pak elke dag een plastic tasje bij de appie
- Gooi mijn zwerfafval op de grond als er geen prullenbak is
- Ga maandelijks naar snowworld
- Hou van sauna’s
- Zet nooit dingen uit
- Eet super veel vlees en alleen maar import groenten / fruit
- Etc.
Soms voel ik me er schuldig over. Maar ik heb zoiets van, mijn individuele vervuiling gaat geen enorm verschil maken.
Hoe gaan jullie om met het milieu?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:04 schreef Scuidward het volgende:
Als je maar gelukkig bent ouwe paddo tripper.
Ik leef zuinig. Koester mijn geld. Kan ik later investeren.
Oh ik dacht burgelijke trutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, opvoeding krijgen en geen tokkie zijn heet dat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Compound_interestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef Scuidward het volgende:
Ach joh. Zoek het uit met je mening.
Nee hoor, jij bent gewoon een asociale neuzelaar met teveel fantasie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Investeer het dan nu. Sparen om het later te investeren is echt volledig debiel. Opstapelende rentes enzo.
[..]
Oh ik dacht burgelijke trut
neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Roadtrip het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |